• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 17:57 ]


    What would Emma do?

    Jerker schreef:
    (...)
    Streelt je ego :'D Op een gegeven moment zei hij: "Wie weet het antwoord, behalve Nikki?" x) Mooie tijden, mooie tijden.

    Ja, geweldig. Het was wel even leuk zo.

    // Ik bedenk me net dat ik mijn vampier hoofdpersonage voor me zie als mijn rekenleraar. Not bad at all.

    Hmm. Toch maar weer langs de huisarts gaan of niet. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fuck deze rekentoets. Na twee sommen heb ik het blad neergelegd en ben op mijn mobiel gegaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff I wish this day was over....


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Weer quality time met de leraar. Love it.

    // Waarom zou ik een automobilist bedanken dat hij stopt voor een zebrapad? Je MOET stoppen. Als ik over loop en jij doorrijdt en me aanrijdt is het niet mijn schuld.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 15:10 ]

    Op parkeerplaatsen is het anders niet zo vanzelfsprekend dat mensen stoppen ook al moet het daar zoals bij onze albert heijn waar ik al honderd keer zou zijn aangereden


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Op parkeerplaatsen is het anders niet zo vanzelfsprekend dat mensen stoppen ook al moet het daar zoals bij onze albert heijn waar ik al honderd keer zou zijn aangereden

    Bij mijn school ook niet. Maar ik steek altijd over en dan piepen de remmen. Jammer joh, had je maar moeten stoppen zoals het hoort.

    Yay I'm Elsaaaaaaaa. Klaar voor het optreden in juni whoop


    Happy Birthday my Potter!

    ONDERSCHAT; ZEBRAPADEN.

    En dat terwijl er vaak nog een fucking verkeersbord staat met "pas op overstekende voetgangers" hallo stelletje blinde homo's


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    ONDERSCHAT; ZEBRAPADEN.

    En dat terwijl er vaak nog een fucking verkeersbord staat met "pas op overstekende voetgangers" hallo stelletje blinde homo's


    Volgens mij zijn njet alle homo's blind.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jerker schreef:
    ONDERSCHAT; ZEBRAPADEN.

    En dat terwijl er vaak nog een fucking verkeersbord staat met "pas op overstekende voetgangers" hallo stelletje blinde homo's

    Plus een blauw bord met zebrapad en nog extra fluorescerend geel ee omheen waar groot SCHOOL op staat.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn njet alle homo's blind.

    Maar alle niet voorangverlenende wel (:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 15:19 ]

    Ik verwijs even naar het voetbal waar men het leuk vindt om "blinde homo" te scanderen. Ik scheer niemand over één kam als je dat bedoelt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 15:21 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Op parkeerplaatsen is het anders niet zo vanzelfsprekend dat mensen stoppen ook al moet het daar zoals bij onze albert heijn waar ik al honderd keer zou zijn aangereden


    Hoe bedoel je? Want tenzij er een zebrapad is of je aan het in/uit parkeren bent, hebben voetgangers geen voorrang op een parkeerterrein.


    i put the fun in funeral

    We hadden het over zebrapaden.


    Slightly drunk.