• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    Bonafide schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je? Want tenzij er een zebrapad is of je aan het in/uit parkeren bent, hebben voetgangers geen voorrang op een parkeerterrein.

    Een gewone weg van asfalt.

    Jerker schreef:
    We hadden het over zebrapaden.


    okayz

    Chizuru schreef:
    (...)
    Een gewone weg van asfalt.


    ??


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    ??

    We hadden het over een gewone asfaltweg met zebrapad (:

    Want sokken meenemen naar het toilet helpt echt als je ongesteld bent.

    Verrekte bezorger, kom op met dat friggin' pakketje.


    Slightly drunk.

    Hoe haal ik in eens mega goede cijfers op rekenen, terwijl ik er altijd zo slecht in ben? Zou het door de leraar komen?

    Jerker schreef:
    Ik verwijs even naar het voetbal waar men het leuk vindt om "blinde homo" te scanderen. Ik scheer niemand over één kam als je dat bedoelt.


    Nee maakte gewoon een grapje.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 15:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat leuk om Pegah weer tegen te komen. Ik denk dat we best vrienden hadden kunnen blijven nadat ik van de opleiding ging.

    // het is goed benauwd buiten. Ik heb het idee dat ik echt geenlucht krijg

    // ik zeg en denk altijd dat ik a-creatief ben, maar ik ben een fucking schrijver. Geen goede, maar ik bén het wel.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 15:41 ]

    Ik doe heel erg mijn best om mijn oudklasgenoten te ontwijken als ik ze tegenkom in de trein, lawl. Ik zou me moeten schamen.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ik doe heel erg mijn best om mijn oudklasgenoten te ontwijken als ik ze tegenkom in de trein, lawl. Ik zou me moeten schamen.


    Ik ben zo blij dat dat voor mij zo'n beetje onmogelijk is omdat niemand de trein naar Utrecht moet hebben. Ze moeten bijna allemaal naar Leiden of Delft.


    Happy Birthday my Potter!

    Jerker schreef:
    Ik doe heel erg mijn best om mijn oudklasgenoten te ontwijken als ik ze tegenkom in de trein, lawl. Ik zou me moeten schamen.

    Ik ook. (:

    Yay ik ben niet de enige sociaal gestoorde


    Slightly drunk.

    Ik was om half 1 uit. Het is nu bijna 4 uur en ik ben nog niet thuis :c
    (Oke, eigen schuld though. Moet ik maar geen mensen op het werk gaan helpen)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jerker schreef:
    Ik doe heel erg mijn best om mijn oudklasgenoten te ontwijken als ik ze tegenkom in de trein, lawl. Ik zou me moeten schamen.
    Suddenly ben ik ontzettend blij dat praktisch al mijn klasgenoten naar Nijmegen, Eindhoven of Maastricht moeten en ik in Leiden zit :']


    because i knew you, i have been changed for good

    Eigenlijk heb ik dagelijks nog een bestaanscrisis doordat ik nu niet meer met krukken loop. I still feel like I'm missing something.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Okay I needa get to level 10 zodat ik alleen nog maar support en mid kan spelen oTL


    because i knew you, i have been changed for good