• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    The moment when:

    De docent je mening vraagt over de zojuist gedane opdracht en hoe jij het aan had gepakt. Fenks, me feels important now ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Om 10 uur pas beginnen is echy veel te laat:') ze werken dan wel door tot 6, maar geez. Om acht/negen uur beginnnen en dan vijf uur klaar zijn is veel beter!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Geen zin om naar fietsenmaker te gaan. Maar anders blijf ik die ellendige lekke band houden en daar heb ik ook geen zin in.


    Slightly drunk.

    Dat moment dat je Glarry wilt gaan schrijven maar afgeleid raakt door de HP muziek. Oeps. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Werken bij een drogisterij is echt op geen manier lucratief als je bij iedere aanbieding een jaarvoorraad inslaat.


    i put the fun in funeral

    How to speak Irish: don't. Even Irish people don't speak Irish.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mentys schreef:
    (...)

    oeeeeh have fun!!!

    Thank you!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haal ik een keer oortjes, werken ze niet :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Scandicy schreef:
    Geen zin om naar fietsenmaker te gaan. Maar anders blijf ik die ellendige lekke band houden en daar heb ik ook geen zin in.


    Zelf plakken ^^

    Heb je je fiets veel sneller terug. 10 minuutjes werk (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kom jij dan spullen brengen die ik nodig heb? Studenten hebben namelijk nooit in huis wat ze nodig hebben.


    Slightly drunk.

    Dit is moeilijker dan gedacht. :')


    What would Emma do?

    Ik moet echt mijn laptop afsluiten en naar beneden gaan voor pijnstillers, eten en drinken, maar ik zie op tegen bewegen muh.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik voel me zoooo kut. Een mens kan niet zo moe zijn en overal zo veel pijn hebben. Ugh.


    The truth is out there.

    Bijna halverwege deze schooldag. I can do this ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."