• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke


    In dit Topic bespreken we de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (Yesss. Oké volgende ochtend trouwens wat was je naam nou Jens hier in?)

    amber1 schreef:
    (Yesss. Oké volgende ochtend trouwens wat was je naam nou Jens hier in?)
    Wat bedoel je? xD

    amber1 schreef:
    (Yesss. Oké volgende ochtend trouwens wat was je naam nou Jens hier in?)


    Ik denk het wel xD

    Oké Jens begin maar in rpg topic met dat je aanbelt en zo. Dit keer maak ik (Fenne open)

    amber1 schreef:
    Oké Jens begin maar in rpg topic met dat je aanbelt en zo. Dit keer maak ik (Fenne open)


    En ik Lisa kom dan later xD

    Omg jullie spammen!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)

    (Dit heet overleg wijven. (SORRY MOEST EVEN)

    Wijven is wijvie

    amber1 schreef:
    Wijven is wijvie


    xD

    Gentil schreef:
    Jens = Francisco Lachowski

    xD En nee niet lachen Jo.

    Whahahhahhaahahah xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    En Fabian kan op Jo reageren ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (Wacht ronden jullie Fabian en Jo ding af. Als het is afgerond beginnen we met de volgende dag dat Jens aanbelt en ik open doe. En dan vindt ik hem gelijk al helemaal geweldig

    Okey, dan moet Fabientje even reageren ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Reageer Fabian. (sorry ik ben echt ongeduldig sorry. Ik heb gewoon mijn dag ni vandaag en denk de hele tijd aan een ding/iemand)