• VOLLLL...

    Mijn idee:

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)

    Sorry als er spelfouten in staan, maar typen op mijn mobiel blijft lastig. Ik hoop dat er wat mensen zijn die het idee wat lijkt en mee zou willen doen!

    Ik heb dit net bedacht, elke overeenkomst met iets anders is puur toeval!



    VOL!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 21:24 ]


    chaos makes the muse

    ik probeer nu alvast een leuke meisjesnaam te vinden, weten jullie er een?


    Just be yourself

    Julia is wel leuk

    Euhm... Emma of Kato vind ik best mooi

    Ik ga Jonas noemen. Dat weet ik gewoon. Jonas Lynch. Ik ben oorspronkelijk van Engeland.

    Maar ik denk dat ik mezelf Julia ga noemen

    Ik zit nog te twijfelen of ik een jongen of een meisje neem :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Als ik bv de enigste jongen zou zijn blijkbaar, kan je best een jongen nemen. Anders een meisje, dat lijkt me makkelijker aangezien je er in je echte leven al 1 bent xD

    Ik denk dat hij binnen drie kwartiet online staat! Waarschijnlijk eerder!


    chaos makes the muse

    Harry_Potter007 schreef:
    Als ik bv de enigste jongen zou zijn blijkbaar, kan je best een jongen nemen. Anders een meisje, dat lijkt me makkelijker aangezien je er in je echte leven al 1 bent xD

    Ik speel vaker jongens dan meisjes :') ik heb van alle rollen die ik ooit heb gespeeld (en die lijst is inmiddels best lang geworden) pas vier keer met een meisje gespeeld x'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik denk dat ik Lynn ga doen...,
    maar ik wil misschien toch Maya...
    wat is leuker??


    Just be yourself

    Ik vind Lynn mooier

    Oke, dan doe ik die (Y)


    Just be yourself

    Doe Maya anders als tweede naam?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    sounds good


    Just be yourself

    Het rollentopic is er!!!!


    chaos makes the muse