• Ik begon in 2006 met het spelen van GoSupermodel en alhoewel de afgelopen jaren ik steeds minder op de site zat deed het afscheid net toch pijn..

    Doei leuke meiden..

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 13:15 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik ken mijn domme naam zelfs nog, hahaha. FashiiOn_Giirl_X, hoe the fuck ben ik daar ooit opgekomen? xd


    16 - 09 - '17

    Standal schreef:
    Ik heb gewoon nog een screenshot lol



    Ik kende je op gSm!!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wow. Another part of my childhood died.


    26 - 02 - '16

    Dat zat er al aan te komen. Zodra er bekend werd gemaakt dat je moest betalen, ben ik gestopt. Mijn naam was Vorarephilia. en ik had vaak ruzie met mensen omdat ik veilingitems won die 'niet voor mij bedoeld' waren.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn naam was ibxe, goh daar is veel tijd in gaan zitten haha.


    You were born original, don't die as a copy.

    Haha shit man ik had daar zulke coole kleding enzo hahaha

    Like ik geef er niets om but still

    Like deze jurk (niet mijn acc btw)



    En die prinsessenshit..

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 16:29 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ken jou nog van GoSuperModel, haha. Het was trouwens ook wel te verwachten, aangezien niet veel users wouden betalen.


    You are my piece of paradise.

    Terug naar Habbo en Stardoll dan maar.

    TPose schreef:
    Ik ken mijn domme naam zelfs nog, hahaha. FashiiOn_Giirl_X, hoe the fuck ben ik daar ooit opgekomen? xd


    xx-Zoey. En ik heet niet eens Zoey, what?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omg GoSuperModel! Op die website heb ik na mijn Webpet fase mijn hele jeugd doorgebracht. Jammer dat het weg is ):


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik had het er vandaag nog over. Toevallig. Meh.


    Pretty is just a pretty word.

    Scintellare schreef:
    Ik ken jou nog van GoSuperModel, haha. Het was trouwens ook wel te verwachten, aangezien niet veel users wouden betalen.


    Ah, heerlijk dit. Wie was jij?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb er nooit op gezeten, maar ik voelde eenzelfde soort pijn toen kidcity weg was. Meeeeeh. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Patholoog schreef:
    Dafuck, dat is inderdaad wel erg, geld vragen aan kinderen.

    Precies dit ^^


    -

    Ik heb er echt 2 weken opgezeten ofzo, maar ik hoorde het vandaag van een klasgenoot en tevens Quizletter die via google vertalen op de geblokkeerde website van GSM probeerde te komen dat het stopte. Jammer, ondanks dat ik er maar 2 weken op gezeten heb, heb ik er toch nog best wel goede herinneringen aan


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly