• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Als je vind dat het kan, prima


    Nou we hebben al veel meer karakters dan dat ik had gedacht, hahah! Ik zal er eens overna denken(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    Even de reacties meten:
    Zal ik de inschrijvingen nu sluiten zodat we misschien eerder kunnen beginnen?


    Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen of ik er een politie persoon bij wil en dan eigenlijk het liefst een man - al zijn er volgens mij al veel mannen bij de politie dus zeg maar als je het niets vindt. En dan zou ik hem iets in de veertig willen maken, om toch een beetje diversiteit te creëren.


    She was always looking for more..

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Awh. Hij is een hele toffe en lieve gast, alleen anders opgevoed.


    Haha I know! Mitch vindt het alleen raar. Maar misschien met die tarotkaarten dat hij wat meer interessen gaat tonen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Saiph schreef:
    (...)

    Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen of ik er een politie persoon bij wil en dan eigenlijk het liefst een man - al zijn er volgens mij al veel mannen bij de politie dus zeg maar als je het niets vindt. En dan zou ik hem iets in de veertig willen maken, om toch een beetje diversiteit te creëren.


    Een oudere politieagent zou fijn zijn, anders vind ik een leraar ook fijn ja


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Een oudere politieagent zou fijn zijn, anders vind ik een leraar ook fijn ja


    Ik heb alleen echt zero inspiratie voor een leraar, en ik wil ook nergens aan beginnen als ik het toch ga verwaarlozen. Maar als het goed is zou ik dan nog die politieagent willen reserveren.


    She was always looking for more..

    Ik neem een mannelijke leraar als rol nog, alleen ben ik die nu even helemaal aan het uitdenken.


    breath of life

    Ik snap niet hoe mensen zo veel rollen op korte tijd kunnen maken :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Top! Kunnen jullie je reserveringen in het rollentopic zetten? Dan zet ik het er zo in(:0


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    Ik snap niet hoe mensen zo veel rollen op korte tijd kunnen maken :'D


    Same, hahaha ik ben noh steeds bezig met mijn eerste


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Same, hahaha ik ben noh steeds bezig met mijn eerste
    Same tho :'D Ik zit net over de helft denk ik. Misschien driekwart, maar je weet nooit met relaties :3. Heb je misschien al een idee voor een relatie? Ik wil iets uitwerken :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)Same tho :'D Ik zit net over de helft denk ik. Misschien driekwart, maar je weet nooit met relaties :3. Heb je misschien al een idee voor een relatie? Ik wil iets uitwerken :Y)


    Ik heb waarschijnlijk een beste vriend voor mijn karakter en iemand die een crush op hem heeft. Ook wordt de beste vriend van zijn broer vrienden met hem, maar verder nog niet echt iets.

    Misschien kan agnus vrienden zijn met Mitch? En dat later Agnus geweten begint te spelen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Is het okay als ik mijn rollen pas vrijdag (af)maak? Ik heb morgen middag namelijk niet echt tijd. :c


    -

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Haha I know! Mitch vindt het alleen raar. Maar misschien met die tarotkaarten dat hij wat meer interessen gaat tonen


    Die dingen heeft hij altijd bij zich, dus dat kan zeker.


    Bowties were never Cooler

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Ik heb waarschijnlijk een beste vriend voor mijn karakter en iemand die een crush op hem heeft. Ook wordt de beste vriend van zijn broer vrienden met hem, maar verder nog niet echt iets.

    Misschien kan agnus vrienden zijn met Mitch? En dat later Agnus geweten begint te spelen?

    Wat is zijn sexuele oriëntatie? En Angus' geweten is een moeilijke, die speelt niet gemakkelijk :') Angus would think he's adorable tho. (Angus's gonna be bi :3)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rigel schreef:
    Is het okay als ik mijn rollen pas vrijdag (af)maak? Ik heb morgen middag namelijk niet echt tijd. :c


    Dat is prima! Ik denk dat ik zondag pas het topic open(als ik er nu een stop op zet)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!