• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mignon schreef:
    De moed zakt me eigenlijk een beetje in de schoenen wat deze RPG betreft. :')


    Ahww waarom?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Waarom? Gaan we te snel?
    Dat is een behoorlijk groot punt ja, al deed ik daarstraks een poging om de rollen enigszins door te lezen alvorens de mijne verder af te maken. (:

    Daar komt nog bij dat mijn hele oorspronkelijke idee voor Bethany niet langer meer bruikbaar is en dus van meet af aan met haar moet beginnen. Het oorspronkelijke plan was namelijk dat het motief zou samenhangen met de mannelijke leraar van Jente. Er zou een soort van affaire/manipulatieve relatie tussen de twee bestaan, waar Jack achter is gekomen en omdat hij dit wilde openbaren was ze hem liever kwijt dan rijk. Maar laat Jente haar personage liever vallen (in overleg wel, hoor! (: ), en daarbij lees nu ik dat anderen ook een affaire tussen een leraar/leerling doen, waardoor het eigenlijk helemaal onbruikbaar is geworden. En nu weet ik dus een soort van niet meer wat ik met haar aanmoet. :')


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)Dat is een behoorlijk groot punt ja, al deed ik daarstraks een poging om de rollen enigszins door te lezen alvorens de mijne verder af te maken. (:

    Daar komt nog bij dat mijn hele oorspronkelijke idee voor Bethany niet langer meer bruikbaar is en dus van meet af aan met haar moet beginnen. Het oorspronkelijke plan was namelijk dat het motief zou samenhangen met de mannelijke leraar van Jente. Er zou een soort van affaire/manipulatieve relatie tussen de twee bestaan, waar Jack achter is gekomen en omdat hij dit wilde openbaren was ze hem liever kwijt dan rijk. Maar laat Jente haar personage liever vallen (in overleg wel, hoor! (: ), en daarbij lees nu ik dat anderen ook een affaire tussen een leraar/leerling doen, waardoor het eigenlijk helemaal onbruikbaar is geworden. En nu weet ik dus een soort van niet meer wat ik met haar aanmoet. :')


    Das wel echt heel jammer.
    Misschien dat je haar karakter etc. Hetzelfe kan laten, maar alleen het motief verandert? Dat scheelt je tijd en moeite. Als je wil, kan ik daar ook wel mee helpen. Het zou heel jammer zijn als je stopt als je er wel zin in hebt.


    Bowties were never Cooler

    Nou ja, inmiddels zijn er al meerdere personages met het karakter dat ik haar wilde geven, waardoor het voor mij gewoon niet heel spannend meer is, of zo. Daarnaast vloeit het motief natuurlijk voort uit het karakter, waardoor dat dusdanig met elkaar samenhangt dat ik niet denkt dat het me lukt. :"D Ik vind het zo intens jammer, want ik was - en ben - zo enthousiast over deze RPG, maar gewoon niet meer over mijn personage.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Nou ja, inmiddels zijn er al meerdere personages met het karakter dat ik haar wilde geven, waardoor het voor mij gewoon niet heel spannend meer is, of zo. Daarnaast vloeit het motief natuurlijk voort uit het karakter, waardoor dat dusdanig met elkaar samenhangt dat ik niet denkt dat het me lukt. :"D Ik vind het zo intens jammer, want ik was - en ben - zo enthousiast over deze RPG, maar gewoon niet meer over mijn personage.


    Dat is inderdaad intens jammer. Misschien is het een idee een andere rol te maken. Ik weet niet of je nog een tweede reservatie had. Maar misschien kan je haar inruilen voor een ander soort personage, als je daar inspiratie voor hebt, waar je wel origineel in kan zijn?


    Bowties were never Cooler

    Mignon schreef:
    Nou ja, inmiddels zijn er al meerdere personages met het karakter dat ik haar wilde geven, waardoor het voor mij gewoon niet heel spannend meer is, of zo. Daarnaast vloeit het motief natuurlijk voort uit het karakter, waardoor dat dusdanig met elkaar samenhangt dat ik niet denkt dat het me lukt. :"D Ik vind het zo intens jammer, want ik was - en ben - zo enthousiast over deze RPG, maar gewoon niet meer over mijn personage.


    Wil je dat ik je even help met een karakter uitdenken? Of als je een ander karakter wilt is dat ook goed?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mignon schreef:
    Nou ja, inmiddels zijn er al meerdere personages met het karakter dat ik haar wilde geven, waardoor het voor mij gewoon niet heel spannend meer is, of zo. Daarnaast vloeit het motief natuurlijk voort uit het karakter, waardoor dat dusdanig met elkaar samenhangt dat ik niet denkt dat het me lukt. :"D Ik vind het zo intens jammer, want ik was - en ben - zo enthousiast over deze RPG, maar gewoon niet meer over mijn personage.

    Ik wel helpen ook :3 Mijn rol is zo goed als af op de relaties na ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    is er misschien iemand die (beste) vrienden wilt zijn met dean? hij is nogal vriendloos atm


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    is er misschien iemand die (beste) vrienden wilt zijn met dean? hij is nogal vriendloos atm


    Mitch en Dean waren beste vrienden right? ( even checken voordat ik het verkeerd heb opgeschreven)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Mitch en Dean waren beste vrienden right? ( even checken voordat ik het verkeerd heb opgeschreven)


    jaa klopt, dat hadden we afgesproken haha maar hij heeft een goede reputatie en dan één vriend hebben is best lullig c:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:17 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    jaa klopt, dat hadden we afgesproken haha maar hij heeft een goede reputatie en dan een vriend hebben is best lullig c:


    Haha oke top!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ANTI schreef:
    is er misschien iemand die (beste) vrienden wilt zijn met dean? hij is nogal vriendloos atm


    Ik heb Evan? Ik weet niet of ze de beste vrienden ever zullen zijn, maar maybe iets als feestbuddies? Ik denk namelijk dat Evan vooraan in de rij zal staan als hij een feest organiseert.


    She was always looking for more..

    ANTI schreef:
    is er misschien iemand die (beste) vrienden wilt zijn met dean? hij is nogal vriendloos atm


    Emilie? :)

    Saiph schreef:
    (...)

    Ik heb Evan? Ik weet niet of ze de beste vrienden ever zullen zijn, maar maybe iets als feestbuddies? Ik denk namelijk dat Evan vooraan in de rij zal staan als hij een feest organiseert.


    jaaa is goed! feestbuddies it is :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    is er misschien iemand die (beste) vrienden wilt zijn met dean? hij is nogal vriendloos atm


    Ik heb Brooke??


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The monsters running wild inside of me. I'm faded