• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke


    In dit Topic bespreken we de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    De volgende dag (dance) xD

    Trouwens hoe is Jens? Is hij helemaal jou of iets gemener of wat?

    (Ik heb gewoon helemaal mezelf, maar ik lijk gewoon echt kei erg op Amber. Yay )

    amber1 schreef:
    Trouwens hoe is Jens? Is hij helemaal jou of iets gemener of wat?

    (Ik heb gewoon helemaal mezelf, maar ik lijk gewoon echt kei erg op Amber. Yay )
    Jens is helemaal mij, maar je kent mij nog niet helemaal (duivel)

    amber1 schreef:
    Trouwens hoe is Jens? Is hij helemaal jou of iets gemener of wat?

    (Ik heb gewoon helemaal mezelf, maar ik lijk gewoon echt kei erg op Amber. Yay )


    Ik ben ook mezelf, maar zussen zijn niet altijd the same xD

    Jens hoeft toch niet meteen binnen te komen, we kunnen nu ook gewoon opstaan xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Jens hoeft toch niet meteen binnen te komen, we kunnen nu ook gewoon opstaan xD


    Klopt xD

    Maargoed, Jens je bent ;)
    En ik ben ook gewoon Jo, xD
    Ik ben een kut kind ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Jens hoeft toch niet meteen binnen te komen, we kunnen nu ook gewoon opstaan xD
    Ik zoek even het topic op.

    5 min naar auto lopen en alles ik reageer zo

    Wat dan nu?

    amber1 schreef:
    Wat dan nu?


    Ik ben wakker en sta voor je deur xD

    Oké. Wacht dan even ik reageer anders over 30 min. In auto kan ik ni makkelijk chatten.

    amber1 schreef:
    Oké. Wacht dan even ik reageer anders over 30 min. In auto kan ik ni makkelijk chatten.
    Ik ben op de voordeur aan het bonken xD

    amber1 schreef:
    Oké. Wacht dan even ik reageer anders over 30 min. In auto kan ik ni makkelijk chatten.


    Ik weet niet zeker of ik er dan nog ben, maar probeer wel

    Lisadragonrider schreef:
    (...)

    Ik weet niet zeker of ik er dan nog ben, maar probeer wel
    Anders doe jij Open en slaag ik je knock out xD