• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga dood van dit liedje. Zo adorable. Zo heerlijk rock. Zo ruig. [insert headbanging dude here]


    Slightly drunk.

    Oh, die desserts op tv zorgen er wel voor dat ik wil eten.


    Your make-up is terrible

    It feels like you don't like me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    It feels like you don't like me.


    Pretty is just a pretty word.

    Metamorphoses schreef:
    Een dertigjarige man trekt zich af met de gedachten bij een tienjarige meid. Ieuw gewoon, fucking erg boek


    Huh wat :o


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Haat even alles om me heen...

    Gelukkig heb ik een lieve vriendin en vriend die me staande houden.


    Love You

    Metamorphoses schreef:
    Een dertigjarige man trekt zich af met de gedachten bij een tienjarige meid. Ieuw gewoon, fucking erg boek


    Qing, wat lees jij voor boeken? (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Qing, wat lees jij voor boeken? (no_chears)


    Het is een boek van de shortlist dat ik moet lezen, want ik zit in de jury D:

    hij heeft haar zonet in gedachten verkracht damn


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik weet niet wat voor sfeermuziek ik nodig heb om lekker in de schrijfsfeer te komen want het is geen episch stukje of zo maar ik weet geen algemene, vrolijke schrijfmuziek of iets in die trant halp


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Het is een boek van de shortlist dat ik moet lezen, want ik zit in de jury D:

    hij heeft haar zonet in gedachten verkracht damn


    Bah. D: Sterkte daarmee, dan. Dat klinkt niet als een boek dat ik ooit zou willen lezen, zelfs als het briljant geschreven blijkt te zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat voor omgekeerde wereld is het dat ik wel aan een essay kan schrijven, maar geen woord op papier kan zetten dat fictie is? En ik moet nog 1,5k deze maand! Misschien moet ik toch maar over ruimteijs schrijven. Of moordlustige wortels.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom zijn mensen in League of Legends zo rage-y I never signed up for this : )


    because i knew you, i have been changed for good

    Square schreef:
    (...)

    Bah. D: Sterkte daarmee, dan. Dat klinkt niet als een boek dat ik ooit zou willen lezen, zelfs als het briljant geschreven blijkt te zijn.


    De rest van de boeken zijn saai :'D really, kan mij wat bommen dat jij een verhaal hebt geschreven over je eigen interpretatie van Sylvia Plaths leven!

    hij heeft zich in totaal vier keer afgetrokken, zes neigingen gehad en twee scenario's gespeeld. Yep, he's a pedofile.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    Ik weet niet wat voor sfeermuziek ik nodig heb om lekker in de schrijfsfeer te komen want het is geen episch stukje of zo maar ik weet geen algemene, vrolijke schrijfmuziek of iets in die trant halp


    In ieder geval niet Eurovision muziek want ik heb een hele middag teksten gegoogled in plaats van een letter op papier te zetten. (krul) Misschien letterlijk gewoon een soort liftmuziekje?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SonOfGondor schreef:
    Wat voor omgekeerde wereld is het dat ik wel aan een essay kan schrijven, maar geen woord op papier kan zetten dat fictie is? En ik moet nog 1,5k deze maand! Misschien moet ik toch maar over ruimteijs schrijven. Of moordlustige wortels.


    Dat klinkt allebei briljant, dus ik zeg doen. :Y)



    Metamorphoses schreef:
    (...)

    De rest van de boeken zijn saai :'D really, kan mij wat bommen dat jij een verhaal hebt geschreven over je eigen interpretatie van Sylvia Plaths leven!

    hij heeft zich in totaal vier keer afgetrokken, zes neigingen gehad en twee scenario's gespeeld. Yep, he's a pedofile.


    Ik kan me voorstellen dat dit er in ieder geval uitspringt, ja. :W Toch zou ik zelf honderd keer liever een saai boek lezen, tbh, want er zijn een hoop dingen waar ik heel goed tegen kan, maar verkrachtingsscènes zijn een van de weinige dingen die ik echt actief probeer te ontwijken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan