• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Thymbraeus schreef:
    Le grand jour est pour demain!
    Demain sur la barricade.
    Le grand jour se lève enfin.

    aka morgen MIJN LAATSTE EXAMEN YAS


    Stenenlikker

    I'll never be good enough


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ah, ik moet werken op de dag dat we naar mijn oma gaan. Nu zenuwachtig wachten op een reactie van mijn ouders, want ze gaan me vermoorden. Ik begrijp niet dat ik mee moet, want waarom zou ze mij willen zien als mijn perfecte broertje en zijn perfecte vriendin er zijn? Ik zal toch nooit zijn wat ze willen dat ik ben.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Eigenlijk zou ik nog moeten studeren, maar ik heb er echt totaal geen zin in :3


    <3

    Benhead schreef:
    I'll never be good enough


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Amica schreef:
    Eigenlijk zou ik nog moeten studeren, maar ik heb er echt totaal geen zin in :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb hongeeeer! Komop we zouden drie kwartier geleden al eten D; normaal eet ik bijna 3,5 uur vroeger!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    So in love with my tattoo (krul)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    So in love with my tattoo (krul)


    Brutaal vraagje misschien, maar foto? (bloos)


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    (...)

    Brutaal vraagje misschien, maar foto? (bloos)


    Het kan zijn dat je je hoofd moet draaien want mijn tel kan behoorlijk vervelend doen met uploaden




    "It means no worries, for the rest of your days"

    girlicious schreef:
    (...)

    Het kan zijn dat je je hoofd moet draaien want mijn tel kan behoorlijk vervelend doen met uploaden





    Ohh, die is echt mooi! Deed het pijn op die plek? ;3


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    (...)

    Ohh, die is echt mooi! Deed het pijn op die plek? ;3


    Thanks ^.^
    Het deed niet echt pijn, sommige stukjes waren alleen even vervelend maar het viel mee. (Gelukkig)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Shakespearean beledigingen zijn fantastisch.


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb koude voeten en voel me niet helemaal top maar ik weet niet precies waarom en nou weet ik niet zeker of ik het gewoon koud heb en er verder niets aan de hand is en dat ik alleen maar daarom helemaal geen zin heb om iets te doen en dat ik gewoon even mezelf een schop onder mijn hol moet geven, of dat het juist zo'n inniemini depressie dingetje is en dat ik gewoon even terug moet kijken op alle positieve dingen en dit maar moet laten voor wat het is en gewoon lief mag zijn

    schoppen of lief zijn, toch wel een verschil hoor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SPICA schreef:
    Shakespearean beledigingen zijn fantastisch.


    DO YOU BITE YOUR THUMB AT US, SIR?
    er zijn vast honderd mooiere maar verder ken ik niets uit mijn hoofd ssh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan