• De 21ste mei. Het is weer zover. Er zijn terug leuke inzendingen voor Quizlet’s maandelijkse officiële wedstrijden waar jouw stem goud waard is!

    Bij Quiz of the Month hebben vijf deelnemers een quiz in elkaar gestoken over waar wij allemaal van houden… Quizlet! Klik hier om alle quizzen te maken en vervolgens te stemmen op jouw favoriete quiz!

    De Story of the Month wedstrijd ontving vijf inzendingen. Bereid je voor op vijf mooie verhalen met het thema gebroken. Lees ze hier en breng je stem uit op het verhaal dat jou het meest gepakt heeft!

    Hoewel er dit keer niet zo veel inzendingen zijn bij Image of the Month, zijn er wel vijf leuke inzendingen die bij de deelnemers een gevoel van nostalgie opwekten. Stem snel hier op de foto die jij het leukst vindt!

    Keuzes maken moet iedereen. Gelukkig kan dit ook weer bij Column of the Month want drie deelnemers besloten mee te doen. Nu aan jouw de keus welke column jou het meest aanspreekt! Klik hier voor de poll.

    En dan komen we nu bij het einde waar tien mooie gedichten voor je klaar staan om gelezen te worden. Je vindt hier de poll van Poem of the Month terug.

    Wij appreciëren elke stem en hopen dat er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan. Veel stemplezier! ^^

    Heb jij ook zin om eens deel te nemen aan een van deze wedstrijden? Hou dan de volgende topics in de gaten en wie weet loop jij de volgende keer met 25 credits!


    Lieve groetjes,
    De xOTM-moderators


    Ik wil een tuin vol egels

    Heel leuk dat hier een topic voor is, ik ben benieuwd naar de winnaars! ^^


    I wanna be a wizard!

    Hhaahahhahaa het einde :'D I love you guys

    Gestemd ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Leuk! ben benieuwd naar de winnaars!


    I just come to read

    Gilderoy schreef:
    Hhaahahhahaa het einde :'D I love you guys

    Gestemd ^^

    (wbw) We love you too.



    Ik ben ook benieuwd. Een van deze dagen ga ik even tijd maken om op alles te stemmen. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Vergeet niet te stemmen! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, jeetje, ik wist niet eens dat er hier ook een promotie-topic voor was. Super leuk!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dan weet je dat nu! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga vanavond eens tijd maken om mijn stemmen uit te brengen. ^^ Na wat aan mijn stageverslag te hebben gewerkt, hehe.


    Ik wil een tuin vol egels

    Laatste dag om te stemmen! Ik ben nu bezig ermee, hehe. :3


    Ik wil een tuin vol egels