• Ik begon in 2006 met het spelen van GoSupermodel en alhoewel de afgelopen jaren ik steeds minder op de site zat deed het afscheid net toch pijn..

    Doei leuke meiden..

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 13:15 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Het. Is. Weg? Daar gaat mijn jeugd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Het. Is. Weg? Daar gaat mijn jeugd.


    Ja, het is nu helemaal weg. Ik zat ook van "Ik speelde het wel niet meer, maar dit was mijn jeugd."


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wat?! Waarom? Wat is gebeurd?! Waarom zou het weg gaan! Dat is ook mijn jeugd! Stiekem begin ik me toch af te vragen of we niet gewoon van GoSuperModel via Habbo hotel naar Q verhuisd zijn. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh wow, nostalgie. Ik heb daar ook jaren gezeten. Vreemd dat het opeens weg is.


    16 - 09 - '17

    Patholoog schreef:
    Wat?! Waarom? Wat is gebeurd?! Waarom zou het weg gaan! Dat is ook mijn jeugd! Stiekem begin ik me toch af te vragen of we niet gewoon van GoSuperModel via Habbo hotel naar Q verhuisd zijn. :Y)


    Het ging niet lekker meer, 100 leden per dag online en op een gegeven moment moest je betalen om t te spelen. 10,50 voor 3 maanden.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    (...)

    Het ging niet lekker meer, 100 leden per dag online en op een gegeven moment moest je betalen om t te spelen. 10,50 voor 3 maanden.


    Betalen om te spelen?! Wtf! Ook niet beschaamt om geld af te ronselen van kinderen...

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 13:50 ]


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Betalen om te spelen?! Wtf! Ook niet beschaamt om geld af te ronselen van kinderen...


    Ik geloof dat de wereldwijde server al een tijdje uit de lucht was. Ze wilden zich meer richten op Monio in plaats van GSM


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dafuck, dat is inderdaad wel erg, geld vragen aan kinderen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Allemaal terug naar Habbo dan maar


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Patholoog schreef:
    Dafuck, dat is inderdaad wel erg, geld vragen aan kinderen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Patholoog schreef:
    Dafuck, dat is inderdaad wel erg, geld vragen aan kinderen.


    "Kinderen" van 16 jaar of ouder oeps


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Oh god ik was daar echt famous onder de orpgers des tijds :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oh god ik was daar echt famous onder de orpgers des tijds :3


    Ik ook, maar verder kende niemand mij xD


    16 - 09 - '17

    Ik heb gewoon nog een screenshot lol


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    TPose schreef:
    (...)

    Ik ook, maar verder kende niemand mij xD


    Ik had een standaard outfit, dus mensen wisten wel wie ik was hehe.:3 maar dat is echt te lang geleden.


    You were born original, don't die as a copy.