• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Irritaties zijn erg hoog op het moment..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Irritaties zijn erg hoog op het moment..


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    36000ste pageview gemist.


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet wat ik nu moet kijken...


    Your make-up is terrible

    Heb jij die notificaties aanstaan, muts? Ik zou gillend gek worden, heb die meteen uitgezet toen ik me registreerde. :Y)

    Yay! De Zes is echt een aanrader! Daar heb ik met ontzettend veel plezier aan zitten werken. Engelengeluid is de story van de week in de nieuwsbrief van week 18 (?).


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Heb jij die notificaties aanstaan, muts? Ik zou gillend gek worden, heb die meteen uitgezet toen ik me registreerde. :Y)

    Yay! De Zes is echt een aanrader! Daar heb ik met ontzettend veel plezier aan zitten werken. Engelengeluid is de story van de week in de nieuwsbrief van week 18 (?).

    Ja, daar kan ik nu wel een beetje om huilen XD
    2 pagina's zijn het met jouw GB's en PB's (:

    Ja die heb ik inderdaad gelezen. De anderen komen nog.

    Kuch kuch


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dames, willen jullie het gesprek ergens anders voortzetten? Dit is nu ook weer niet de bedoeling. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik en mijn uitstelgedrag :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik huil met je mee, hun :')


    Slightly drunk.

    F*ck ik haat mezelf. De bronvermeldingen kloppen niet en nu moet ik dit dus ook nog aan gaan passen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lol, dit is funny as fuck. Zielig. Ik bedoel zielig.

    De avonden vallen me zwaar tegenwoordig.


    Your make-up is terrible

    Yes. Dit geweldige nieuws had ik ook echt nodig.. kut school, ik ga mezelf niet forceren om over dingen te praten waar ik het niet graag over heb!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    see yall in hell bitches lol
    hellisemptyandallthedevilsarehere / Shakespeare

    Frans valt me zwaar tegen, wish i could drop it


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys