• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    Bonafide schreef:
    (...)

    als je op je dertiende 1.50 bent dan word je toch never nooit 1.80?

    Why not, als ik vragen mag?


    Slightly drunk.

    RoyaIs schreef:
    (...)

    volgens hun wel maar dat zijn niggahs van het clb en die overdrijven altijd

    Je hebt nog een hele puberteit voor je. Dat komt echt wel goed (: misschien niet 30 cm, maar zeker wel 20.

    Zijn je ouders lang?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 16:49 ]

    Ben nergens welkom of zo. Mensen in de klas maken me belachlijk, me moeder doet kut tegen me.. wedden dat ik morgen op stage ook totaal geen leuke mensen kan verwachten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Periode is echt een groot jankfeest man maar het lucht wel op om lekker klassikaal te janken eigenlijk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    RoyaIs schreef:
    (...)

    volgens hun wel maar dat zijn niggahs van het clb en die overdrijven altijd


    lol ze zeiden tegen mij dat ik forever 1.57 blijf, wel true shit tho :'D clb is wel vaag asf

    //mierenneukerige bitch god :') ik probeer het alleen luchtig te houden, whatever

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 16:54 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga binnenkort mensen zo hard klappen dat het niet boeit of ik geschorst word. Als die mensen maar dood zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jerker schreef:
    (...)
    Why not, als ik vragen mag?


    omdat ik sinds mijn dertiende niet meer dan 5 cm ben gegroeid. jongens willen nog wel eens gekke spurten hebben maar 30cm lijkt me erg veel.


    i put the fun in funeral

    I would love to shoot myself in the head.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In de puberteit kan je wel tot 12 cm per jaar groeien. Dus het zou haalbaar moeten zijn.
    Zou hij het gemiddelde van 6 cm hebben per jaar, haalt hij ook makkelijk de voorspelde lengte.

    // Je mag ook gewoon zeggen dat je het niet wil. Nu laat je me hoop houden.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:02 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    Je hebt nog een hele puberteit voor je. Dat komt echt wel goed (: misschien niet 30 cm, maar zeker wel 20.

    Zijn je ouders lang?


    ja haha. but like i said. clb zijn weird asf.

    men pa is 1.88m en men ma is zo 1.69m


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    (...)

    ja haha. but like i said. clb zijn weird asf.

    men pa is 1.88m en men ma is zo 1.69m

    Oh, dan zal jij daar wel tussen komen te zitten. Je hebt je puberteit nog. Ik heb goede hoop voor je (:
    Helaas zijn mijn ouders veel langer dan ik ben. Haha.

    Shit ik heb net per ongeluk met mijn persoonlijke email adres een mailtje gestuurd naar mijn opdrachtgever

    "MehriTimberlake"

    crying really hard.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Oh, dan zal jij daar wel tussen komen te zitten. Je hebt je puberteit nog. Ik heb goede hoop voor je (:
    Helaas zijn mijn ouders veel langer dan ik ben. Haha.


    Haha, maar echt iedereeeeen in mijn gezin is lang asfuck. Mijn oudste broer is misschien 1.92m, mijn twee zussen zijn 1.79m en 1.72m en ik ben super droog 1.48m


    Heaven is a place that we all have

    Bonafide schreef:
    (...)

    als je op je dertiende 1.50 bent dan word je toch never nooit 1.80?


    Ik was op mijn dertiende 1.50 en ben nu 1.80. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SamuelDrake schreef:
    Shit ik heb net per ongeluk met mijn persoonlijke email adres een mailtje gestuurd naar mijn opdrachtgever

    "MehriTimberlake"

    crying really hard.
    HUHUHUHU


    I live for the applause, you will die for it.