• De Rollen:
    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkab i= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham =Fabian
    amber1 = Amber
    Marisha = Patricia (Alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen)
    WensAter = Nienke


    In dit Topic bespreken we de regels, kleine onderlinge gesprekken en ideeën.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ( ik snap het allemaal niet meer. Ik wordt gek. Sorry. Ik heb vannacht niet geslapen vandaag drukke dag gehad. Maar oke Jens zeg jij nou maar gewoon wat. Ik weet het ni meer hoor. Sorry dat ik het nu helemaal aan het verpesten voor jullie ben )

    ik ga slapen ik ben best moe.

    ( oke sorry dat ik zoveel vertel. Ik maak van sommige dingen oke veel dingen trouwens vaak een drama. Yay. Oke. Jullie zullen vast nu denken door dit bericht: Dat meisje is echt super raar. )

    IN HET VOLGENDE BERICHT VAN MIJ HIER IN DIT TOPIC EEN BELANGRIJKE MEDEDELING

    Beste mensen,

    Ik ga morgen op vakantie. Ik heb daar maar soms internet en kan wel op mobiel, maar ook niet veel.
    Ik ben soms in de avond online.
    Ik zou willen vragen of we even kunnen wachten met de rpg tot ik terug ben van vakantie, want ik wil wel graag gewoon het nog kunnen volgen en alles.
    Dus dat is dan mijn vraag.
    Maar soms in avond kan ik wel chatten en dan gewoon via profielen rpg' en, maar liever even niet hier, want daar wil ik gewoon met jullie de tijd voor pakken en ik wil er wel heel graag bij zijn. Want het huis anubis is een van mijn favoriete series. Dus ja dat.
    Hoop dat jullie hier rekening mee houden. En wil je hier geen rekening mee houden kom dat dan alsjeblieft bij me melden, maar ik hoop dat jullie dat wel willen.

    Met vriendelijke groet,

    Fenne van den Berg

    amber1 schreef:
    Beste mensen,

    Ik ga morgen op vakantie. Ik heb daar maar soms internet en kan wel op mobiel, maar ook niet veel.
    Ik ben soms in de avond online.
    Ik zou willen vragen of we even kunnen wachten met de rpg tot ik terug ben van vakantie, want ik wil wel graag gewoon het nog kunnen volgen en alles.
    Dus dat is dan mijn vraag.
    Maar soms in avond kan ik wel chatten en dan gewoon via profielen rpg' en, maar liever even niet hier, want daar wil ik gewoon met jullie de tijd voor pakken en ik wil er wel heel graag bij zijn. Want het huis anubis is een van mijn favoriete series. Dus ja dat.
    Hoop dat jullie hier rekening mee houden. En wil je hier geen rekening mee houden kom dat dan alsjeblieft bij me melden, maar ik hoop dat jullie dat wel willen.

    Met vriendelijke groet,

    Fenne van den Berg


    Ik ga 12 Augustus op vakantie en dan heb ik ook soms Wifi. Ik vind het geen probleem om te wachten ;)

    Heel erg bedankt. Je bent echt zo een schattie. En wij wachten ook op jou. Tot jij weer terug bent van vakantie doen we dan even niet rpg'en hier op. kunnen via profielen, maar niet in de officiële rpg.

    Haha oke! Ik zal niets sturen. _O_

    dankje. prive en zo kan wel maar niet op forum. want in de avond kan ik op mobiel. yay. Trouwens iedereen buig voor keizer Nogo.

    Oke. Het is vooral mijn fout dat er 54 dagen niks is gepost. Ik was druk met dingen. En ik zat met mezelf in de knoop nu nog steeds. Dit is even Fenne.
    Ik vind een jongen al heel lang heel erg leuk en ik weet niet wat het is, maar ja ik heb het gewoon heel moeilijk.
    Ik probeer nu niet zielig te doen of zo, maar dan weten jullie dat. Misschien hebben jullie even in het weekend tijd vrij om samen met z'n allen de rpg voor te zetten. Dat het wel weer loopt. Ik vind dit heel erg balen voor jullie, want dit alles begon ik iedereen te vragen. En JoSnape extra dit topic voor mij aangemaakt en alles. Het spijt me heel erg.

    amber1 schreef:
    Oke. Het is vooral mijn fout dat er 54 dagen niks is gepost. Ik was druk met dingen. En ik zat met mezelf in de knoop nu nog steeds. Dit is even Fenne.
    Ik vind een jongen al heel lang heel erg leuk en ik weet niet wat het is, maar ja ik heb het gewoon heel moeilijk.
    Ik probeer nu niet zielig te doen of zo, maar dan weten jullie dat. Misschien hebben jullie even in het weekend tijd vrij om samen met z'n allen de rpg voor te zetten. Dat het wel weer loopt. Ik vind dit heel erg balen voor jullie, want dit alles begon ik iedereen te vragen. En JoSnape extra dit topic voor mij aangemaakt en alles. Het spijt me heel erg.

    Wrm extra voor mij liefie? (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]