• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    (...)
    Nope, nog niet echt. Lig eigenlijk een beetje voor pampus in bed :Y)


    same ahah ik ga even brainstormen hoor c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    wacht ik maak wel een lijstje met dingen wat hij denkt over anderen


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    AlecLightwood schreef:
    @ Gilderoy. Misschien dat hij kracht zoekt in hetgeen waar Jack via Santiago zijn heil in probeerde te vinden: Tarotkaarten?

    @ANTI Niet echt. Jij wel?


    Dat kan wel, maar ik denk dat hij daar wel geholpen bij moet worden. Misschien kan Santiago het eens aan hem voorstellen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ANTI schreef:
    (...)

    same ahah ik ga even brainstormen hoor c:

    is goed!


    Up with the sun. Gone with the wind.

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Voor Dom of Santiago, want ik zie ze eigenlijk allebei niet echt met elkaar omgaan... Sorry :(


    Doesn't matter. Ik denk ook dat Dom en Evan elkaar ook niet kennen, en dat Evan en Santiago dan gewoon niet echt met elkaar omgaan.


    She was always looking for more..

    ik zou eigenlijk wel een vriendin willen voor dean? so any volunteers? meestal komt het in speeltopic alleen tot flirts :c


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    ik zou eigenlijk wel een vriendin willen voor dean? so any volunteers? meestal komt het in speeltopic alleen tot flirts :c

    nou Gigi kan niet want het is net 3 maanden uit met haar ex en daar moet ze nog overheen komen (;


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik heb echt de stomste naam voor deze RPG ooit bedacht, zeg :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Dat kan wel, maar ik denk dat hij daar wel geholpen bij moet worden. Misschien kan Santiago het eens aan hem voorstellen


    Dat Santiago probeert te helpen door hem een lezing te geven? Klinkt toepasselijk


    Bowties were never Cooler

    Saiph schreef:
    (...)

    Doesn't matter. Ik denk ook dat Dom en Evan elkaar ook niet kennen, en dat Evan en Santiago dan gewoon niet echt met elkaar omgaan.


    Dan gaat het denk ik over deze keer


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Dat Santiago probeert te helpen door hem een lezing te geven? Klinkt toepasselijk


    Ja precies! Mitch zou zelf niet snel op hem afkomen denk ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    (...)
    nou Gigi kan niet want het is net 3 maanden uit met haar ex en daar moet ze nog overheen komen (;


    unfortunately peanut butter :')


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    unfortunately peanut butter :')


    Up with the sun. Gone with the wind.

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Ja precies! Mitch zou zelf niet snel op hem afkomen denk ik


    En Santiago wil graag mensen helpen en troosten, dus die komt wel met z'n kaartjes


    Bowties were never Cooler

    GiIderoy schreef:
    Ik heb echt de stomste naam voor deze RPG ooit bedacht, zeg :')


    Dan verander je t bij de nieuwe topics


    Bowties were never Cooler