• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Of je houdt houdt gewoon je mond dicht. Irritant persoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    DIT IS LASTIG ;'D

    het gaat namelijk over twee verschillende sokken, lol.


    Je kan het ook opschrijven voor je belt. ^^ Dan ben je zeker dat je het antwoord niet plots vergeet!


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    (...)

    Je kan het ook opschrijven voor je belt. ^^ Dan ben je zeker dat je het antwoord niet plots vergeet!


    Nou dat is het hem, hij stelt de vragen tijdens het bellen... Het gaat om een weddenschap tussen Kai (de radiogast) en een luisteraar dat hij tot 23:55 de tijd heeft 5 mensen te vinden die twee verschillende sokken dragen (dit niet opzettelijk doen of juist wel, maar dan niet alleen om op de radio te komen). Toen ik dat hoorde was ik echt zo van; omg, ik draag altijd twee verschillende sokken, omdat ik niet van de standards ben ;'D
    Maar ik voel mijn hart gewoon omhoog gaan als ik er alleen al aan denk een bericht te sturen en kans te maken op de radio te komen, hij zoekt namelijk nog 2 mensen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, dat is een vreeeemde weddenschap. :'D Oke, ik snap je punt. ^^


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Haha, dat is een vreeeemde weddenschap. :'D Oke, ik snap je punt. ^^


    Haha, dat doet hij dus vaker. Laatst was er ook eentje die 5 andere mensen zocht die ook meubels van Ikea in elkaar aan het zetten waren :W
    Ze had het gehaald... :")

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 23:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jij bent een heel vervelend persoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké, hij heeft er vijf. Gelukkig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En toen liep je vast met je hoofdstukje...
    Mijn motivatie is zo ver te zoeken de laatste tijd... UGH


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Misschien moet ik stoppen met aan school te werken en gewoon gaan slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    FEM-ke, niet FERM-ke. Waar halen al die Ieren dis R vandaan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    girlicious schreef:
    En toen liep je vast met je hoofdstukje...
    Mijn motivatie is zo ver te zoeken de laatste tijd... UGH

    *gooit muffin*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zin in froyo en die had ik gehoopt morgen te kunnen halen maar de vriendin met wie ik naar de stad zou gaan heeft afgezegd (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iets willen opzoeken op school, een typefout maken en dan een of andere vies iets zien (trypophobia) en nu ben ik misselijk en krijg ik letterlijk de rillingen over mijn huid en lijkt het net of ik ook al die dingen op mijn lijf heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo maar naar bed, ik begin honger te krijgen.


    Your make-up is terrible

    ImAwesome schreef:
    Iets willen opzoeken op school, een typefout maken en dan een of andere vies iets zien (trypophobia) en nu ben ik misselijk en krijg ik letterlijk de rillingen over mijn huid en lijkt het net of ik ook al die dingen op mijn lijf heb.


    Is dat niet die fobie dat je in elk gat ogen ziet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.