• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik ga kotsen gadverdamme

    Ik begrijp dat pedofilie geen keuze is maar damnit, het manipuleren en misbruiken van kinderen, dat is een keuze en ja dat maakt je een walgelijk mens


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    goddamnit serieus kindermishandeling en vrijuit gaan c quoi ça
    kliklik


    Heaven is a place that we all have

    Best wel trots op mijn nieuwe profiel. :Y)


    What would Emma do?

    Neeeeeeeeeeeeeee NEEEEEE WAAROM UUUGGGHHHJ


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Wiarda schreef:
    Ik denk dat ik ga kotsen gadverdamme

    Ik begrijp dat pedofilie geen keuze is maar damnit, het manipuleren en misbruiken van kinderen, dat is een keuze en ja dat maakt je een walgelijk mens


    Geen keuze? Het is geen ziekte toch? Mensen gaan bewust aan kinderen zitten voor hun eigen plezier. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet het gewoon niet meer. Alsjeblieft, iemand, help me. Ik weet me even geen raad meer.


    26 - 02 - '16

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Geen keuze? Het is geen ziekte toch? Mensen gaan bewust aan kinderen zitten voor hun eigen plezier. Bah.

    Elke seksuele geaardheid is een gevolg van een bepaalde samenstelling van je hersenen en ja, pedofilie is dus een "ziekte", in elk geval iets medisch-biologisch wat je zelf niet kunt beïnvloeden.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 18:30 ]


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    (...)
    Elke seksuele geaardheid is een gevolg van een bepaalde samenstelling van je hersenen en ja, pedofilie is dus een "ziekte", in elk geval iets medisch-biologisch wat je zelf niet kunt beïnvloeden.


    dus als ik dit goed en wel begrijp is pedofilie een seksuele geaardheid?

    *flobbert weg met rupsenkostuum*



    Heaven is a place that we all have

    Homofilie = houden van hetzelfde geslacht, homo = zelfde, filie = houden van
    Pedofilie = houden van kinderen, pais = kind

    Vertalingen uit het Grieks. Ja dus.


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    (...)
    Elke seksuele geaardheid is een gevolg van een bepaalde samenstelling van je hersenen en ja, pedofilie is dus een "ziekte", in elk geval iets medisch-biologisch wat je zelf niet kunt beïnvloeden.

    Jezus, wat een vreselijke ziekte zeg. Bah. Kunnen ze die mensen niet helpen of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Scandicy schreef:
    Homofilie = houden van hetzelfde geslacht, homo = zelfde, filie = houden van
    Pedofilie = houden van kinderen, pais = kind

    Vertalingen uit het Grieks. Ja dus.


    dus tapijtenfilie betekent seksueel aangetrokken tot tapijten


    Heaven is a place that we all have

    Na een tukje ben ik altijd zo duf en extra moe..

    RoyaIs schreef:
    (...)

    dus tapijtenfilie betekent seksueel aangetrokken tot tapijten

    Ik geloof niet dat ik helemaal serieus word genomen, maar om even antwoord te geven: ja.

    @RSH, hoe dan? Homofilie is ook niet te genezen? Dat wordt dan wel gezien als sociaal aanvaardbaar, maar dat is biologisch gezien ook niet te veranderen.


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    (...)
    Ik geloof niet dat ik helemaal serieus word genomen, maar om even antwoord te geven: ja.

    @RSH, hoe dan? Homofilie is ook niet te genezen? Dat wordt dan wel gezien als sociaal aanvaardbaar, maar dat is biologisch gezien ook niet te veranderen.


    haha, sorry als ik je die indruk gaf. klinkt gewoon raar


    Heaven is a place that we all have

    Stress.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.