• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke


    In dit Topic bespreken we de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    amber1 schreef:
    Reageer Fabian. (sorry ik ben echt ongeduldig sorry. Ik heb gewoon mijn dag ni vandaag en denk de hele tijd aan een ding/iemand)



    Do I look like Mother Teresa?

    Oké thanks zal rustig proberen te doen.

    HeyitsGraham schreef:
    (...)



    xD

    Whaha Bryan! xD
    Chillllll
    (dat zeggen mijn vriendinnen altijd, zovan: Chill Dude, Chilll!)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Sorry, hij is gewoon die gozer die bij dit soort opmerkingen altijd bij mij in mijn gedachtes naar bovenkomt xD


    Do I look like Mother Teresa?

    Was het laatste wat je schreef eind?

    Dan zou het wel een extreem open einde zijn he amber ;)
    heb geduld... xD
    (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Dat heeft ze niet xD

    Ik moet echt geduld hebben ja. Weer je zeg aar gewoon hier als einde is. Ik zal nu echt wachten

    Praat ondertussen maar gewoon met mij ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Trouwens Jo in de RPG vindt ik jou echt een kut kind goed zo ga zo door. (En dit keer meen ik zoiets niet sarcastisch )

    Haha, mijn rol, ik zit er helemaal in ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Haha, mijn rol, ik zit er helemaal in ;)
    :D

    amber1 schreef:
    Trouwens Jo in de RPG vindt ik jou echt een kut kind goed zo ga zo door. (En dit keer meen ik zoiets niet sarcastisch )

    Wow, dat compliment xD


    Do I look like Mother Teresa?

    Ghehe
    Maar wel een knap kut kind ;)


    En oh ja, Verloren, ze is geen model ;)
    Zangeres en Actrice, voor model is ze te klein (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]