• Hoi allemaal!

    Ik ga eventjes verschrikkelijk onduidelijk zijn, maar ik zoek een liedje waarvan ik geen lyrics weet. Het irriteert me mateloos, want ik wil 'm graag vinden - er zitten wat goede herinneringen aan verbonden :Y)
    Afijn, de lyrics weet ik niet echt, dus ik ga het proberen te beschrijven.
    Het nummer is best populair (geweest?) en het is niet heel erg oud. Het is op de radio geweest, ik gok dat het een beetje een Q-Music/Skyradio is, misschien een héél klein beetje 538 is, omdat het mechanisch is.
    Op een gegeven hoor je een hele hoge 'ooh ooh', maar de 'stem' is heel elektronisch. Het nummer is niet heel erg hard en tijdens de 'ooh ooh' is het ook stil.

    Wauw.
    Even een applaus voor mijn duidelijke verwoording.


    Is er misschien iemand die heel wellicht misschien heel toevallig een idee heeft waar ik het over heb? Het zou echt fantastisch zijn.
    Alvast bedankt voor de hulp iedereen!


    Lekker aan het branden.

    Ik ben aan het leren in de bibliotheek toen het me binnen schoot: sugar van Robin Schulz?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Is het ondertussen al bekend??? :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Is het ondertussen al bekend??? :)


    Nee ze komt niet meer online :'c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Nee ze komt niet meer online :'c

    Wedden dat het een prank was en ze gewoon wilde zien hoe gek Q ervan werd hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik krijg hier echt zo'n detective gevoel van op Freddi Fish niveau zeg maar. Freddi Fish en de zaak van het Onbekende Liedje? :W


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    (...)
    Wedden dat het een prank was en ze gewoon wilde zien hoe gek Q ervan werd hahaha


    Lijkt het wel op hoor. Eerst zo desperate en ineens is ze weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Wedden dat het een prank was en ze gewoon wilde zien hoe gek Q ervan werd hahaha


    Dan is het er goed gelukt maar ik heb toch het gevoel dat ik het goed gegokt had met I'm in controle tho ^^. Dus ik heb de rust in mijzelf weten te vinden onder het mom dat ik het 'liedje gevonden' heb lawl x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mondaze schreef:
    Ik krijg hier echt zo'n detective gevoel van op Freddi Fish niveau zeg maar. Freddi Fish en de zaak van het Onbekende Liedje? :W


    Genius. :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Muhh. Ik word ook altijd helemaal gek als ik een liedje zoek, maar ik hem niet één-twee-drie kan vinden. Dat voelt zo waardeloos, alsof er gewoon een stuk van je leven mist, haha.


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Muhh. Ik word ook altijd helemaal gek als ik een liedje zoek, maar ik hem niet één-twee-drie kan vinden. Dat voelt zo waardeloos, alsof er gewoon een stuk van je leven mist, haha.


    Daarom ben ik zo dankbaar om Shazam c:


    soul made of stardust and chaos.

    WlLD schreef:
    (...)

    Daarom ben ik zo dankbaar om Shazam c:


    Ja, inderdaad D:
    Shazam is echt een lifesaver c;


    26 - 02 - '16

    Buh, jammer dat ze niet meer online is geweest..
    Kunnen jullie mij anders vinden met een nummer dat ik inmiddels een maand in me kop heb maar echt geeeen idee van heb welk nummer het is(ik probeer steeds de lyrics te mompelen met het nummer maar uiteindelijk zing ik tekst van andere nummers op het ritme van dit nummer en ik word gek x'D)


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    Buh, jammer dat ze niet meer online is geweest..
    Kunnen jullie mij anders vinden met een nummer dat ik inmiddels een maand in me kop heb maar echt geeeen idee van heb welk nummer het is(ik probeer steeds de lyrics te mompelen met het nummer maar uiteindelijk zing ik tekst van andere nummers op het ritme van dit nummer en ik word gek x'D)


    Als je een beetje kan uitleggen hoe het nummer gaat, misschien wel (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Als je een beetje kan uitleggen hoe het nummer gaat, misschien wel (;


    Het is sowieso een rock nummer met een duidelijke drum. Verder heb ik in mijn hoofd dat er een zin ''You're not gonna get away now" of iets zoals dat in voor komt? Volgens mij zingt de zanger over hoe iemand voor hem weg rent maar dat hij/zij niet kan weg komen voor hem, het gaat een soort van over een achtervolging? Beetje alsof de zanger een monster is(waardoor ik steeds Monster van Skillet in mn hoofd heb maar dat is m niet, haha) en de persoon waarover gezongen word dus voor hem vlucht ofzo..

    Verder is het allemaal heel vaag aangezien ik m voor het laatst twee jaar terug luisterde..


    Little do you know

    WlLD schreef:
    (...)

    Daarom ben ik zo dankbaar om Shazam c:

    Die werkt ook niet altijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.