• VOLLLL...

    Mijn idee:

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)

    Sorry als er spelfouten in staan, maar typen op mijn mobiel blijft lastig. Ik hoop dat er wat mensen zijn die het idee wat lijkt en mee zou willen doen!

    Ik heb dit net bedacht, elke overeenkomst met iets anders is puur toeval!



    VOL!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 21:24 ]


    chaos makes the muse

    Sans schreef:
    Het lijkt me erg leuk!

    (Hoewel ik nog niet zo bekend ben met RPG op Quizlet)

    Maakt niet uit je leert het wel kennen! ;) Ik ben ook ooit met 1 RPGtje begonnen en nu doe ik er al met 4 tegelijkertijd mee!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 12:17 ]

    IJsvogel schreef:
    (...)
    Haha dat vroeg ik me ook even af ja.



    Oke ja ik weet ook niet wat dat betekend, maar ik vind het wel een leuk idee.

    Stiekem wil ik het gwn weten 0_o


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Undertale schreef:
    (...)


    Oke ja ik weet ook niet wat dat betekend, maar ik vind het wel een leuk idee.

    Stiekem wil ik het gwn weten 0_o
    Kleine... Speelgoedtreintjes?

    Caprice schreef:
    Ze worden opgesloten en gedwongen kleine .... de produceren.

    HAHA WTF?, bedoel je hiermee baby's of begrijp ik het verkeerd?
    Want als dat zo is, is het -no offence- echt too crazy


    Hahah nee! Dat was niet mijn bedoeling! Ik zat eerst te denken aan computerchips voor iets illegaals, maar twijfelde of dat zwaar werk is dus vandaar heb ik het nog even open gelaten, suggesties zijn welkom!


    chaos makes the muse

    Sans schreef:
    Het lijkt me erg leuk!

    (Hoewel ik nog niet zo bekend ben met RPG op Quizlet)


    Ik heb zelf ook nog nooit aan rpg gedaan....


    chaos makes the muse

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Volgens mij moeten er wel minstens 10 mensen geïnteresseerd zijn denk ik... Ik kan wel is aan enkele mensen het vragen...


    Ja ik dacht ook een stuk of tien, dus ik heb ong. 9 mensen nodig,


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Ja ik dacht ook een stuk of tien, dus ik heb ong. 9 mensen nodig,
    Haha goed in wiskunde!

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Haha goed in wiskunde!


    Helaas niet.. :)


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Hahah nee! Dat was niet mijn bedoeling! Ik zat eerst te denken aan computerchips voor iets illegaals, maar twijfelde of dat zwaar werk is dus vandaar heb ik het nog even open gelaten, suggesties zijn welkom!
    Computerships maken is best moeilijk, op mijn school werken we ermee en ermee werken is moeilijk, dus maken zeker! Anders kunnen we ook doen dat we een computerprogramma moeten maken en elke dag 23.30 uur achter een computers scherm zitten en 00.30 uur slapen. Dat zou ook kunnen.

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Computerships maken is best moeilijk, op mijn school werken we ermee en ermee werken is moeilijk, dus maken zeker! Anders kunnen we ook doen dat we een computerprogramma moeten maken en elke dag 23.30 uur achter een computers scherm zitten en 00.30 uur slapen. Dat zou ook kunnen.



    Ja! Dat vind ik best wel een goed idee:)


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)


    Ja! Dat vind ik best wel een goed idee:)
    Haha dankje. Ik zeg nu officieel dat ik meedoe... Ik sprokkel misschien nog wel wat mensen.

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) Haha dankje. Ik zeg nu officieel dat ik meedoe... Ik sprokkel misschien nog wel wat mensen.


    Dat is fijn!


    chaos makes the muse

    Lijkt Me leuk

    Lisadragonrider schreef:
    Lijkt Me leuk


    Jeej!


    chaos makes the muse

    Ik wil ook wel hoor!! Hoeveel mensen heb je nog nodig?


    I've hurt you again. How foolish can one man be?