• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lying in bed with facemask + laptop + music + doritos = (H)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    JAAA, can't wait!

    Verstuurd. (wbw)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En dan probeer je weer wat zelfvertrouwen op te bouwen. Bye.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    'Historisch sportweekend. Tennis, formule 1 en wielrennen.' Maar de judo World Masters vergeten, op de Olympische spelen het mooiste toernooi (cat).


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Verstuurd. (wbw)


    Yes, I love it. Kabouters en feminisme.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oke Quicksilver is echt een held :')

    DILEMMA
    Bericht sturen naar de radio en er vrijwel zeker op komen, of helemaal niets doen D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    DILEMMA
    Bericht sturen naar de radio en er vrijwel zeker op komen, of helemaal niets doen D:


    Klinkt me eerder als; Heb je wel of geen zin om op de radio te komen? ^^


    OTOFT: Meh, ik had me zo verheugd op een dagje alleen thuis zijn. Mjah, I'll survive I guess. Alles voor de ouders. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Klinkt me eerder als; Heb je wel of geen zin om op de radio te komen? ^^


    OTOFT: Meh, ik had me zo verheugd op een dagje alleen thuis zijn. Mjah, I'll survive I guess. Alles voor de ouders. :/


    Ik ben er al eens op geweest en dat was super ongemakkelijk, maar het was wel leuk. Echter sloeg ik toen helemaal dicht en zei ik dingen die niet klopten :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik ben er al eens op geweest en dat was super ongemakkelijk, maar het was wel leuk. Echter sloeg ik toen helemaal dicht en zei ik dingen die niet klopten :W


    Probeer jezelf nu dan voor te bereiden indien mogelijk? ^^ Beetje nadenken over wat ze zoal kunnen vragen en wat jij dan kunt antwoorden enzo. En anders; Oefening baart kunst, dus gewoon weer proberen! ;D
    Of natuurlijk niet als je het stiekem toch niet wilt. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Probeer jezelf nu dan voor te bereiden indien mogelijk? ^^ Beetje nadenken over wat ze zoal kunnen vragen en wat jij dan kunt antwoorden enzo. En anders; Oefening baart kunst, dus gewoon weer proberen! ;D
    Of natuurlijk niet als je het stiekem toch niet wilt. (:


    DIT IS LASTIG ;'D

    het gaat namelijk over twee verschillende sokken, lol.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 22:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    fuck this fuck that fuck you

    im fucking done, let me die in a corner or idk.


    Heaven is a place that we all have

    Het programma is net gestopt, ik zit twee seconden langer in de zetel en je wordt al boos dat ik niet naar boven ga. Misschien moet je eens redelijk denken.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 22:56 ]


    <3

    I know I'm gonna regret it if I won't do it... Damn... So insecure!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat is dat toch met Q? De hele pagina lijkt te trippen ofzo? Hebben anderen ook dat alles bizar ver uit elkaar staat?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."