• Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)


    @Poshlost



    Meisjes/jonge vrouwen:
    1: Julia Lisa Dragon --> LisaDragonrider
    2: Lynn Swan --> Knorretjuhh
    3: Anna Hope van der Loo --> _AnneFleur_
    4: Sil James --> Undertale
    5: Romy Flavia Salvati --> Poshlost
    6: Cinderella Marianne de Boer --> Shairell

    Jongens/ jonge mannen:
    1: Jonas Lynch --> HarryPotter_007
    2: Bran Raven --> Necessity
    3: Ryan Cooper --> Sheen
    4: Albert Svendsen --> IJsvogel
    5: Rick Spencer --> Sans
    6: Randall Bruce Grey --> NeverTouchMe

    Leider: Clementine Chevalier

    Regels:
    - Je post een stukje van minimaal 100 woorden, langer mag, korter niet.
    - Post je 10 dagen geen nieuw stukje, dan stuur ik je een berichtje.
    - Geen perfecte personages.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Clementine Chevalier mag alleen door mij gespeeld worden.
    - Alle posts zijn in ABN!
    -16+ mag, maar onder spoiler knop!!!!




    De brief die allen die uitgenodigd zijn hebben ontvangen:


    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten



    Hier de links naar:
    Het ideeëntopic
    Het praattopic


    Rollentopic

    Uitgebreide verhaallijn:

    Julia, Lynn, Albert, Bran, Anna, Ryan, Rick, Jonas, Sil, Romy, Cinderella en Randall hebben allemaal een uitnodiging ontvangen met de vraag of zij mee zouden willen werken aan één van de experimenten van Clementine Chevalier. 25 jongeren hebben een uitnodiging, maar alleen deze tien hebben ingestemd mee te doen. Ze hebben allemaal zo hun redenen om mee te doen. Veel doen het voor het geld, maar allen hebben een achterliggende reden. Toen ze een mail stuurden naar Clementine Chevalier hebben ze allemaal hetzelfde antwoord ontvangen:

    Beste lezer,

    het is fijn om te horen dat u bereidt bent mee te werken aan het eerdergenoemde project. Pak uw koffers in met alles wat u de komende tijd nodig denkt te hebben. Zoals ik al zei hoeft u zich over voeding geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd. U allen wordt verwacht klaar te staan op het station van Utrecht, dit leek mij een goede plek om jullie af te halen. U dient daar op 24 mei 2016 om 8.45 aanwezig te zijn. Daar wordt u opgehaald door een busje en naar het juiste adres gebracht, wees voorbereid op een lange rit neem iets mee om u te amuseren tijdens de reis. Bent u niet op tijd aanwezig dan vertrekken wij zonder u. Ik hoop u te zien!

    Met vriendelijke groet
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    Als de jongeren elkaar voor het eerst ontmoeten blijken ze weinig gemeen te hebben, niet wetend wat er volgt...

    De plek waar ze naartoe worden gebracht is onvindbaar voor buitenstaanders en de sfeer in het gebouw is zeer onaangenaam. Als Clementine dan ook nog eens een naar persoon blijkt te zijn willen de jongeren niets liever dan naar huis, maar dat gaat helaas niet. Clementine laat de groep aan computerprogramma's werken en computerchips maken. Ze werken de meeste uren van de dag en komen amper toe aan slapen. Ondertussen ontstaan er in de groep allerlei relaties van vriendschap en liefde tot haat.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 23:14 ]


    chaos makes the muse

    Anna Hope van der Loo

    Lichtelijk buiten adem loop ik naar het groepje toe dat zich al op het pleintje heeft verzameld. Zoals gewoonlijk ben ik weer eens een van de laatsten. Snel tel ik ze. Zeven, gelukkig niet de allerlaatste. Zuchtend sluit ik me aan. Ik kijk op mijn telefoon. Nog een kwartier wachten en dan komt, als het goed is, een busje van Chevalier Experimenten ons ophalen. Ik haal twee plukken van mijn haar bij elkaar en zet er een klemmetje in zodat het niet meer voor mijn ogen hangt. In de verte zie ik nog een meisje aan komen lopen. Ze kijkt ons allemaal even vriendelijk en pakt dan, net als de meeste van ons, haar telefoon en begint te typen.


    chaos makes the muse

    Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Sil James

    Ik sta de hele tijd te wachten. Verlegen zeg ik niks en ril ik van de kou, had ik maar een andere jas aangetrokken, mijn moeder had gelijk! Ik ben eigenwijs! . Ik neem een slok uit mijn waterfles en staar even naar de andere personen, niemand die ik ken of zou willen kennen.
    Dan kijk naar de lucht,scheld ik als er een wind komt en juich ik diep van binnen als ik de kleine bus in de verte zie aankomen.


    'Warmte'



    - mijn picture



    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:47 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ryan Cooper


    Ik sta hier al even en ik heb nog altijd niks gezegd - niks voor mij. Ik wou dat iemand anders een gesprekje aanknoopte. Ik heb mijn gsm in mijn handen en kijk er maar wat naar, niet wetend wat te doen. Ik wil hier niet staan rondkijken als een complete idioot dus ik geef mijn handen iets te doen. Hopelijk komt er nog een gezellig mens ook. En komt die bus snel. Ik open zuchtend een spelletje op mijn gsm.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:45 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Julia Lisa Dragon

    Ik stond al te wachten op de afgesproken plek. De wind duwde mijn haar in mijn gezicht en ik haalde het weer weg met mijn hand. We waren nu met zeven mensen, er moeten er nog drie komen. Ik legde mijn koffer langs me neer en ging op het bankje zitten. Ik keek verveeld voor me. Er kwam nog een meisje aan lopen. Ik had zin om iets te zeggen, het was hier zo stil en saai. "hey, ben je ook aan het wachten op die mensen?" Vroeg ik aan het meisje. Ik had wel zin in een gesprek. Dan was het tenminste niet zo saai.

    Sil James

    Ik zwaaide even naar Julia. Verlegen stapte ik de bus in. Ik liep naar het plekje achterin en hoopte dat Julia zou zien dat er nog een plek naast me was, ze lijkt me erg aardig. Ik keek naar de bomen buiten die heen en weer gingen. Ik volgde met mijn ogen hun bewegingen. Ik voel een knoop in mijn maag en begon me misselijk te voelen... Ik kon wel overgeven, want natuurlijk heeft dit meisje wagenziekte. Ik pakte weer mijn waterfles en begon hem uit verveling te schudden. Ik keek naar de mensen die voor me de bus instapte. Wie zouden het zijn?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:51 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Rea even ik ben zo alleen nu (dance)

    (ONGEDULDIGE MEID)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:54 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Ryan Cooper


    Ik zag net dat een meisje aan iemand anders wat vroeg. Ik wou er bij gaan staan, maar net toen stopte de bus recht voor ons. Eh, waren er niet nog een paar mensen te laat? Nou ja, pech, ze moesten het zelf maar weten. Ik ga alleen zitten, ja hallo? Ik ken deze mensen niet eens! En erg praatgraag zijn ze ook niet.
    Ik zie wel als er iemand naast mij komt zitten. Nieuwsgierig kijk naar de anderen die in de bus stappen.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Julia Lisa Dragon

    Ik zag een meisje naar me zwaaien. Dat was Sil dacht ik. Ik zag dat ze in de bus stapte en ik volgde haar voorbeeld. Ik pakte mijn koffer, nam nog een slok uit mijn fles en ik liep naar binnen. Ik wist zeker dat ik achterin ging zitten. Ik zag Sil achter in de bus en ik besloot om langs haar te gaan zitten. Ik liep naar haar toe en ging langs haar zitten. "hey, hoe gaat het?" Vroeg ik aan Sil. Blijkbaar verveelde ze zich ook.

    Kan straks niet meer reageren maar kan morgen ochtend wel veel schrijven (ben 1e vrij)

    'Het zelfde als je blik nu zeg: 'Verveling.'
    Ik rolde met mijn ogen. Ik pakte mijn mp3 en sloot hem aan. Toen hield ik jou nog het andere deel van het oortje. 'Als je je verveelt mag je meezingen', en bij die woorden deed ol eem grote grijns.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Anna Hope van de Loo
    Snel ga ik zitten op een lege plek bij het raam. Ik hoop zo dat er niemand naast me komt zitten. Ik pak mijn boek uit mijn tas. Zometeen zal ik een stukje gaan lezen. Wat moet je anders toen. Volgens Clementine zou het een flinke reis worden. Ik bekijk alle mensen die langs me lopen. Zo te zien denken ze er niet over om naast me te komen zitten. Maar als er straks geen plekken meer zijn zal het misschien wel moeten. Ik hoor de jongen achter me hoesten en kijk onbedoeld kwaad achterom. Hij kijkt wat hulpeloos. Ik lach en mompel dat het me spijt. Ik richt me weer op mijn boek.


    chaos makes the muse

    Julia Lisa Dragon

    Sil gaf mij een oortje. 'Als je je verveelt mag je meezingen', ik grinnikte even maar nam het oortje aan. 'lijkt me leuk.' Ik stopte het oortje in mijn oor. Ik kon wel wat muziek gebruiken, ik verveelde me zowat dood. Ik zong mee met het liedje het maakte me niet uit dat er ook andere waren. Mijn vriendin zei dat ik mooi kon zingen. Dus ze zullen er vast geen last van hebben denk ik. Ik keek Sil aan en er kwam een glimlach op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 8:38 ]

    Anna Hope van der Loo
    Gaan die twee nou werkelijk zitten zingen? Een diepe zucht verlaat mijn mond. Mijn God zeg. Ik maak het mezelf gemakkelijk in de stoel van de bus ondertussen wachten we nog steeds op de laatste paar mensen. Het loopt waarschijnlijk toch wel uit. Tot nu loopt alles best oké. We zien het allemaal. Was ik maar zo makkelijk als die meiden achterin. Gewoon who cares hoe anderen over je denken. De jongen achter me is druk met zijn telefoon bezig. Ik kijk naar buiten. De chauffeur van het busje staat een sigaret te roken.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 21:09 ]


    chaos makes the muse

    Ik kijk even naar Anna. Ik wilde even iets zeggen, maar ik wist niet welke ik moest gebruiken voor mijn begroeting: Hallo,hey,hoi hoi, Jo, heujj! Er zijn zoveel manieren. Ik doe mijn oortje uit en zucht diep. Ik pakte mijn telefoon en appte naar mijn zus hoe het ging:

    Zus: Hoe is het.
    Ik: Saai.
    Zus: Het leven is saai..
    Ik: Hoe is het daar.
    Zus: Het zelfde..
    Ik: Het leven is saai.

    Ik sloot mijn telefoon af en zuchtte nog een keer, dieper, harder of zachter,sneller,langzamer,heel erg hard! Waarom zijn er zoveel manieren. Een simpele ''hoi'' kan het begin zijn van een lange vriendschap, misschien een groet ruzie, of het begin van een oorlog! Pff, het leven is nou eenmaal heel moeilijk.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.