• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Ik heb koude voeten en voel me niet helemaal top maar ik weet niet precies waarom en nou weet ik niet zeker of ik het gewoon koud heb en er verder niets aan de hand is en dat ik alleen maar daarom helemaal geen zin heb om iets te doen en dat ik gewoon even mezelf een schop onder mijn hol moet geven, of dat het juist zo'n inniemini depressie dingetje is en dat ik gewoon even terug moet kijken op alle positieve dingen en dit maar moet laten voor wat het is en gewoon lief mag zijn

    schoppen of lief zijn, toch wel een verschil hoor


    Geef jezelf een lieve schop. Zoek een puppy die je met zijn staart kan slaan. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maybe they wouldn't treat me that way if it didn't make mistakes. But I am a mistake.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    DO YOU BITE YOUR THUMB AT US, SIR?
    er zijn vast honderd mooiere maar verder ken ik niets uit mijn hoofd ssh

    Haha ik kwam toevallig net een foto van een pagina uit macbeth of taming of the shrew tegen waarop Shakespeare iemand een fat slut noemt, alleen verwoordt hij het als rump-fed runnion. Mijn hele dag is goed nu :')

    // ugh ik moet naar de supermercado want drinken nodig maar ik wil niet naar buiten ook al hoef ik alleen maar de straat over first world problems much Dee?


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb echt een fotografienaam/alias nodig, want ik wil er echt wat mee gaan doen C:


    26 - 02 - '16

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Meh Yo *stuurt nog meer virtuele knuffels*. Het komt goed. Idk hoe of wannee maar het komt goed. Jegaat toch leren les geven en leerlingen overnemen? Dat is een geweldig vooruitzicht!


    Naja dat leren lesgeven duurt ook nog zo'n 6 weken en dan nog daar stage lopen enzo en alles leren ben je nog een half jaar tot een jaar verder... Betwijfel of mn ouders dat geduld hebben.
    But thanks though. <3 hopelijk komt het inderdaad snel goed.

    Villainess schreef:
    (...)

    <3 <3 <3
    Huggle (it's a cuddle and a hug) because you are awesome.


    Thank you, that's sweet. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word hier zo pissig van hè? De XBOX is volgens mij nog steeds een gameconsole? Kijk je series lekker op je laptop ofzo? Ik zit al de hele dag te wachten tot ik Hitman kan spelen, en dan ga jij, wat je overigens al de hele dag aan het doen bent, verder met je serie? Tyf lekker op joh!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    JIJ FUCKING KUTKIND IK SCHOP JE ZO TERUG DE BAARMOEDER IN IK HEB DAAR GEEN ENKEL FUCKING PROBLEEM MEE OMGFG IK MOET TIJDREIZEN EN JE PA EEN FUCKING CONDOOM GEVEN WANT BLIJKBAAR HEEFT HIJ EEN INSPANNING VERRICHT GEWOON VOOR JOU, JIJ KUTKIND UGHHHHH FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK YOU


    rant sorry.


    Heaven is a place that we all have

    Hmmm, Peter R. de Vries maakt me bang. Stel dat jij ook zo bent? Zou wel wat verklaren, maar toch...

    // YAY, gratis Spotify premium van een vriend gekregen, me is happy.

    Haha, mijn ritme is echt waardeloos nu. Misschien maar beter ook, eigenlijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb je sleutel weggesmeten en de deur op slot gedaan, bekijk het maar, bekijk het maar... LALALALALA.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Geef jezelf een lieve schop. Zoek een puppy die je met zijn staart kan slaan. (bloos)

    Jaaa, puppy. Een puppy zou op dit moment fantastisch zijn, aaaah.

    // Ik geloof dat ik weet wat er aan de hand is en ik geloof dat het tijd wordt dat ik eens meer dan zes uur per nacht ga slapen, heh. Misschien helpt het.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Franse woordjes 'leren'
    More like: hoeveel woorden koppel je direct aan Les Mis?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lindemann schreef:
    (...)

    *Mental breakdown*


    Indeed :3


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Give me attention. Pls.


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Give me attention. Pls. And love. And cuddles. And more love.