• Hoi allemaal!

    Ik ga eventjes verschrikkelijk onduidelijk zijn, maar ik zoek een liedje waarvan ik geen lyrics weet. Het irriteert me mateloos, want ik wil 'm graag vinden - er zitten wat goede herinneringen aan verbonden :Y)
    Afijn, de lyrics weet ik niet echt, dus ik ga het proberen te beschrijven.
    Het nummer is best populair (geweest?) en het is niet heel erg oud. Het is op de radio geweest, ik gok dat het een beetje een Q-Music/Skyradio is, misschien een héél klein beetje 538 is, omdat het mechanisch is.
    Op een gegeven hoor je een hele hoge 'ooh ooh', maar de 'stem' is heel elektronisch. Het nummer is niet heel erg hard en tijdens de 'ooh ooh' is het ook stil.

    Wauw.
    Even een applaus voor mijn duidelijke verwoording.


    Is er misschien iemand die heel wellicht misschien heel toevallig een idee heeft waar ik het over heb? Het zou echt fantastisch zijn.
    Alvast bedankt voor de hulp iedereen!


    Lekker aan het branden.

    IK HEB HET


    `
    Het begint op 01:10

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 17:15 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Atrox schreef:
    Denk niet dat dit het gaat zijn, maar ik wil meehelpen :') Maar deze zou je waarschijnlijk zelf nog wel hebben gevonden. Als ie echt populair is geweest, hoor je hem misschien passeren op de radio als je die even opzet ofzo?
    (...)
    Sorry als ie al gezegd is geweest of zo :')

    Philip schreef:
    (...)

    NOG EEN KEER. BINGO?!!!!

    CoStompe schreef:
    (...)

    Enige wat ik weet met een 'mechanische ooh'

    Spotgaai schreef:
    Ik denk het niet, als er rap in zat had je dat mogelijk wel onthouden maar hé, alles kan; Me, Myself and I
    (al denk ik dat die ook te snel is)

    Anatomy schreef:
    (...)


    Frodo schreef:
    IK HEB HET
    (...)
    `
    Het begint op 01:10

    Jullie zijn helden, hele lieve helden. Maar het liedje wat ik zoek zit er nog steeds niet tussen, SORRY ;-;

    Amica schreef:
    Weet je wanneer ongeveer het liedje populair was?

    Ik gok op een maand geleden, ongeveer.

    Philip schreef:
    ^ is ook al genoemd sorreh. :'c er is al heel veel genoemd, lol xD maar ik heb het gevoel dat ik nu echt ga winnen met mijn previous vid : '3

    EDIT: Als ik WIN WIL IK EEN FBI HOEDJE VAN ANATOMY (cat) en een klopje op m'n schouders natuurlijk x'D

    Als je wint, zet ik PERSOONLIJK met Word Picture Editing een FBI-petje op je profielfoto. PERSOONLIJK.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 17:25 ]


    Lekker aan het branden.

    KoffieKoekje schreef:
    (...)
    Yeah, dat is waar. Het is alleen dat het liedje speelde toen we niet bepaald bezig waren met muziek. Dus ik ben bang dat ik het snel awkward maak.


    Je hebt geen idee hoeveel vragen dit oproept. Niet dat ik ze ga stellen.

    Ooh, Ooh, Ooh

    Om on topic te blijven, het is niet toevallig dat nummer?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Je hebt geen idee hoeveel vragen dit oproept. Niet dat ik ze ga stellen.

    Ooh, Ooh, Ooh

    Om on topic te blijven, het is niet toevallig dat nummer?


    Hahaha. Maar sorry, nee ;-; Heb de jongen wel net ge'appt.
    'Hoi sorry even tussendoor maar ik zoek een liedje wat ik volgens mij bij jou gehoord heb'
    Lekker casual.


    Lekker aan het branden.

    Ik baal omdat ik iedere keer er in trap dat ik HET nummer heb gevonden en dan hartstikke faal. Ik spit nog ff de top 40 door dus...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    KoffieKoekje schreef:
    (...)

    Hahaha. Maar sorry, nee ;-; Heb de jongen wel net ge'appt.
    'Hoi sorry even tussendoor maar ik zoek een liedje wat ik volgens mij bij jou gehoord heb'
    Lekker casual.


    Best pick-up line I ever heard c': <333


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha die jongen zal ook wel denken.. "Jaja, goede reden om te praten" :P


    Sarah = ongewoon sexy

    CoStompe schreef:
    Haha die jongen zal ook wel denken.. "Jaja, goede reden om te praten" :P


    Hahah. Geef toe, You'd take that bait ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kom even dit topic binnenvallen. Het eerste waar ik aan moest denken was dit.


    Ik bedoel, als er ergens veel ooh's in zitten is het dit wel, maar er wordt relatief veel in gezongen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jullie hadden gelijk. Ik had de Wikihow pagina over flirten beter moeten lezen.


    Lekker aan het branden.



    Dit is hem denk ik niet... maar ik probeer het toch (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bigsleep schreef:
    Ik kom even dit topic binnenvallen. Het eerste waar ik aan moest denken was dit.

    Ik bedoel, als er ergens veel ooh's in zitten is het dit wel, maar er wordt relatief veel in gezongen.

    Oh, die kom ik overal tegen als ik het op probeer te zoeken! Maar het is 'm helaas niet, sorry :c


    Lekker aan het branden.

    Philip schreef:
    (...)

    Hahah. Geef toe, You'd take that bait ^^.


    Mogelijk, haha. Opportunist (cool)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kan hier dus echt zo slecht tegen hè, want nu MOET ik weten wat het is. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bigsleep schreef:
    Ik kan hier dus echt zo slecht tegen hè, want nu MOET ik weten wat het is. :')


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )