• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    bruhh ik heb al een heel idee in mijn hoofd van hoe dean's innerlijk gaat zijn maar er komt gewoon niks uit mijn vingers :c


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze elkaar ontwijken, gezien Santiago misschien wel hard werkt voor school, maar ook wat drama met zich meebrengt doordat hij het opneemt voor de jongeren en geen 'normale leerling' is.


    Oeh nee Evita haat drama hahah, dus ontwijken is dan wel de logische reactie ja.


    breath of life

    Nog meer relaties voor Dom of Santiago?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Nog meer relaties voor Dom of Santiago?


    Ik heb Evan?


    She was always looking for more..

    Saiph schreef:
    (...)

    Ik heb Evan?


    Voor Dom of Santiago, want ik zie ze eigenlijk allebei niet echt met elkaar omgaan... Sorry :(


    Bowties were never Cooler

    Mitch is nu helemaal klaar. Met bijna 900 woorden de langste rol die ik ooit geschreven heb. Ik sta open voor alle soorten relaties! (ook voor vijandige relaties)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 23:12 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    wie wilt enige vorm van relatie met dean? de basis van zijn innerlijk staat er al c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    GiIderoy schreef:
    Mitch is nu helemaal klaar. Met bijna 900 woorden de langste rol die ik ooit geschreven heb. Ik sta open voor alle soorten relaties! (ook voor vijandige relaties)


    Santiago? Hij was een bekende van zijn broer, een goede katholieke jongeman, en heeft een zacht innerlijk.


    Bowties were never Cooler

    ANTI schreef:
    wie wilt enige vorm van relatie met dean? de basis van zijn innerlijk staat er al c:

    Gigi?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    ANTI schreef:
    wie wilt enige vorm van relatie met dean? de basis van zijn innerlijk staat er al c:


    Santiago?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Santiago? Hij was een bekende van zijn broer, een goede katholieke jongeman, en heeft een zacht innerlijk.


    Aan wat voor soort relatie zat je te denken?(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    itscamilla schreef:
    (...)
    Gigi?


    yea ik ga haar nog een keertje opnieuw doorlezen haha al een ideetje? ^^

    @hierboven: ik ga zo zijn rol doorlezen, heb je nog iets specifieks nodigg?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    wie wilt enige vorm van relatie met dean? de basis van zijn innerlijk staat er al c:

    Angus


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ANTI schreef:
    (...)

    yea ik ga haar nog een keertje opnieuw doorlezen haha al een ideetje? ^^

    @hierboven: ik ga zo zijn rol doorlezen, heb je nog iets specifieks nodigg?

    Nope, nog niet echt. Lig eigenlijk een beetje voor pampus in bed :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    @ Gilderoy. Misschien dat hij kracht zoekt in hetgeen waar Jack via Santiago zijn heil in probeerde te vinden: Tarotkaarten?

    @ANTI Niet echt. Jij wel?


    Bowties were never Cooler