• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ^ true :') toen ik aan het boek begon, wist ik nog niet dat hij een pedofiel was. Boeken over zulke dingen zijn altijd ontzettend zwaar, vind ik.

    //honger, maar wat zal ik eten? D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Al die reclame voor Coca Cola terwijl ze er niet eens van drinken, logica.


    <3

    Meh. Au. Zoveel ongeluk. Best moeilijk om erom te blijven lachen :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit in een of andere schoolmood ofzo? What's wrong with me?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik verveeeeel me. Niemand wilt met me schrijven.


    Your make-up is terrible

    Skittles + Vodka =



    Mwihihihi.


    26 - 02 - '16

    Mijn hand doet best wel zeer door die stomme regaalwagen en deurpost -.-

    Het is niet eens groot of zo, maar het zit op zo'n rot plek waarmee je overal op leunt D:
    Hij is naar links gedraaid, maar die winkelhaak zit dus in mijn muis, in een litteken en dat doet nog het meest zeer. Ugh.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 21:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb zoveel energieeeeee. Hierom hou ik van vasten.


    Your make-up is terrible

    Langzaam aan mijn profiel veranderen...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag casually 1,8K geschreven aan mijn verhaal en dat is niets vergeleken met de 10K in een paar dagen van laatst, maar voor dit verhaal is dat gigantisch veel en kjnaksjndkansjdkn het is op het punt gekomen waarop ik waarschijnlijk niet eens meer wil dat het ooit eindigt want ik ben nu honderd procent in de "het boeit me niet meer of andere mensen het leuk vinden mAAR DIT ZIJN MIJN BABIES"-zone en ik geloof dat dat de mooiste schrijverszone is, tbh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Vandaag casually 1,8K geschreven aan mijn verhaal en dat is niets vergeleken met de 10K in een paar dagen van laatst, maar voor dit verhaal is dat gigantisch veel en kjnaksjndkansjdkn het is op het punt gekomen waarop ik waarschijnlijk niet eens meer wil dat het ooit eindigt want ik ben nu honderd procent in de "het boeit me niet meer of andere mensen het leuk vinden mAAR DIT ZIJN MIJN BABIES"-zone en ik geloof dat dat de mooiste schrijverszone is, tbh.


    *kijkt lief* Heb je ook nieuwe stukjes voor mij? Het zijn ook mijn babies nu.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Okeeee, nadeel is dat mijn miband bracelet te groot wordt. Hij zit al op het laatste gaatje momenteel D:


    Your make-up is terrible

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    *kijkt lief* Heb je ook nieuwe stukjes voor mij? Het zijn ook mijn babies nu.

    Drie kleinere stukjes die ik nog niet heb nagekeken maar jA IK STUUR want ik word zo enthousiast van jouw enthousiasme aaah <3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Want dat is echt wat iedereen wil dat haar moeder tegen een compleet vreemde zegt. Je wordt bedankt.
    *cries in a corner*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Drie kleinere stukjes die ik nog niet heb nagekeken maar jA IK STUUR want ik word zo enthousiast van jouw enthousiasme aaah <3


    JAAA, can't wait!


    Rest in Peace, Son of Gondor