• Hoi allemaal!

    Ik ga eventjes verschrikkelijk onduidelijk zijn, maar ik zoek een liedje waarvan ik geen lyrics weet. Het irriteert me mateloos, want ik wil 'm graag vinden - er zitten wat goede herinneringen aan verbonden :Y)
    Afijn, de lyrics weet ik niet echt, dus ik ga het proberen te beschrijven.
    Het nummer is best populair (geweest?) en het is niet heel erg oud. Het is op de radio geweest, ik gok dat het een beetje een Q-Music/Skyradio is, misschien een héél klein beetje 538 is, omdat het mechanisch is.
    Op een gegeven hoor je een hele hoge 'ooh ooh', maar de 'stem' is heel elektronisch. Het nummer is niet heel erg hard en tijdens de 'ooh ooh' is het ook stil.

    Wauw.
    Even een applaus voor mijn duidelijke verwoording.


    Is er misschien iemand die heel wellicht misschien heel toevallig een idee heeft waar ik het over heb? Het zou echt fantastisch zijn.
    Alvast bedankt voor de hulp iedereen!


    Lekker aan het branden.

    als ik mijn beschrijving lees merk ik dat de titel van dit topic ook wel bij mij past x'D
    En nee, Shazam werkt alleen als je een nummer hoort en wil weten welke het is, neuriën etc werkt niet ofzo..


    Little do you know

    Google die ene zin (':
    Dan komt het nummer vast wel naar voren.
    Ik kom bij een nummer dat Fine again heet van Seether. Zegt je dat wat?


    It's never gonna happen, Guys.

    Ja die zin heb ik dus al gegoogled en daar kwam niks uit :')
    Ik zal die even opzoeken^


    Little do you know

    Youngbae schreef:
    (...)
    Die werkt ook niet altijd.


    Voor mij werkt het prima haha. Het is een soort reflex geworden om shazam erbij te nemen als ik een leuk nummer hoor (:.


    soul made of stardust and chaos.

    Rhyme schreef:
    Google die ene zin (':
    Dan komt het nummer vast wel naar voren.
    Ik kom bij een nummer dat Fine again heet van Seether. Zegt je dat wat?


    Nee, dat is m niet. Hij is wat sneller, ik vind m wel wat vergelijkbaar met The Offspring - You're gonna go far kid. Maar dat is m zeker niet, alleen qua snelheid enzo is het wel hetzelfde.


    Little do you know



    TELL ME IT'S RIGHT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    SORRY.
    Nee, het was geen prank. Echt niet. Sorry dat ik niet online ben geweest. Afijn, mijn excuses.
    Maar verder heb ik hem nog steeds niet gevonden. Ik heb de jongen ge'appt en we zelfs een halve middag door zijn playlist gekeken, maar noppes, nada, niks. Al leek het wel een beetje op het werk van David August - wiens playlists ik nu afga. Zodra ik hem vind dan zijn jullie de eerste die het weten. De allereerste, of misschien tegelijkertijd met die jongen.
    Verder word ik nu gestalkt door een xylofoonleraar.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 16:16 ]


    Lekker aan het branden.

    mikelljakson schreef:


    TELL ME IT'S RIGHT.


    Er zit teveel gezang in, sorry ;-;


    Lekker aan het branden.

    WlLD schreef:
    (...)

    Voor mij werkt het prima haha. Het is een soort reflex geworden om shazam erbij te nemen als ik een leuk nummer hoor (:.

    Bij mij eerst ook. Totdat ik telkens te zien kreeg dat hij het nummer niet herkende.


    Don't walk. Run, you sheep, run.