• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I'm gonna die, snipverkouden een examen maken waar je niet al te veel vertrouwen in had....


    Stenenlikker

    Starkbucks schreef:
    Oh ja f*ck ik wil Uncharted ook nog. Misschien moet ik mijn ouders maar eens lief aankijken binnenkort.
    JA.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kendoka schreef:
    I'm gonna die, snipverkouden een examen maken waar je niet al te veel vertrouwen in had....


    Komt vast wel goed (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I"M SO EXCITED! I JUST CAN"T HIDE IT!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh. Super veel pijn in mijn buik en rug door ongesteldheid, overal lawaai en stress voor mijn bio examen over anderhalf uur. Having this huge mental breakdown right here. Ik heb echt knuffels nodig, maar dat gaat een beetje lastig als je helemaal alleen zit.

    En toen bleek er schimmel op mijn broodje te zitten. Een heel klein onopvallend groen vlekje. Maar het zit er wel.


    Slightly drunk.

    Dude
    NOBODY KERS


    Deep inside, I've never felt alive

    Zo toepasselijk op mij.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 12:17 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Rafe schreef:
    (...)JA.


    Het is zo erg dat ik nu zeg maar walkthroughs zit te kijken :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat moment dat je binnenkort ongesteld moet worden en je het liefste de hele dag in bed ligt te slapen, omdat je je nutteloos voelt en niet het idee hebt dat je bestaan nut heeft en dat je maar beter de wereld kunt ontvluchten zodat niemand last van je heeft. Maar tegelijkertijd gewoon heel veel liefde hebben wilt en wilt horen dat je er wel bij hoort maar dusdanig klunzig zijn dat je het allemaal toch niet geloven zal, want wie houdt er nu van een kluns?

    Ben blij wanneer mn periode voorbij is en ik me hopelijk dan niet meer zo voel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Het is zo erg dat ik nu zeg maar walkthroughs zit te kijken :')
    NEEE niet doen, je moet het echt zelf ervaren. Het wachten voor Uncharted is het echt waard.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zucht.


    The truth is out there.

    Rafe schreef:
    (...)NEEE niet doen, je moet het echt zelf ervaren. Het wachten voor Uncharted is het echt waard.


    Too late haha. Ik kan niet wachten. En anders is het wachten waarschijnlijk tot ergens na de zomervakantie :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Serieus, hoe butthurt kun je worden om een internetdiscussie. Weens gonna ween.

    Ik had begrepen dat er ook Quizletdrama was, maar daar is dit bericht niet op gericht. Tenzij je graag drama creëert. Dan mag je je aangesproken voelen. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 12:32 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)