• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ImAwesome schreef:
    Waarom heb ik het idee dat het oorspronkelijke doel van dit topic vergeten is en dat sommige dit gewoon zien als een of andere chatbox?


    i don't know really maar ik vind dat ook enzo

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 7:23 ]


    Heaven is a place that we all have

    Waarom moet het nou gaan regenen net wanneer mijn eyeliner on point is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil even iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes dat ik heb ontvangen. Jullie hebben me gesteund door mijn moeilijkste tijd heen. Thank you for caring. I promise I'll pay everyone of you back.

    Merlin. Tijd ga niet zo snel of zo. Ik houd je niet bij op deze vroege ochtend en ik wil wel graag mijn trein halen.


    Happy Birthday my Potter!

    Shiiiit. Dit was een heel nieuw niveau. Wat slecht.

    SamuelDrake schreef:
    Ik wil even iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes dat ik heb ontvangen. Jullie hebben me gesteund door mijn moeilijkste tijd heen. Thank you for caring. I promise I'll pay everyone of you back.

    it was the least I could do honey.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SamuelDrake schreef:
    Ik wil even iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes dat ik heb ontvangen. Jullie hebben me gesteund door mijn moeilijkste tijd heen. Thank you for caring. I promise I'll pay everyone of you back.

    No problem <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ImAwesome schreef:
    Waarom heb ik het idee dat het oorspronkelijke doel van dit topic vergeten is en dat sommige dit gewoon zien als een of andere chatbox?


    - Niet weer een definitie van LJH discussie toch?
    En/Of
    - Niet weer een Off-topic forum discussie toch?


    Sarah = ongewoon sexy

    Het zou leuk zijn moest mijn broer wat minder met de deuren slaan, zodat ik kan verder slapen. Nu doet ie het zeker expres. Idioot.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja, want ik kan hier ook lekker wat aan doen! UGH. Het is niet alsof dit een groot feest voor mij is sinds ik niet eens normaal kan staan..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben blij als dit voorbij is. Er is altijd wel weer iemand die besluit te gaan kutten.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 8:45 ]

    CoStompe schreef:
    (...)

    - Niet weer een definitie van LJH discussie toch?
    En/Of
    - Niet weer een Off-topic forum discussie toch?


    Ik hoef geen discussie. Het valt mij alleen op dat mensen hier echt gesprekken gaan voeren km gesprekken te voeren en niet om op elkaar te gaan reageren. Dat kunnen ze ook gewoon in een gb doen.

    Dat we op elkaar reageren is oké. Dat daar een gesprek uitkomt is ook oké. Alleen er zijn hier sommige die dit topic echt gebruiken alsof het MSN is

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 8:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik hoef geen discussie. Het valt mij alleen op dat mensen hier echt gesprekken gaan voeren km gesprekken te voeren en niet om op elkaar te gaan reageren. Dat kunnen ze ook gewoon in een gb doen.

    Dat we op elkaar reageren is oké. Dat daar een gesprek uitkomt is ook oké. Alleen er zijn hier sommige die dit topic echt gebruiken alsof het MSN is


    Touche


    Sarah = ongewoon sexy

    Chizuru schreef:
    Ik ben blij als dit voorbij is. Er is altijd wel weer iemand die besluit te gaan kutten.


    Misschien moet de oorzaak dan bij meerdere mensen worden gezocht. Kleine suggestie


    Sarah = ongewoon sexy

    Laatste stagedag *O* daarna naar Ierland!!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!