• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Evan Hunter James || Tawni
    Aiden vertaalde mijn woorden redelijk, al klonk het zo vrij bot. Nu was een 'normale' opvoeding altijd relatief, want mijn normaal was compleet anders dan die van hen, maar goed. Ze waren wel vaker op bezoek gekomen, dus dat zou niet echt een probleem zijn. Toch zou ik dit alles het liefst ook zelf aan de anderen vertellen. Hoe ik dit meldde, leek alleen verkeerd te vallen bij Aiden, terwijl Taavi de woorden bijna meteen weer ongedaan maakte door als een kleuter te blijven stuiteren. Ik was blij dat het nieuws goed viel, maar Taavi was nog altijd extreem kinderlijk is alles wat hij deed. "Dank je, Taavi. Ik zal het onthouden." zei ik, voor hij zijn maatje achterna ging. Nu was ik zoizo nooit opgegroeid met enig idee van babysitters. Mama was altijd thus, en als ze weg ging, gingen we mee. Was dat een keer niet zo, dan lette mijn oudste zus of een van de nichten op ons. Alles bleef binnen de bloedlijn, zoals dat hoorde, dus ik vond het idee van iemand anders die lette op de kinderen vreemd, al waren de jongens hier een soort van familie voor me. James voegde zich dichter bij me toen jut en jul weg waren en zei dat ik een goede keuze maakte. Ik haalde mijn schouders op. "Ze bedoelen het goed, en iedereen mag zeker langskomen als ze hun plekje hier hebben gevonden, maar Taavi lijkt nog altijd niet door te hebben dat we uit verschillende werelden komen en Noah en ik onze kinderen willen opvoeden in onze cultuur en wereld." zuchtte ik, voor ik een sigaret uit mijn pakje viste en die opstak. Ik had er hierna nog eentje, waardoor ik deze niet uitdeelde. Ik liet de rook diep over mijn longen gaan voor ik het met een zucht uitblies. "We zullen wel zien. Het zal toch nog wel even duren voor ze mee naar huis gaan." mompelde ik, voor ik me overgaf aan het rustige gevoel wat de sigaret me gaf, zodat ik alles een beetje kon laten bezinken. "Daarbij heb ik Noah ook wel een aantal keer gedaan in het kantoor... En op de bar... En in de kleedkamers..." mompelde ik afwezig.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 20:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Afwachtend keek ik Taavi aan en ik wilde hem omhoog trekken zodra hij mijn handen vastpakte. Maar hij sloeg mijn aanbod af. Ik rolde met mijn ogen en trok mijn handen terug toen hij er in kneep. 'Dan niet.' Ik stak mijn neus in de lucht en draaide me standvast om, om naar binnen te banjeren. Ik kon er niet tegen als ik mijn zin niet kreeg. En het feit dat Evan ons een beetje liep te kleineren hiel al helemaal niet. Dat het door het slaapgebrek kwam, kwam nu niet in me op. Ik had gewoon even zin om alle aandacht van Taavi op te eisen en het zinde me totaal niet dat hij daar geen gehoor aan had. Binnen zaten Bat en Kellin nog, dus ik besloot daar mijn aandacht maar te gaan zoeken. 'Te laat, een vierde van de kudde is er al.' Ik ging rond Bat zijn nek hangen en begon wat met zijn krullen te spelen. Uit mijn oog hoeken zag ik uiteindelijk Taavi naar binnen lopen, maar ik deed net of ik hem niet zag en ging rustig door waar ik mee bezig was. Ik was wel weer klaar mee voor nu. Ik wist niet wat het was. Ik wilde gewoon douche en slapen op dit moment. Oke en knuffelen met Taavi, maar dat verdiende hij nu even niet. 'Weet iemand al wat vanavond nou het plan is?' Ik wist niet of het al besproken was en ik het gewoon gemist had, maar ik moest het alsnog weten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    Stiekem wilde ik nog een sigaretje maar mijn vrolijke demeanor kon in dit gesprek niet lang blijven. Ik snapte dat Evan zijn kinderen op zijn manier mocht opvoeden maar ik snapte niet waarom hij zo geheimzinnig leek te doen over ons. Alsof hij zich schaamde voor ons. Ik had geen zin in nogmaals een "familie" te hebben die zich schaamde voor mij. Ik besloot de zon te verlaten en luisterde nog even naar James' woorden, ik rolde met mijn ogen. Ik probeerde mijn childlike wonder weer terug te vinden. Ik slenterde naar binnen en vroeg me af waarom Aiden eigelijk zo raar reageerde. Hij zal wel net lang boos zijn, het was vast niks. Ik keek de ruimte rond en zag hem om Bat hangen. "Twee Vierde!" Riep ik uit. Ik grinnikte en liep naar de groep toe. Ik wilde na die stomme discussie en het ophalen van herinneringen net niks liever dan gewoon even bij mijn vriendje zijn. Even knuffelen en liefde krijgen. Ik zou iedereen inwisselen voor Aiden, het bewees me dat ik nooit spijt zou hebben voor mijn keuze. Ik koos mezelf boven mijn bloedverwanten. Ik merkte al snel dat mijn nieuwe vriendje me niet veel aandacht schonk. Ik negeerde het en besloot dan maar naar hem te reiken. "Hey babe." Ik sloeg mijn armen om zijn middel en gaf hem een kusje in zijn nek. Mm, wat rook hij lekker en glimlach spreidde op mijn lippen. Ik voelde me alweer een stuk beter dan 5 minuten geleden.


    We're all mad here.

    Kellin "Alaska" Brandon Scofield.



    Ik kroelde wat me Poes en had medelijden met Bat dat hij dit elke ochtend moest doormaken. Ik zou echt knetter gek worden. Zulke lange nachten en dan zo vroeg je nest weer uit. Ik zou dat echt niet trekken. Ik trok dit al bijna niet. En het was niet dat we werkelijk wat deden. 'Je had me bij liggen.' Grijnsde ik naar Bat toen hij vroeg of ik met hem mee ging. Ik trok een pruillip toen Poes van me werd afgepakten wilde al snel instemmen om te gaan toen Aiden binnen kwam en verveeld rond Bat zijn nek ging hangen. Kleine verveel dat hij was. ik schonk hem een glimlach en haalde langzaam mijn schouders op. 'Geen flauw idee. ' gaf ik langzaam toe. Er was totaal geen plan en chad was nergens te bekennen. Daarbij bleker er maar 3 Queens te zijn en was Er dus niet echt een enorme show die we konden neer gaan zetten. Ik keek naar Taavi die ook binnen kwam en meteen de aandacht van Aiden opeiste. Volgens mij hadden die twee een soort elastiek rond zich heen gewikkeld, dat altijd terug schoot als ze te ver uit elkaar waren. 'Zo nu jullie elkaar weer kunnen vermaken, kunnen wij gaan.' Ik kon het idee van even kunnen liggen niet uit mijn hoofd krijgen, dus nu kon Bat niet meer terug. Ik gleed van mijn kruk af en wachten op bat tot hij ook aanstaren zou maken om weg te gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik wilde Taavi negeren. Gewoon omdat hij mij net ook afgewezen had. Het moest natuurlijk wel gelijk blijven. Toch maakte Taavi het me enorm moeilijk. Zijn armen die hij om me heen sloeg, maakte dat ik Bat automatisch los liet en ik kneep mijn gezicht samen, terwijl ik levenloos in Taavi zijn grip hing. Ik kon een giechel niet onderdrukken bij het kusje in mijn nek en smolt alweer. 'Klootzak.' Mompelde ik zachtjes, terwijl ik uiteindelijk langzaam mijn armen om zijn nek sloeg. Ik wilde niet toegeven en al helemaal niet zo snel, maar ik kon niet anders. Ik wilde nu niets liever dan Taavi zijn aandacht. Ik gleed zachtjes met mijn neus tegen Taavi zijn wang en drukte vlinderkusjes op zijn wang. Ik stak mijn middelvinger achter Taavi zijn rug op naar Kellin toen hij over ons vermaak ging en liet Taavi langzaam los. 'gelukkig hebben we jullie inderdaad niet nodig om ons te vermaken.' Ik stak mijn tong naar hem uit en liep uiteindelijk achter de bar om in de koelkast te snuffelen. Ik had nog steeds niet ontbeten en ik begon honger te krijgen. Maar natuurlijk was er alleen drank te vinden. 'Ik weet niet wat jullie gaan doen. Maar kunnen jullie op de terug weg eten mee nemen?' Al hoopte ik dan dat ze niet te lang zouden wegblijven. Want mijn maag vond dit grapje niet zo leuk en dat maakte de geluiden die het produceerde duidelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik reageer morgen]


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski


    "Waaaaat?" Vroeg ik poeslief, mijn lichaam tegen Taavi aandrukkend. Ik grinnikte om Kellin en negeerde hem terwijl ik Aiden nog aan het knuffelen was. Toen Aiden mij eenmaal los liep om naar de koelkast te lopen besloot ik aan Kellin te gaan hangen als een koala. "Ik zag wel hoe jaloers je was hoor KellieBellie." Zei ik op zo'n vervelende stem die je gebruikt voor kinderen. Mijn ene hand kneep in zijn wang. "Taavi houdt ook nog van jou hoor, daddy." Ik grijnsde. En trok mijn armen lachend terug. Ik keek van Bat naar Kellin en weer terug, en focuste daarna mijn ogen op Aiden een grote grijns speelde op mijn gezicht. Ik wist het zeker nu, deze twee gingen echt nog samen komen. En ik was ziels gelukkig, want ik was als de zoon van Eros. "Gelukkig hebben we jullie inderdaad niet nodig om ons te vermaken." Ik gaf Kellin en Bat na Aiden's woorden een dikke vette knipoog en wiebelde even met mijn wenkbrauwen. Daarna begon Aiden over eten en honger en ik grinnikte, typisch. Ik kroop achter hem bij de bar en staarde naar zijn gebukte lichaam voor de koelkast en likte mijn lippen. Ik greep hem bij zijn heupen vast en trok hem mee naar achter, niet in een seksuele manier maar gewoon weg van de koelkast. "Ja neem eten mee! Thanks." Ik begon aan Aiden te sleuren. "Aiden maak een dragqueen van me." Kraamde ik uit. Ik verveelde me en had zin om te lachen.


    We're all mad here.

    James McBrian


    Ik staarde naar Evan en luisterde aandachtig naar zijn woorden. "Ze bedoelen het goed, en iedereen mag zeker langskomen als ze hun plekje hier hebben gevonden, maar Taavi lijkt nog altijd niet door te hebben dat we uit verschillende werelden komen en Noah en ik onze kinderen willen opvoeden in onze cultuur en wereld." Ik knikte en snapte zijn verhaal wel maar zag ook mijn kans. "Soms denk ik dat Taavi sowieso niet veel meer ziet dan wat ie wilt zien." Ik haalde mijn schouders op. "Begrijp me niet verkeerd, het is een goed joch maar hij leeft een beetje.." Ik dacht na voor het juiste woord "in zijn eigen wereld." Als Evan met mij aan de roddel ging slaan over Taavi kon ik hem misschien wel tegen hem opzetten en Taavi zo uitspelen. Als zelfs de goede Evan iets verkeerds in hem zag zal Aiden mij ook wel geloven daarop. Ik sloeg mijn arm om Evan en legde mijn hoofd afwezig op zijn schouder. "We zullen wel zien. Het zal toch nog wel even duren voor ze mee naar huis gaan." Ik keek naar de rook die hij uitblies en voelde wel voor hem. Ik knikte, "Lastig allemaal." "Daarbij heb ik Noah ook wel een aantal keer gedaan in het kantoor... En op de bar... En in de kleedkamers..." Ik staarde naar Evan. "Jij? De schoonmaakwerk doet het hier in deze gore bar. Ik had veel verwacht maar dit.. " Ik lachte, "vuile vuile slet." Ik kneep in zijn schouder.


    We're all mad here.


    Bartholomew 'Bat' Lucian Velasquez
    Een korte lach verliet mijn keel bij Kellin's woorden. Hij was een schatje, maar zou het studentenleven echt niet aan kunnen. Niet dat het mij altijd even goed viel, maar in de weekenden haalde ik veel slaap in. Ik schrok van de plotse woorden van Aiden en zijn armen die me haast van mijn kruk lieten vallen. "Jezus, man. Dat moet je niet eer doen. Slecht voor m'n hart." mompelde ik, terwijl Taavi zich iets subtieler bij ons wist te voegen. Gelukkig ontdeet hij me van Aiden. Ik knuffelde graag, maar deze houding was gewoon niet handig. Bij de vraag over het plan van vanavond haalde ik mijn schouders op. Ik deed toch altijd hetzelfde, dus dat zou niet veranderen. Nu hield ik graag een oogje in het zeil als Aiden op het podium stond, zodat James geen gekke fratsen ging uithalen, maar dat was het ook wel. Ik grinnikte zacht bij de woorden van de jongen naast me en stond ook op. Als ze echt met elkaar hadden lopen spelen in het kantoor, waar het wel op had geleken toen ze eruit waren gekomen, hadden ze ons daar inderdaad niet voor nodig. Ik stond op, maar natuurlijk werd me het beeld van Taavi die Aiden met zijn kont tegen zijn heupen trok me niet bespaard. Het was misschien een onschuldig gebaar, maar dat maakte het niet minder suggestief. "We nemen eten mee als jullie alsjeblieft willen wachten met neuken tot we weg zijn." grinnikte ik. Ik pakte Kellin's hand en trok hem richting de deur, terwijl ik de rugzak met boeken en mijn huisdieren erin op mijn rug hees. "Met zijn toverstok zeker." riep ik over mijn schouder, voor ik Kellin mee naar buiten sleurde, de felle middagzon in. Het was zo'n 15 minuutjes lopen naar mijn appartementje en ik begon vrolijk te fluiten terwijl ik de zon in me opnam. De warmte voelde heerlijk op mijn huid en maakte mijn humeur een heel stuk beter dan het al was. Alleen hiervan kon ik al een kleurtje krijgen op mijn kaken en armen, waardoor ik morgen er weer een stuk meer als een latino uit zou zien dan de afgelopen tijd.


    Bowties were never Cooler

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik negeerde Taavi en kellin volkomen en richten me oo het zoeken van eten. Volgens mij leek Taavi altijd te vergeten dat Kellin zo goed als volwassen was of in ieder geval wat rustiger. Ik wilde net mijn neus weer uit de koelkast trekken toen ik aan mijn heupen naar achter werd getrokken. Ik piepte luidkeels, maar hoefde niet op de kijken voor wie het was. Ik kon nog net de koelkastdeur dichtgooien en kwam overeind, waardoor heel de achterkant van mijn lichaam nu tegen Taavi aan stond. 'Dankje bat.' Lachte ik onschuldig torn hij beloofde eten mee te namen. Ik piepte weer toen Taavi met me begon te sleuren en liet het maar over me heen komen. Ik schoot ik de lach bij zijn voorstel over wat we gingen doen om ons te vermaken, maar vond het wel een goed idee. Al was ik totaal niet goed in andere mensen opmaken. Ik draaide de rollen om en nu was ik degene die Taavi naar de kleedkamers trok. Ik duwde hem in de stoel van mijn make-up hoek en ging met mijn gezicht naar hem toe op zijn schoot zitten. 'Wat voor meisje wil je zijn?' Grijnsde ik onschuldig, terwijl mijn vingers over zijn gezicht streelde. Mijn vingertoppen gleden zachtjes over zijn huid en ik ging wat beter op zijn schooit zitten. Niet dat uit veel dingen kon kiezen, want ik wist alleen hoe ik make-up moest doen die ik ook altijd bij mezelf deed. Hij moest dus niet op komen zetten met een Bianca look.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Evan Hunter James || Tawni
    Ik knikte bij James' woorden. "Niet dat er iets mis mee is, maar hij heeft niet echt door dat er andere werelden zijn." Ik mocht Taavi echt wel, maar soms leek hij echt vast te zitten in zijn eigen wereld. Hierna mompelde ik toch weer verder over de kinderen, tot ik besefte dat hij Aiden en Taavi had uitgemaakt voor slechte invloeden omdat ze het in het kantoor hadden gedaan, terwijl Noah en ik het op wel meer plekken hier hadden gedaan. Ik rolde met mijn ogen en nam nog een diepe hijs van mijn peuk. "Hoe ben ik een slet als ik in mijn leven met nog maar 1 iemand naar bed ben geweest en pas na ons huwelijk? Daarbij heb ik ervoor en erna echt wel schoongemaakt." Ja, misschien had ik iets van smetvrees, maar het was beter dan niets. Ik woelde even door zijn haren. "Jij hebt het ook vaak genoeg in dat vuile hok gedaan, Jimmy." Ik tikte de as even af en keek naar James. "Daarbij zit de vensterbank daar precies op de goede hoogte." Ik schonk hem een knipoog en nam nog een lange hijs van mijn sigaret, voor ik die uitdrukte tegen de muur. "Gaan wij ook naar binnen? Of blijven we nog hier zitten mokken en moet jij straks de bar weer schoonmaken. Die twee moeten we namelijk echt niet alleen laten als we niet nog meer spermavlekken willen." zuchtte ik. Toch had ik ook zeker geen behoefte om weer binnen te lopen op die twee, en zeker niet als ze echt bezig zouden zijn.


    Bowties were never Cooler

    Taavi Francuski


    Ik klapte enthousiast in mijn handen en grinnikte. Eigelijk was het gewoon tijdvermaak, maar ergens vond ik het toch wel grappig. Ik begon na te denken. Wat voor meisje wilde ik zijn? "Een mooi meisje?" Ik trok mijn wenkbrauw op. Wat voor meisje kon ik zijn, alsof ik überhaupt ineens een meisje kon zijn. Ik trok Aiden wat verder mijn schoot op en staarde hem lang aan. Toen schoot het me te binnen. Ik grinnikte. "Ik wil graag zo'n hipster bitch zijn. Echt zon TUMBLR-meisje. Die zichzelf een problematic fave noemt maar eigelijk gewoon white trash is en shirts van Pepsi draagt." Ik keek Aiden aan na mijn uitleg. Ik wist hoe Adore's make-up was en dat Aiden eigelijk nooit echt anders dan dat paaintte dus ik begon te lachen. "Wacht!" Ik greep hem vast voor het geval hij zometeen van me schrok en naar beneden kukelde. "Naast alles dat ik net heb gezegd wil ik nog een ding..." Ik bleef hem lang en serieus aan kijken. "Ik wil punk rock zijn.." Ik deed mijn beste Adore impressie. "I wanna look fucking cool.. Party." Ik grinnikte. "Welk liedje ga je eigelijk vanavond zingen?" Ik hield van iedereen's optreden maar ik was stiekem wel een stan van mijn vriendje. Ik moest van binnen even lachen, misschien schreef 'ie ooit wel een lied over me en dan ben ik die jongen van dat Adore liedje. Ik zorgde eigenlijk altijd dat ik wel aanwezig was als het eenmaal Adore tijd was on stage, als ik niet over de muziek ging anders was ik er sowieso.


    We're all mad here.

    Taavi Francuski


    "Oke, oke je bent geen slet maar ik had het niet achter je gezocht." Ik lachte toe hij door mijn haren woelde en liet me verder tegen hem aanvallen. Ergens was het fijn om even zo met iemand te kunnen praten. Ik schoot in de lach toen ie over mijn keren in dat hok gaan. "Ja maar het is dan ook mijn sekshok, jullie kwamen allemaal pas achter dat vensterbankje na mij. " Ik lachte. "En ik geef toe dat ik James McBrian en vieze slet ben. Het is maar goed dat je ook ervoor schoonmaakt, want ik deed dat nooit zo erna. " Ik besloot Evan misselijk te maken door wat verder in de details te treden. "Nu zat het altijd allemaal in Aiden dus ik weet niet of hij op de bank lekte maar het was vast wel oké qua hygiene.." Ik lachte harder. "En tja ik verwachtte van de rest dat alleen Taavi het misschien in het kantoor zou doen.. " Ik wilde het eigelijk laten maar het was te mooi om niet te zeggen. "Maar die jongen heeft blijkbaar sowieso geen probleem om in mijn zaad te porren." Ik gaf een harde lach. Ik keek naar Evan en knikte. "Ja, laten we maar naar binnen gaan want ik wil geen schoonmaakmiddel meer ruiken of zien. " Stiekem wilde ik ook gewoon cockblocken. Ik stond op en liep voor Evan naar binnen. Ik zag achter geen Aiden en Taavi. "Of we zijn te laat en ergens hier wordt het weer bevuilt of ze zijn opgegaan in rook." Ik balde even mijn vuist. "Hey Tortelduifjes!"


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik vond dit wel een leuk idee, ik was er van overtuigd dat Taavi wel een mooie Drag kon zijn. 'Mooi ben je sowieso al.' Grijnsde ik onschuldig. Ik liet me verder naar hem toe trekken en sloeg mijn armen om zijn nek. Ik schoot ik de lach om zijn uitleg. 'Ik heb alleen een ketchup shirt voor je.' Grijnsde ik, waarna ik hem los liet om mijn bovenlichaam wat naar de make-up tafel te richten. Ik zocht naar de base foundation toen Taavi wacht gilde en me vast greep. Ik piepte van de schik en moest zijn schouders vastgrijpen omdat ik bang was te vallen. Vragend en iets achterdochtig trok ik mijn wenkbrauw op. 'Wat?' Vroeg ik twijfelend, niet zeker wetend of ik het echt wel wilde weten. En ik had kunnen weten dat ik het inderdaad niet had willen weten. Ik schoot in de lach en duwde lachend tegen zijn borst aan. 'Klootzak.' Grijnsde ik waarna ik de gevonden foundation op zijn gezicht begon te smeren. 'Je word zo'n mooi meisje.' Piepte ik enthouiast. Ik drukte nog snel een klein kusje op zijn lippen, voordat ik serieus aan het werk ging. 'Weet ik nog niet.' Mompelde ik met het puntje van mijn tong tussen mijn lippen om me te kunnen concentreren. Ik had er nog totaal niet overna gedacht. Ik had eerst "i can't love you." In gedachten, maar ik had geen zin in een drama nummer vandaag. Daarbij was ik wel zeker verliefd op dit moment. Ik hoorde James roepen, maar ik had echt totaal geen zin om erop in te gaan. Hij zou alleen maar komen irriteren, en daar had ik geen behoefde aan.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 22:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik wist niet waarom maar een 'mooi meisje' genoemd worden was toch vreemd. Vooral als je net nog boven die persoon hing terwijl toch echt jouwe mannelijke geslacht in hem zat. Ik grinnikte even en knikte. "Kan ook niet anders. I mean, Adore is prachtig." Als Adore een echte vrouw was, was ik misschien wel bi voor d'r geworden. Toen ik de mogelijkheid had mijn gezicht te bewegen, riep ik even snel een 'yo' richting James en liet daarna Aiden weer zijn ding doen. Het was vet cute om hem zo gefocust bezig te zien, mijn handen hielden hem vast. Al snel verveelde het stil zitten mij. Ik sloot mijn ogen en probeerde dan maar te focussen op Aiden's lichaam terwijl mijn handen deze streelden. Ik beet bedenkelijk mijn lip en bedacht me dat het best leuk zou zijn om hem van zijn werk af te houden. Ik ging het hem moeilijk maken. Mijn handen bleven over zijn onderrug bewegen en zijn heupen. Ik bewoog ze verder naar achter en keek onschuldig naar Aiden toen ik hem vol op bij zijn kont greep. Ik hield hem zo vast, het stil zitten was al minder saai als toenet. "Kan me niet voorstellen dat je voor je plezier zo lang bezig bent met make-up, mop." Ik glimlachte. Het wel gelukkig al een stuk later dan vanochtend dus we konden bijna echt show voorbereidingen gaan doen. Dat was een stuk leuker werk dan de club voorbereiden. Voornamelijk omdat het geen sponsen en sop bevatten.


    We're all mad here.