• "Remember who you really are. Unleash the dragon and let these bitches have it."


    Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Daimon —— Drag Queen/Clubeigenaar — Chad Michaels
    PeterMaximoff —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2
    • DandyN —— Drag Queen — Willam Belli
    • Morticia —— Drag Queen

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Phillip —— Mannelijke serveerster, Joshua Edin Robbertson • 1,3
    Caprice —— Technicus, Sébastien Gregoire • 1,3

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2016 - 22:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was werkelijk ten einde raad en mijn brein liet me op dit moment echt enorm in de steek. Ik was overgeleverd aan James en zijn mooie praatjes en ik het leek of ik steeds dieper in drijfzand wegzakte. Ik duwde mezelf verder in mijn stoel toen hij plots mijn handen vastgreep en keek hem gekweld aan. Ik wilde absoluut niet toegeven dat mijn hart sneller begon te kloppen en ik hem het liefst rond zijn nek wilde vliegen. Hem wilde kussen en als een geslagen puppy bij hem terug komen. Maar tegelijkertijd wilde ik hem slaan, uitschelden en in zijn gezicht spugen. Ik was in zo enorm in de war, dat ik ook gewoon niet meer normaal op hem kon reageren. Ik wist gewoon niet meer wat ik wilde of moest zeggen. En dat werd alleen maar erger op het moment dat zijn lippen de mijne raakte. Er knapte iets in mijn hoofd. Als automatisch kuste ik hem terug. Gelukkig was het voor korte duur en tegen de tijd dat ik zijn gezicht weer zag, was mijn onderlip al begonnen met trillen. Mijn handen grepen grepen in zijn shirt en tranen hoopte zich op in mijn ooghoeken. 'Ik weet niet of ik je kan vertrouwen.' Er moest nu echt iemand komen om me enorm hard terug in de realiteit te slaan. Ik wist dat dit niet hoorde. ik me uit alle macht moest verzetten. Mijn hoofd schreeuwde het. Maar ik kon het niet. James had me in zijn macht. Kon waarschijnlijk alles met me doen wat hij wilde en ik zou altijd huilend bij hem terug komen als hij met zijn vingers knipte. Ik was een wrak.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 23:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    James McBrian


    Ik voelde Aiden aan mij vast klemmen, ik voelde dat ik hem nu kon duwen naar de plek waar ik hem wilde. "Alsjeblieft, Aiden geef me een kans." Ik veegde met mijn duim de tranen op zijn wangen weg. Ergens diep in mijn kille hart voelde ik een steek. Iets dat me zei op te houden met het verpesten van deze jongen, maar ik kon het niet. De sadistische kant van mij wilde doorduwen, wilde kijken hoever ik kon gaan. Ik zette me er dan ook over. Stiekem had ik zijn lippen wel op de mijne gemist. Ik vond Aiden werkelijk aantrekkelijk al was hij alles behalve mijn type. "Alsjeblieft, niet huilen schatje." Ik trok hem tegen me aan en streelde met mijn hand door zijn haar. "Zou niet willen dat je je make-up voor me verpest." Ik probeerde in ieder geval het verdrietige uit de sfeer te krijgen. Ik duwde hem weer even van me af om hem aan te kijken. "Ik voel dat jij dit ook wilt. " Ik legde mijn voorhoofd tegen de zijne. "Zeg me wat je werkelijk voelt. Als het zo is zeg dan dat ik uit je leven moet verdwijnen, en ik zal het doen. Zeg me dat je werkelijk niks meer van me wilt, dat je niet meer van me houdt. En meen het Aiden." Ik keek hem diep aan, graag zijn wang vast en duwde opnieuw mijn lippen ruw op de zijne. Ik had hem, ik bespeelde hem als een marionet zijn pop bespeelde.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik was ten einde raad en lag enorm in strijd met mezelf. Mijn hart schreeuwde om James. Het wilde niets liever dan zich aan hem toegeven. Maar mijn verstand vertelde me het tegenovergestelde. Gilde dat ik hier weg moest. James kon mijn tranen wegvegen wat hij wilde, maar nieuwe bleven opwellen. Ik kon er niks aan doen. En mijn onderlip begon alleen maar harder te trillen toen ik niet meer mocht huilen. Een snik verliet mijn mond en ik liet hem me machteloos tegen zich aantrekken. Mijn armen om zijn nek geslagen en mijn handen in zijn rug geklemd. Mijn blik straks op de deur gericht in de hoop dat Taavi en ik plots telepathische krachten hadden ontwikkeld en hij nu binnen zou komen. Hij moest nu binnen komen. Hij moest me redden. Ik liet me terug in de stoel duwen en keek James twijfelend aan. Hij had gelijk. Ik wilde niets liever. Maar dat betekende niet dat het goed voor me was. Ik slikte moeilijk. Hij wist dondersgoed dat ik niet kon zeggen dat hij uit mijn leven moest verdwijnen. 'Ik.' Ik viel stil en wende mijn blik af. Ik keek in de spiegel naar mijn betraande gezicht en veegde ruw mijn wangen droog. Ik sloot mijn ogen een haalde diep adem. 'Ik hou van je.' Ik keek voor een seconde terug naar James. 'En dat zal ik altijd blijven doen.' Zachtjes duwde ik hem van me vandaan zodat ik ruimte had en stond ik op. Als hij echt van me hield moest hij begrijpen dat ik tijd nodig had. Mijn hoofd was troebel en ik kon niet helder meer nadenken. Ik stond op en zonder nog wat te zeggen liep ik de kleedkamer uit, rechtstreeks naar buiten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik stond tegen de muur buiten de kleedkamer. De zenuwen gierde door mijn lijf, ik titste mijn voet en bleef mijn vingers over elkaar bewegen. Ik legde mijn hoofd naar achter en zuchtte. Het duurde al even, of leek dat gewoon zo voor mij. Ik ijsbeerde en liep rond. Ik probeerde mijn gedachte er van af te zetten en probeerde me af te leiden met wat flesjes pakken. Middenin het klusje bleef mijn gedachte gaan naar Aiden alleen met die verschrikkelijke James. Ik liep terug naar de deur, twijfel of ik hem open moest gooien of moest kloppen. Ik besloot beide niet te doen. Ik wilde weglopen. Ik moest Aiden vertrouwen. Ik wilde terug lopen naar de bar, maar ik draaide me richting de deur en legde mijn oor erop. Een beetje luisteren kon niet fout toch. Ik was heel stil en luisterde zo gefocust mogelijk. Ik hoorde Aiden's stem door de deur heen. "Ik hou van je." Verder hoorde ik het niet ik trok mijn hoofd terug en voelde de pijn in mijn borst, de steek. Mijn adem versnelde en ik voelde de woede opborrelen. Ineens sloeg de deur open en zag ik Aiden's gestalte naar buiten lopen in een rechte beweging. Ik stond versteend aan de vloer genageld. Ik keek hem na. Ik wist niet of ik boos was op Aiden. Ik wilde roepen of iets maar ik bleef stil staan kijken. Toen Aiden eenmaal de deur uit was wist ik een ding zeker, of ik nou wel of niet boos was op Aiden, ik was zeker boos op James. Ik bewoog mijn lichaam terug de kleedkamer in, het was rood voor mijn ogen. Ik greep James bij zijn kraag en duwde hem richting de spiegel. Zijn lichaam viel over de make-up tafel. "Wow rustig jochie." Ik haatte zijn neerbuigende manier. James bleef dingen roepen over Aiden maar ik merkte alleen mijn handen die hem vastgrepen. Ik schrok van mijn eigen acties en trok me terug. "Tief gewoon op, James." Ik verliet de kleedkamer en liet mijn benen me zo snel mogelijk naar buiten dragen waar ik oog in oog kwam te staan met de andere persoon die ik momenteel ook niet wilde zien.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik kon het niet meer aan. Ik kon niet meer stoppen met huilen en ik wist totaal niet meer wat ik moest voelen. Laat staan dat ik wist wat voor beslissingen ik op dit moment moest nemen. Ik stormde naar buiten, waar ik me uiteindelijk huilend op tegen de muur op de grond liet zakken. Mijn benen trok ik op met mijn armen er strak omheen geslagen en mijn gezicht tussen mijn knieën. Ik haten James zo enorm erg. Waarom moest hij altijd alles verpesten. En waarom moest ik altijd maar aan het toegeven. Ik haten mezelf nog meer. Mijn hersens leken te zijn uitgeschakeld als hij in de buurt was. Waarom moest ik altijd zo stom zijn. Ik schok op toen de deur met een klap open werd gegooid en duwde mezelf uit angst dichter tegen de muur aan. Benauwd keek ik naar Taavi, die ik nog nooit zo boos had gezien. Maar ik was nog nooit zo blij geweest om hem te zien. Ik stond razendsnel op en vloog hem om zijn hals om vervolgens weer in huilen uit te barsten. 'Het spijt me zo.' Stotterde ik, terwijl ik me aan hem vastklampte. Hij verdiende zoveel beter dan een wrak die nog altijd een zwak had voor zijn ex. Ik duwde mijn gezicht in zijn nek en klauwde met mijn handen in zijn shirt. 'Hij maakt me zo in de war.' Ik wilde dit helemaal niet. Ik wilde James uit mijn hoofd kunnen zetten, maar het lukte me niet. Hij was er gewoon. En ik was bang dat hij dat op de een of andere manier altijd zou blijven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    Ik stond op het punt hem af te blaffen en te verwijten dat hij net zo was als elke andere jongen die hier kwam. Maar toen Aiden in huilen uitbarsten en ik zijn armen om mij heen voelde verzwakte mijn lichaam. Elk deeltje woede was uit mijn lichaam verdwenen. Ik sloeg mijn armen om hem heen, ik kon hem zo niet zien. Ik slikte het moment van net weg. "Het spijt me zo." Ik luisterde naar zijn woorden en klemde hem dichter tegen me aan. "Hij maakt me zo in de war." Ik slikte. Ik was bang dat voor James als het ging over Aiden, vooral nu ik wist waar hij op uit was. Ik wilde niemand anders dan Aiden. Ik sloeg mijn armen om hem heen en suste hem. Ik drukte mijn lippen op zijn voorhoofd. "Stil maar, baby." Mijn hand streelde over zijn rug. Ineens kwam de schaamte voor mijn aanvaring met James en ik slikte. Ik wist niet zo goed hoe ik dit ging brengen aan heem. Ik probeerde hem eerst te kalmeren. De huilende jongen in mijn armen brak mijn hart. Ik wilde hem zo niet zien. Ik trok hem terug en wreef de tranen van zijn wangen. Ik bleef hem aankijken. Ik haatte een huilende Aiden, het hoorde niet. Ik slikte en voelde me zenuwachtig. Aiden gaf nog om James en na alles weet ik niet hoe hij gaat reageren hierop. Sowieso kam het moment van net naar boven ik wist niet zo goed wat ik daar van vond of dacht. Ik besloot dat dit moment meer zei dan wat ik gehoord dat. Ik slikte en keek hem lang aan. "Ik heb iets, iets slechts gedaan." Ik bleef even stil. "Ik heb wellicht uit woede James tegen je make-up tafel aangeduwd.."


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Taavi was veelte goed voor me. Maar Als hij wist wat er net allemaal gebeurd was, zou hij me nooit meer aankijken. Ik wilde hem niet kwijt. Heel langzaam werd ik wat rustiger in zijn armen, maar ik weigerde hem los te laten. Ik liet me alleen nog maar zwijgend troosten en durfde hem pas veel later aan te kijken toen hij mijn gezicht vastpakte op mijj tranen weg te vegen. Langzaam haalde ik mijn neus op en verslapte ik mijn grip iets. Maar ik liet hem nog steeds niet los. Ik bracht een hand naar zijn gezicht en begon met mij. Vingertoppen op zijn wang te tekenen. Heel zachtjes en langzaam gleden mijn vingertoppen over zijn huid, terwijl ik rustig wachten tot hij de goede worden had gevonden. Mijn handelingen vielen stil en iets geschokt keek ik Taavi aan. 'Hoezo?' Vroeg ik langzaam. Ik snapte niet waar Taavi zijn woede vandaan was gekomen. Tenslotte moet ik van hem met James praten. Mijn ogen vergrote iets bij het besef. 'Wat heb je meegekregen van het gesprek?' Ik was bijna bang om het te vragen, maar ik moest het weten. Paniek sloeg toe en ik klemde mezelf weer aan Taavi vast. Als hij wat had meegekregen, moest hij ook boos op mij zijn. Waarom had hij mij dan nog niet geslagen? Ik verdiende het tenslotte. Ik had James niet afgewezen. Had hem me laten kussen en gezegd dat ik nog van hem hield. Taavi moest mij ook slaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    De stress in Aiden bracht mijn gevoel terug. Ik slikte en bleef hem aanstaren. Ineens kwam de realiteit binnen, als een klap in mijn gezicht. Naja, meer als een piano die op me viel zoals in tekenfilms. Ik trok me van hem terug, mijn lichaam zette het leek wel automatisch een stap naar achter. Het was een intuïtie. Net als je lichaam die je hand terug trekt als je hem verbrand. Mijn ogen staarde naar hem terwijl tranen erachter brandde. Was het dan toch waar? Ik besloot hem in ieder geval hemzelf uit te laten leggen. Ik telde van binnen een paar seconde om te zorgen dat ik niet over zou komen als een emotioneel wrak. Ik knipperde de tranen weg voor ik hem besloot terug aan te kijken. "Ik heb je enkel horen zeggen dat je van James hield." Het moment speelde zich over en over in mijn gedachte en ik slikte. Ergens zat ik fout, omdat ik James zo min vertrouwde heb ik ze afgeluisterd. Aan de andere kant als ik dat niet had gedaan had ik waarschijnlijk een hoop gelieg en twijfel gehad. Want James had sowieso niks achter gehouden en ik had nooit geweten wie de waarheid sprak. Nu lag alles op tafel. Ik bleef Aiden aankijken. Zijn reactie op het weten dat ik iets had meegekregen maakte me bang en angstig. Ik sloot mijn ogen omdat ik de waarheid waarschijnlijk niet aan kon. Ik slikte. "Aiden, zeg me alsjeblieft dat dat het enige is dat er is gebeurd." Ook al was zijn confessie heel wat, ik kon nergens Aiden kwalijk nemen om nog te houden van zijn ex. Er was natuurlijk veel tussen beide gebeurd. Toch kon ik het Aiden wel kwalijk nemen als hij mij 'even 'vergeten' was. Ik wilde schreeuwen want een groot deel van mij was bang. Ik had zojuist Aiden mijn hart en een mes overhandigt en stond nu te kijken of hij die er niet in ging steken.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Alle moed zakte in mijn schoenen zodra Taavi een stap achteruit deed. Mijn onderlip begon weer te trillen en ik was me ten einde raad. Ik wilde hem geen pijn doen en toch had ik het gedaan. En ik kon niemand anders de schuld geven dan mezelf. Het waren mijn eigen worden geweest. Ik durfde Taavi niet meer aan te kijken en staarde mijn schoenen. Ik nam niet eens de moeite meer om mijn betraande gezicht droog te vegen aangezien het toch geen zin had. Mijn hoofd draaide overuren en ik had geen flauw idee wat ik moest zeggen om dit ooit goed te kunnen maken. 'Hij wil me terug.' Piepte ik uiteindelijk. Ik kon maar beter gewoon open kaart spelen. 'En ik ben gewoon in de war. Ik kon nooit echt over hem heen komen en nu met jou. Ik was weer zo gelukkig. Jij maakt me zo gelukkig.' Ik viel stil en kromp wat ineen omdat ik bang was dat Taavi iets onverwachts zou doen. 'En...' Ik zocht langzaam zijn blik weer. 'Ik weet niet meer wat ik moet doen nu.' Ik wist het echt niet. ik snapte het totaal als hij hier niks mee te maken wilde hebben en me niet meer hoefde te zien. Of tenminste toch niet meer wilde dan opeevlakkig contact omdat wr nog altijd collega's waren. 'Het spijt me echt.' Ik wilde hier weg. Terug naar huis en me verstoppen onder de dekens om zo niet geconverteerd te worden met mijn problemen. Want die had ik zeker.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski


    "Hij wil me terug." Ik wist het, die teringlijer van een James. Ik balde mijn vuisten. Ik wachtte op de rest van het verhaal en dwong Aiden mij aan te laten kijken. Ik hoopte te horen dat Aiden voor mij koos want ik wilde hem totaal niet kwijt. Ik was dol en dol verliefd op Aiden. Ik kwam enkel thuis van een koude kermis. Tuurlijk was ik blij te horen dat ik hem gelukkig maakte, maar dat hij niet wist voor wie hij moest gaan deed me pijn. Ik keek hem aan toen hij de woorden liet vallen terwijl mijn hoopvolle gezicht brak. Allerlei emoties schoten door me heen, maar ik wist zo gauw niet welke ik moest voelen. Verraad? Verdriet? Woede? Ik slikte even en probeerde mezelf groot te houden. Ik bouwde langzaam terug een muur op. Normaal was het heel simpel, als eenmaal mijn vertrouwen beschadigd was dan was die persoon voor eeuwig klaar in mijn ogen. Helaas was het niet zo makkelijk, mijn hart verlangde naar Aiden. Vandaar dat het zo'n pijn deed. De tranen brandde achter mijn ogen en ik zocht woorden maar ik kreeg niks uit mijn strot. Zo stond ik daar, een brandende keel die mij weerhield iets te zeggen. Ik kon het niet, ik wilde niet in huilen uitbarsten en probeerde mezelf te kalmeren. Elke keer begon ik een zin om hem te stoppen. Ik wist het niet meer. Ik telde nog even en keek hem aan toen ik besloot dat ik dit niet onbeantwoord achter wilde laten. "Ik snap het gewoon niet.." Ineens maakte het verdriet klaar voor stage 2; woede. "Als ik je.. Als ik je zo gelukkig maak en hij.. Hij heeft je zoveel pijn gedaan. Letterlijk je leven een hell gemaakt. Ik heb gezien hoe hij dag in dag uit je beetje bij beetje probeerde af te breken. Hoe kun je zo iemand boven mij kiezen?" De woorden kwamen eruit als gif. En de woede maakte plaats voor spijt maar overwon. Ik wilde niet schreeuwen tegen Aiden, ik wilde hem geen pijn doen. Ik hield van Aiden. De gedachtes spookten allemaal door mijn hoofd en een bekend gevoel kwam terug naar boven. Ik duwde mijn nagels in mijn hand en probeerde het te negeren, maar ik kon het niet. Aiden begon in mijn ogen te veranderen in alle andere personen waar ik ooit van had gehouden. Ik wilde hem niet met mijn familie vergelijken, maar ik kon niks anders denken als wat ik toen altijd gedacht heb. Ik richtte mijn ogen naar de grond en haalde mijn schouders op. Een enkele snik verliet mijn lichaam en ik draaide mijn hoofd terug naar boven en keek Aiden aan. "Waarom ben ik niet goed genoeg?"

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 20:12 ]


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Ik wilde dit helemaal niet. ik kreeg hoofdpijn van mijn eigen gedachtes en gevoelens. Ik wist niet meer wat ik moest doen en alles wat ik zei leek het alleen maar erger te maken. Radeloos keek ik Taavi aan, die met zichzelf in gevecht leek. Ik had hem pijn gedaan en het viel niet goed te praten. Maar ik kon er ook niks aan doen dat mijn gevoels me in de steek lieten. Ik kromp ineen bij Taavi zijn uitbarsting en durfde hem niet meer aan te kijken. Ik wist dat ik het verdiend had, maar ik had gehoopt op een beetje meer begrip. Alsof ik het expres deed. 'Ik heb hem helemaal niet boven jou gekozen.' Piepte ik zachtjes. Ik was godverdomme weg gelopen. Taavi snapte niet hoe moeilijk dat alleen al was geweest. James was mijn eerste grote liefde geweest. Ik dacht dat ik samen met hem oud zou worden. Eerste liefdes waren speciaal. Ja hij had me pijn gedaan. Enorm veel. Maar iets in me wilde terug naar dat eerste moment. Hunkerde naar dat gevoel dat ik had gehad toen ik hem voor het eerst kuste. Taavi bleef het schuldgevoel aanwakkeren en opeens was ik er klaar mee. Vel keek ik hem aan. 'Ja ik weet het. Ik ben een klootzak. Doe dit allemaal expres alleen om jou pijn te doen!' Wat dacht die nou? Dat ik dit voor me plezier deed. 'Ik snap zelf ook wel dat dit niet eerlijk tegenover jou is. Dat je hier veelte goed en puur voor ben. Maar ik heb hier ook niet voor gekozen. Ik wil alleen maar eerlijk tegen je zijn. Dat je me helpt hier uit te komen.' Mijn stem was de lucht in geschoten en ik kneep mijn vuisten samen om mezelf in bedwang te houden. 'Ik hou godverdomme van je.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski



    Mijn hele lichaam was in tweestrijd, ik gaapte hem aan. Was ik boos? Moest ik hem vasthouden en beloven dat ik alles deed om hem hier uit te helpen. De frustratie stapelde op en ik merkte dat ik het niet meer aan kon. Ik liet me door mijn zakken en kroop tegen de muur. Ik legde mijn hoofd naar achter en schudde mijn hoofd. Waarom was het niet gewoon simpel? Waarom was James in het spel? Of zelfs met hem in het spel waarom was Aiden niet gewoon over hem? Of anders waarom vertelde Aiden me net niet gewoon dat ik wel goed genoeg was? Ik kneep met mijn duim en wijsvinger de brug van mijn neus samen. Ik zuchtte. "Ik, " Ik stopte even, en besloot eerlijk te zijn. "Aiden ik weet gewoon niet of ik dat kan." Mijn stem was zacht en breekbaar, ik was breekbaar. Ik keek naar Aiden en haalde mijn schouders op. Ik was ten einde raad. "Ik hou ook van jou trouwens, mocht dat nog niet duidelijk zijn." Ik leek gekalmeerd te zijn, maar werkelijk ik was gewoon uitgeput. Ik was moe. Ik beet op de binnenkant van mijn wang. "Ik weet gewoon niet of het mogelijk is voor mij om helemaal voor jou te gaan, als jij niet helemaal voor mij kunt gaan. Ik weet niet wat slim is.." De woorden bleven komen als een soort woordenwaterval."Ik wil je alles behalve kwijt." Een nog bedroefder gevoel kwam over me toen ik me de volgende woorden aan Aiden realiseerde. "Ik heb je nog maar net." Ik keek terug in Aiden's ogen. Dezelfde ogen waar ik in was verdronken. Ik wilde hem niet kwijt raken aan James, niet nogmaals. Ik had de eerste dag van hun relatie al met pijn aan de zijlijn gestaan. Al sinds dag een had namelijk deze schoonheid iets met mij gedaan. Mijn hart laten bonken. Ik speelde met mijn vingers. "Ik weet gewoon niet wat slim is. Als het aan mij lag liet ik je zien hoe je bij mij hoorde en al die andere onzin. Maar ik weet niet of jouw leven klaar is daarvoor. Misschien is het het slimste om je ruimte te geven en tijd." Ik slikte, het voelde alsof ik mijn eigen hart vasthad en kapot kneep tot een hoop as. "Het is gewoon niet eerlijk, want ik weet dat jij het bent voor mij. En James is je niet waard, hoe graag jij dat ook zou willen." Het raakte me toen ik be dacht dat James voor Aiden waarschijnlijk was wat Aiden voor mij was. "Maar daar ga ik niet over.." Ik stond op en pakte Aiden's handen vast. "Ik hou van je Aiden, en dat zal ik altijd doen. " Ik kneep in zijn handen, een eenzame traan gleed over mijn wang. "Maar ik kan niet met iemand zijn die wellicht niet van mij is. Tot jij weet wat je wilt, kan ik niet meer zijn dan.. " Ik wist het woord niet, we waren meer dan collega's of niet? "Taavi." Ik trok hem dichter tegen me aan en duwde zachtjes mijn lippen op de zijne. Het was zoutig en ik wist dat ik nu niks meer in kon houden. Mijn hand gleed over zijn kaak en ik wilde dit moment voor eeuwig bij me dragen, maar dat kon niet. Ik moest even alleen zijn. Ook ik had tijd nodig. Ik eindige de zoen en drukte en snelle kus erachter aan op zijn lippen. Ik bewoog mij langs Aiden en besloot dat ik voorlopig in de club niet nodig was en ging op pad. Ik besloot een rondje te lopen. Ik moest nadenken en alles op een rijtje zetten.


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Emoties liepen hoog op. Te hoog. De woeden epte weg bij het zien van Taavi en ik voelde me nog schuldiger. Voor zover dat kon dan. Ik kon alleen nog naar hem luisteren, maar het kwam allemaal niet echt meer binnen. Het was klaar. Ik had het verpest en het zou niet meer goed komen. En ik kon niemand anders de schuld geven dan mezelf. Al mijn gevoel brokkelde stukje voor stukje af en brak vitaal in scherven bij de afscheidskus. Ik wilde hem tegenhouden. Gillen dat hij me niet alleen mocht laten. Maar ik had het recht niet. 'Het spijt me.' Fluisterde ik zachtjes toen Taavi langs me heen liep. Ik slikte moeilijk en mijn lichaam leek wel verdoofd. Net als mijn hersens. Alles was bedolven onder een dikke laag mist en ik wilde absoluut niet realiseren wat er net gebeurd was. Mijn gevoel was automatisch uitgeschakeld om het niet onder ogen te hoeven komen en heel kalm liep ik terug naar binnen. Pakte ik mijn tas en liep ik weer terug naar buiten. Absoluut niet dat ik hier bleef. Alles en iedereen kon me gestolen worden. Ze deden het vanavond maar zonder mij. Ik ging gewoon naar huis toe en zetten mijn mobiel uit. Verstoppen voor mijn problemen, daar was ik het beste in. Pas terug in mijn lege apartement kwam het besef langzaam. En ik haalde het niet eens voorbij de hal, voor mijn breakdown. Mijn knieën raakte de vloer en een Kanaalstraat gejank kwam opzetten. Wat had ik in godsnaam gedaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Taavi Francuski

    Hoe meer stappen ik wegzette van het gebouw hoe meer mijn lichaam me niet meer kon dragen. Ik besloot rustig in een bushalte te zitten en staarde voor me uit. Ik probeerde mezelf te kalmeren en zuchtte. Ineens viel een bekende schim op. Het gestalte van Aiden kwam voorbij gelopen mijn ogen vielen op zijn tas. Ik
    [right
    ]slikte[/right], dit was allemaal mijn schuld. Een naar gevoel trok over me heen. Ik kek naar mijn handen en probeerde niet op te vallen. Het was beter zo. Toch kon ik het niet loslaten. Mijn lichaam wilde naar hem toe rennen, in zijn armen vallen. Ik probeerde mezelf af te leiden en telde auto's op kleur. N grijze auto 236 stond ik alsnog op. Ik probeerde me Aiden's huis voor de geest te halen. Ik was er ooit geweest met nieuwjaar met alle collega's. Ik volgde mijn geheugen. Ik was toen al aangeschoten aangekomen. Ik verloor mijn fles wijn op de kruising van de kerk en de kleine snoepwinkel door een slechte bestuurder. Toen moest ik door een raar steegje en kwam ik in een vet mooie straat waar geen prullenbakken stonden maar het wel schoon bleef. Zo volgde ik de route en kwam ik aan bij mijn bestemming. Ik was een sukkel geweest. Ik had er mer Aiden uit kunnen komen. Waarom ben ik zo godse dramatisch? Ik zocht het juiste nummer en belde aan. Ik legde mijn hoofd tegen de muur en hoopte op antwoord. Ongeduldig klopte ik alsnog op de deur. Ik besloot de sfeer te vermakkeliken. Ik zette mijn slechste italiaanse accent op. "Pizza extra salami?"


    (Maak de layout vnv goed, zit op mijn telefoon op mn werk haha)


    We're all mad here.

    Aiden "Adore" Matthew Quinn.



    Het had even geduurd voordat ik mezelf weer bij elkaar had geraapt. Ik was moe geworden van mijn eigen gejank en had enorm hoofdpijn gekregen. En het enige wat ik nu nog wilde was een hete douche, mijn bed en Netflix. Ik liep langzaam naar de keuken om een asprientje te halen en werkte deze naar binnen met een glas water. Ik leunde tegen het aanrecht en probeerde al mijn kracht bij elkaar te rapen. Ik was moe en voelde me enorm leeg van binnen. Alsof Taavi al mijn emoties met zich mee had genomen op het moment dat hij afstand van me had gedaan en was weggelopen. Na een diepte zucht vermande ik mezelf
    Toch en liep ik naar de badkamer waar ik de douche net wilde aanzetten toen de bel ging. Heel even twijfelde ik, maar uit nieuwsgierigheid liep ik toch naar de deur. Ik tuurde door het kijkgaatje en mijn hart sloeg een slag over bij het zien van Taavi. Totaal overdonderd bleef ik zwijgend voor de dichte duur staan met mijn hand op de klink. Niet wetend of ik er verstandig aan zou doen om open te doen. Ik wist dat ik Taavi pijn had gedaan, maar dat betekend niet dat hij mijn hart niet net zo goed had gebroken. Maar het kon zo niet verder. Daarbij moest hij wel
    Heel wanhopig zijn als hij de pizza bezorg truc gebruikte. Langzaam deed ik de deur open en keek ik Taavi aan. 'Je snapt nu dat ik een pizza van je te goed heb he.' Probeerde ik luchtig het gesprek in te gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''