• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    SonOfGondor schreef:
    Shadowhunters was a blessing


    Ik ben nog steeds zo verbijsterd dat het goed bleek te zijn, tbh, maar jaaaaaa (bloos)

    -

    Ik heb deze presentatie voorbereiden uitgesteld omdat ik er geen zin in had, maar ik denk dat ik een beetje te optimistisch was toen ik dacht dat ik dit zou kunnen doen op een moment dat ik er wél zin in zou hebben. Waarom zou ik hier ooit zin in hebben? ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lindemann schreef:
    Linkin Park karaoke, iemand geïnteresseerd?


    YES


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Shit. Shit shit shit shit.

    Lieve schat. Jij moet als geen ander kunnenweten dat het NIET KAN om een boek in hoog Engels van 400+ bladzijden in één avond te lezen. Nu heb je stress en dat is je eigen schuld. Nee, nu ga je het morgen helemaal verpesten omdat je maar op bladzijde honderd bent. Ammaer dan, hopelijk leer je er nog iets van, muggle.

    (Altijd leuk zeg, jezelf zo reviewen.)
    AAAAAARGGG STRESSSSS


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    excuseme als deze posts jullie storen

    lichtjes geneigd om nu misschien een totoro onesie aan te doen en iedereeen aankijken like: hey daar ik wil je in het bos.. marshmallows laten roosteren. ben je nu seksueel aangetrokken? smoresfilie *wbw*


    Heaven is a place that we all have

    Zo, topic aangemaakt. Voordat we het ljh volgooien met Shadowhunter stuff. Let the fangirling begin.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lindemann schreef:
    Linkin Park karaoke, iemand geïnteresseerd?


    Yesh!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Im so annoyed with people today.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik. Wil. Fallout. Spelen. Maar. Mensen. Kijken. TV. En. UGHHHHHHHHHH!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I know what it takes to move on. I know how it feels to lie.
    All I want to do is trade this life for something new. Holding on to what I haven't got.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn tas is 2,5 kilo te zwaar. Fuck. Nu moet ik er dingen uithalen en dat wil ik niet, hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kunnen we gewoon deze week skippen, zodat ik 16 kan worden zonder al die overbodigheid genaamd een verjaardag vieren? Ik heb geen zin in familie.. Ik heb sowieso geen zin in gezelligheid wanneer ik liever dood wil dan nog een dag langer leven..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    To switch or not to switch, that's the question.. Hmm..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Merlins beard, yes, this is a horror story. And I have to say, I don't like that. I need my sleep. Not nightmare


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    wiskunde herhalingstest en frans mondeling

    morgen wordt geweldig

    gelukkig mag ik de namiddag brossen hehe


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb dorst maar voor drinken moet ik opstaan en dingen doen en daar word ik duizelig van. Handig dat het niemand kan schelen of ik hier wegrot of niet. Nou ja ik ga maar op excursie naar de waterkraan.


    Happy Birthday my Potter!