• Hoi allemaal!

    Ik ga eventjes verschrikkelijk onduidelijk zijn, maar ik zoek een liedje waarvan ik geen lyrics weet. Het irriteert me mateloos, want ik wil 'm graag vinden - er zitten wat goede herinneringen aan verbonden :Y)
    Afijn, de lyrics weet ik niet echt, dus ik ga het proberen te beschrijven.
    Het nummer is best populair (geweest?) en het is niet heel erg oud. Het is op de radio geweest, ik gok dat het een beetje een Q-Music/Skyradio is, misschien een héél klein beetje 538 is, omdat het mechanisch is.
    Op een gegeven hoor je een hele hoge 'ooh ooh', maar de 'stem' is heel elektronisch. Het nummer is niet heel erg hard en tijdens de 'ooh ooh' is het ook stil.

    Wauw.
    Even een applaus voor mijn duidelijke verwoording.


    Is er misschien iemand die heel wellicht misschien heel toevallig een idee heeft waar ik het over heb? Het zou echt fantastisch zijn.
    Alvast bedankt voor de hulp iedereen!


    Lekker aan het branden.

    WlLD schreef:
    (...)

    Daar wordt niet echt 'ooh' in gezegd haha en het is ook niet bepaald elektronisch of zo dus denk het niet.
    daar heb je gelijk in.

    Uemand die weet of het engels of nederlandsatlig is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik den kdat ik het weet

    Me Myself and I van G-eazy en Bebe Rexha

    Hij begon en ik dacht, dat is hem denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MT, ga ook kijken of ik hem kan vinden en daarnaast even om alle gave nummers die in dit topic opduiken.


    Credendo Vides

    MT... ik ga meedenken (maar ik ben nu vooral benieuwd wat het uiteindelijk was!)
    Misschien handig om een lijstje te maken met alle nummers die het niet zijn?? (hoef je geen 8 pagina's terug te lezen)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 14:04 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis


    Oh Wonder - Without You


    OOW OOW - Young Trace ft. Jason Derulo


    Dit is het vast niet maar dit kwam ik tegen met zoeken =')


    Sorry als er al nummers geweest zijn.... Ik heb geen tijd om 8 pagina's terug te lezen..

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 14:17 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Antigone schreef:
    Ik wil niet opscheppen, maar volgens mij is dit 'm echt:

    https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ


    She saw a chance and took it x'D
    God I love you, als jij t niet had gedaan had ik t wel gedaan, hahah.
    Maar nu ik het hele topic heb bijgelezen(Dit is echt leuk vermaak btw)
    ben ik ook best wel benieuwd naar welk nummer het nou is :')


    Little do you know

    Hahaha ik herken dit zo erg!! Het liedje waar ik meteen aan dacht was deze. Maar dat kan ook komen door mijn Coldplay obsessie (':


    Leef je liefde, lief je leven.

    Zeg me alsjeblieft dat dit hem is ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    IK HEB HEM ZEKER WETEN DENK IK HAAST!! OMG


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Just saying... Dit soort topics zijn wat Quizlet geweldig maakt. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    Just saying... Dit soort topics zijn wat Quizlet geweldig maakt. :Y)

    Zo mee eens xd


    Pretty is just a pretty word.

    Is het misschien Hymn for the Weekend van Coldplay? Past niet echt met sommige dingen maar idk, is het proberen waard.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kon vanavond niet slapen omdat ik het moet weten en moet raden c': eheheh


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Er zijn volgens mij al zoveel nummers gepost waar nog niet op gereageerd is of t m wel of niet is en dat maakt dit ook eigenlijk best leuk x'D


    Little do you know

    Heeft iemand dat ook. De drang het te moeten weten maaar vooral het hopen day jij hem vind:3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan