• Hoeray! We hebben vandaag weer een jarige in ons midden en vandaag is het niemand minder dan Laleah Daar moet natuurlijk op gedronken en voor gezongen worden!


    Hoi lieve Leah,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een hele mooie dag van. Ik wens je het allerbeste voor het komende jaar, met bruisende verhaalideeën, een oneindig doorzettingsvermogen tijdens het schrijven en heel erg veel meetings!

    Ik zie uit naar onze schrijfdate over een paar weken, het gaat vast heel gezellig worden! Ik vind je een super leuke en lieve meid en ik ben blij dat ik je via Quizlet heb leren kennen. Ik heb zo het idee dat we Tolkien en Peter Jackson daarvoor dankbaar moeten zijn. :Y)
    Ik weet niet meer precies hoe we met elkaar in gesprek zijn geraakt, maar ik kan me zo voorstellen dat het daardoor is gekomen. Of door Marvel, natuurlijk. :3

    Geniet van dit dagje waarop jij centraal staat!

    Hugs,
    Natas




    Lieve Leah, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    De beste wensen voor alle jaren die nog gaan komen en proost op een gezonde en gelukkige toekomst!

    Als cadeautje had ik je graag een super aantrekkelijke elf gegeven *kuch Thranduil*, waarmee je deze dag door kon gaan brengen, maar jammer genoeg is hij fictief en kan mijn briljante plan niet doorgaan. (huil)

    Nogmaals gefeliciteerd en ik hoop nog heel veel van jou en jouw schrijfkunsten mee te mogen maken.

    Liefs,
    Nicole



    [instert luid verjaardagsliedje] Van harte gefeliciteerd met je verjaardag ^ tot de derde macht. Want dit is al de derde keer dat ik je feliciteer en driemaal is scheepsrecht, toch?
    Alweer een jaartje verder! *O* Ik moet je bekennen dat ik geen flauw idee heb hoe oud je nu geworden bent (of je nu éénentwintig wás of bent geworden) (Bent geworden, zeker weten. GEFELICITEEEEEERD) maar desalniettemin ga je toch een fijne verjaardag hebben, en iedereen die het daar niet mee eens is mag dat komen uitleggen aan Ella’s ketting. (Lees: A Darkened Heart)
    Ik vind het echt superleuk dat ik je heb leren kennen, want je bent echt een supergave meid. Ik hoop dat het komende jaar jou veel plezier en liefde mag brengen. Ik wens je een superfijne dag toe, met veel meevallertjes ^^ (Ja zeker, deze dag moet nog eens extra benadrukt worden ^^) (Dit begint een beetje afgezaagd te klinken, maar ik doe mijn best het origineel te houden. (Het mislukt, geloof ik.) Maar onorigineel of niet, ik hoop toch dat je kan glimlachen om mijn ontzettend rommelige berichtje en HAPPY B-DAAYYYYYY)

    Dikke (maar rommelige) knuffels,
    Froukje



    Dear Leah,

    I could send you a howler, Hogwarts acceptance letter, or Ministry of Magic memo. But you are 21 now, so I think you got that already. If not I think there has been made a mistake. Leah? Best Hufflepuff of the entire world, pfff why wouldn’t they send you a letter, you must be joking. As I said on your “birthday” a view weeks ago, i forgot my present from London. So the next time i see you, you better be ready too hop on the Hogwarts express. :3

    love,
    your fellow Hufflepuff,
    Eva



    En natuurliljk nog… taarten!






    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gelukkige verjaardag Leah!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nog gefeliciteerd!

    happy birthday!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."