• This is a guilty pleasure of me.
    Wat is SSO?
    Star Stable is een virtueel paardenspel waarin jij het prachtige eiland Jorvik verkent op je eigen paarden.
    Samen met duizenden andere spelers beleef je spannende avonturen, kan je meedoen aan wedstrijden en races, zorg voor je paarden in je eigen stal en los je eindeloze mysteries van een origineel en spectaculair verhaal op. Ontmoet overal op het eiland boeiende personages en maak deel uit.

    Minpunten van het spel is dat, wil je het grootste gedeelte van het spel vrijspelen (gebieden, etc.), je moet betalen.


    Site : Starstable.nl


    De Legende van Jorvik


    Nu ben ik benieuwd of er hier meer mensen zijn die Star Stable spelen en misschien zouden we dan een soort Quizlet Club kunnen beginnen en om elkaar te kunnen helpen.



    Naam
    SSO Naam
    Level

    DreamerN
    Natalia Dawnknight
    Level 19

    Papiliones
    Hayden Longbook
    Level 4

    Bruch
    Zelda Archyard
    Level 17

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 20:51 ]


    Credendo Vides

    Ohw! Ik speel Howrse... Ik ga eens kijken naar de site!

    Howsre is eigenlijk alleen maar klikken. Bij SSO rijdt je ook daadwerkelijk door een open wereld heen. Waarbij jij jezelf en je paard controlled door middel van je muis of pijltjestoetsen. De wereld word om de zoveel tijd uitgebreid met nieuwe gebieden die dan allemaal weer uniek zijn in diens eigen landschappen, mensen en missies, etc. Soms lopen de missies ook heel uiteen, van het gebruiken van magie, tot simpele dingetjes als het schoonmaken van stallen of brieven bezorgen. ^^

    Het is echter wel alleen te spelen vanuit een vrouwelijk personage, maar ik heb ook al wel een aantal mannelijke spelers gesproken in de game. Ben benieuwd of ze dat ooit aanpassen naar gender neutral.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 21:06 ]


    Credendo Vides

    Als er een game play filmpje moet komen, kan ik er wel eentje maken. ^^


    Credendo Vides

    Ik meld me aan! ^^

    Naam:
    Papiliones

    SSO Naam:
    Geef ik later door!

    Level:
    Level 4


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Ik meld me aan! ^^

    Naam:
    Papiliones

    SSO Naam:
    Geef ik later door!

    Level:
    Level 4


    Welkom! :D


    Credendo Vides

    Mijn personage is: Hayden Longbook. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Papiliones schreef:
    Mijn personage is: Hayden Longbook. (:


    Ik heb je toegevoegd aan de lijst. (: Kom je vandaag nog online? Dan kan ik je toevoegen als vriend in het spel. ^^

    EDIT: Ik ben op dit moment online. (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 18:41 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik heb je toegevoegd aan de lijst. (: Kom je vandaag nog online? Dan kan ik je toevoegen als vriend in het spel. ^^

    EDIT: Ik ben op dit moment online. (:


    Oke! Ik denk het wel, maar mijn vader gaat nu op de computer. Dus ik pb je wel als ik online ben daar. (: Ja is goed!


    One Who Travels A Higher Path.

    Yeah, ik moet bekennen dat ik ook een account heb.. Maar ik heb het alleen maar om samen met mijn zusje wat te kunnen doen!

    Zelda Archyard - Level 17


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."