• VOLLLL...

    Mijn idee:

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)

    Sorry als er spelfouten in staan, maar typen op mijn mobiel blijft lastig. Ik hoop dat er wat mensen zijn die het idee wat lijkt en mee zou willen doen!

    Ik heb dit net bedacht, elke overeenkomst met iets anders is puur toeval!



    VOL!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 21:24 ]


    chaos makes the muse

    Sheen schreef:
    Ik wil ook wel hoor!! Hoeveel mensen heb je nog nodig?


    Ik ga even tellen!


    chaos makes the muse

    Er zijn er nu ongeveer 4 op zeker en drie die het leuk lijken, dus nog ongeveer drie!


    chaos makes the muse

    Misschien wil ik wel meedoen... Ik denk er nog even over na.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Het klinkt wel leuk (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Maar komt er ook een leider ofzo, iemand die de jongeren aan het werk zet enzo,
    want ik weet niet of iemand dat wil spelen...


    Just be yourself

    Knorretjuhh schreef:
    Maar komt er ook een leider ofzo, iemand die de jongeren aan het werk zet enzo,
    want ik weet niet of iemand dat wil spelen...


    Die komt er wel, ik geef haar een naam en iedereen mag haar gebruiken in zijn of haar stukje maar niemand hoeft haar echt te spelen!


    chaos makes the muse

    O, oke is goed


    Just be yourself

    Het rollentopic komt vanavond!


    chaos makes the muse

    Jeee!!!!


    Just be yourself

    Oke

    Kun je als je hem hebt gemaakt in dit topic een link sturen?

    Doe ik !


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Doe ik !
    Mag je zelf je personage (naam, karakter, uiterlijk) bedenken, of doe jij dat?

    en, hoe laat komt het online??

    Ik hou van personages bedenken.. (lol)


    Just be yourself

    Haha ik ook. In een andere rpg ben ik 4 mensen tegelijkertijd!!!

    Het meeste aantal personages dat ik ooit in 1 rpg heb gehad is 3, maar ik heb wel eens 9 lopende rollen tegelijk gehad :x
    Geloof me, dat was iets te veel van het goede :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.