• Project C







    To Infinity and Beyond

    •Ideeëntopic•
    •Praattopic•

    ••••
    Wat eraan vooraf ging
    ••••
    Een paar eeuwen geleden ontstond er een nieuwe planeet in het zonnestelsel van Niozerym, genaamd ‘Cavenia’. De vier andere planeten die het zonnestelsel al bewoonden keken met ingehouden adem toe naar de evolutie van de nieuwe planeet. Terwijl de bewoners van de vier planeten het wonder toejuichten en aanbaden, begon het bestuur van iedere planeet al snel met plannen te smeden met als doel de nieuwgeboren planeet te koloniseren. Elk bestuur hield het kolonisatieplan geheim voor het ander bestuur, zodat de planeten zogezegd niets afwisten van elkaars plannen. Het enigste probleem waar ieder bestuur toen nog op stuitte, was dat Cavenia nog niet stabiel genoeg bleek om te verkennen en te koloniseren.

    •••
    Het Verhaal
    •••
    Ondertussen zijn we al een paar jaar verder en bevinden de astronomen van elke planeet omstreeks dezelfde periode dat Cavenia eindelijk stabiel genoeg lijkt om te exploreren (en te koloniseren). Het bestuur van elke planeet blaast het stof van de kolonisatieplannen af en begint ieder met de nodige voorbereiding. Deze houdt in dat elke van de vier planeten een team opstelt die de planeet gaat analyseren. De vier teams weten immers niets af van het kolonisatieplan en denken dat ze naar Cavenia afreizen met het er doel de levensomstandigheden te onderzoeken. Maar dat is niet het enigste geheim waarvan de teams onwetend zijn. Gezien de vier planeten wel een vermoeden hebben dat de andere planeten ook een kolonisatieplan hebben, sturen ze met ieder team een assasin mee die de andere teams dient weg te vagen. Dit moet uiterst discreet gebeuren en daarom gaan de assasins mee onder de vermomming van krijgers.

    Maar daarmee eindigen de plottwists niet.
    Wat als de planeet Cavenia nu ook nog eens bewoond blijkt te zijn?


    •••
    Over de planeten + Bewoners
    •••
    •Ivagoth•
    Bewoners: Ivagianen
    Kenmerk: Ivagianen kunnen de staat van hun lichaamstemperatuur wijzigen, zo kunnen ze hun lichaamstemperatuur laten dalen tot op het punt dat er zich kleine ijskristalletjes op hun huid vormen of zichzelf zodanig opwarmen dat er zich rook begint te vormen. Deze gave laat het lichaam intact, dus er wordt geen schade opgelopen. Door dit fenomeen hebben Ivagianen nooit last van de temperatuur.


    •Namheris•
    Bewoners: Namheriden
    Kenmerk: Namheriden hebben een sterk ontwikkeld zicht, wat ervoor zorgt dat ze snel veranderingen in de omgeving opsporen of dingen kunnen zien die voor bewoners van andere planeten onzichtbaar zijn. Ook zijn ze in staat om te zien in het donker. Hun ogen lijken daarom op die van een kat, met een verticale pupil. Het enigste problemen waar de Namheriden wel mee zitten is dat ze half verblind worden als de zon voluit schijnt. Hun eigen planeet is eerder donker.

    •Eleïchon•
    Bewoners: Elegiden
    Kenmerk: De Elegiden hebben een sterk ontwikkelde hoorzin. Zo kunnen ze ook een hartslag horen, en dus aanvoelen wanneer er iemand liegt of niet. De Elegiden zelf kunnen al beter tegen elkaar liegen gezien ze hierop voorbereid zijn, maar feilloos liegen gaat bijna niet. Als ze zich een beetje inspannen kunnen ze mensen van een grote afstand horen aankomen. Deze gave heeft als bijgevolg dat hun oren puntvormig zijn.


    •Thravetull•
    Bewoners: Thraverianen
    Kenmerk: De Thraverianen staan bekend om hun geweldig uithoudingsvermogen. Ze kunnen langer overleven zonder hun basisbehoeften te bevredigen (Eten, slapen, drinken,…) en kunnen dus ook langer fysieke acties ondergaan. Alle Traverianen hebben sinds hun geboorte een tattoo op hun lichaam van het dier waar ze het meest mee overeen komen qua karakter.
    ••Cavenia••





    Gebied A oftewel ‘Tel Marvir’
    Tel Marvir is het best te vergelijken met een tropisch regenwoud.

    Gebied B oftewel ‘Hatiss’
    Een gebied dat voornamelijk uit water bestaat. Er komen hier veel watervallen voor en rondzwevende waterbubbels kunnen ook wel eens voorbijvliegen. Te midden van al dat water bevinden zich af en toe wat aardeplakken met wat flora.

    Gebied C oftewel ‘Flyxir’
    Flyxir bestaat uit twee delen, een prairie met zeer veel reliëf (Denk maar aan grotten, vele heuvels, eventueel een klein bosje). Omringd door een lange keten van bergen waar het altijd sneeuwt. Om naar de andere gebieden af te reizen moet men over de bergen.

    Het is mogelijk om van het ene gebied naar het andere te reizen.
    Ook moet er geweten worden dat de planeet nog steeds niet volledig stabiel is. Natuurverschijnselen zoals aardbevingen, tsunami’s, orkanen en dergelijke kunnen voorkomen!

    •••
    Rollen
    •••
    •Ivagianen•
    (Wordt tijdelijk geschrapt.)

    •Namheriden• Vol
    - Dokter •Ophelia Arrhenius•6• Khal
    - Expert in flora en fauna •Norah Paisley Raynott•4• Miall
    - Krijger •Ohtar Yaule•5• Kendoka
    - Assasin •Aether Cescyae• Tyene

    •Elegiden• (Vrouwen = Vol)
    - Dokter
    - Expert in flora en fauna •Taylor Haines•2• Nel_T
    - Krijger •Francisco Cody Dillon•2• Panix
    - Assasin •Lilithir Nerifas•1• MrsNobody

    •Thraverianen• (Mannen = Vol)
    - Dokter •Gereserveerd• Scypho
    - Expert in flora en fauna •Eliason Quindiniar•1• Flazeda
    - Krijger
    - Assasin •Gereserveerd• nennest
    •Bewoners van Cavenia• (Vrouwen = Vol)
    - Tel Marvir •Aster de Laodamea•3• Royals
    - Hatiss •Nesea•6• Tyene
    - Flyxir •Amaliya Salomea•1• Polovina
    - Hatiss •Julia Zwaan•6• Undertale
    - Tel Marvir •Mary Goodnight•5• _Dark_

    Hierin ben je volledig vrij.Je kan bijvoorbeeld een Sirene uit Gebied B spelen of een vampier uit gebied C. Als je voor een rol als bewoner gaat, gelieve wel eerst te melden voor wat je dan precies gaat, zodat ik kan beslissen of het goed wordt gekeurd of niet.

    •Invullijstje•

    Voor de leden van een team
    Ras: Van welke planeet je komt.
    Rol: Welke rol je in het team speelt.
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Vergeet niet dat bepaalde rassen ook een speciaal uiterlijk kenmerk bezitten.
    Extra: Voor de krijgers/assasins kun je hier ook hun wapenkeuze plaatsen.

    Voor de bewoners van Cavenia
    Rol: Wat ben je?
    Gebied: Dit is dan je ‘thuisgebied’, je kan dan eventueel naar een ander gebied reizen tijdens het RPG
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra: Hier kun je eventueel uitweiden over je rol en eventuele gaves.

    •••
    Regels
    •••
    • Probeer minstens één keer per week te antwoorden, als dit voor een reden niet zou kunnen, gelieve dan een berichtje te sturen. Als je in twee weken niet hebt gereageerd, dan krijg je een waarschuwing.
    • Minstens 100 woorden alsjeblief.
    • Geen geruzie tussen gebruikers, gebeurt dit immers wel dan krijgen beiden een waarschuwing.
    • Variaties in persoonlijkheden zijn welkom, Mary Sue’s / Gary Stu’s vliegen buiten. (;
    • Je bestuurt enkel je eigen personage(s)
    • Twee personages per persoon is het maximum, en één daarvan moet een bewoner van Cavenia zijn.
    • Na drie waarschuwingen kan het zijn dat je uit het RPG wordt gezet.
    • Ik ben de topicleider en maak de nieuwe topics aan.
    • Verder heb ik dit idee helemaal zelf uitgedacht en zou ik graag hebben dat niemand mijn idee steelt. (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 22:07 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Dit klinkt echt gaaf en leuk uitgewerkt! Mag ik een mannelijke flora en fauna kenner van Tlhravetull?


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Dit klinkt echt gaaf en leuk uitgewerkt! Mag ik een mannelijke flora en fauna kenner van Tlhravetull?


    Dankjewel!
    Je plaatsje wordt gereserveerd. (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Mag ik een vrouwelijke dokter van Tlhravetull? Ik maak dan morgen de rol!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik een vrouwelijke dokter van Thravetull? Ik maak dan morgen de rol!


    Je staat erbij! (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    æ E L I A S O N      Q U I N D I N I A R æ




    æ INNERLIJK æ




    æ UITERLIJK æ


    Eliason is behoorlijk lang met zijn 1,89 en komt een beetje slungelig over. Hij is lichtelijk gespierd, maar niet genoeg om breed te lijken voor zijn lengte. Hij heeft een licht gebruinde huidskleur omdat hij vaak in het veld onder de zon werkt. Zijn huid is verder gaaf, hij heeft geen piercings en alleen de standaard tatoeage van een [..] op zijn [..].


    æ EXTRA æ



    æ RAS æ


    Thraveriaan


    æ ROL æ


    Expert in Flora en Fauna


    æ NAAM æ


    Eliason Quindiniar

    — Vaak Eli of Elias genoemd


    æ LEEFTIJD æ


    30 jaar




    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 17:12 ]


    Your make-up is terrible

    Amaliya       Salomea

    • • N A M E
    — Amaliya Salomea
    — Haar ouders vonden het een mooie naam dus heet ze zo.
    — Bekenden van haar noemen haar Liya.
    — De reden van de bijnaam is onbekend.
    — Ze wilt dat mensen haar Amaliya noemen..

    • • A G E
    — Twintig jaar oud
    — Geboren op Zestien September.
    — Ziet er twintig jarig uit.

    • • A P P E R E A N C E
    — Lengte • 1 meter zevenenvijftig.
    — Gezichtsvorm • Ovaal.
    — Wenkbrauwen. • Bruin.
    — Oogkleur • Groen.
    — Bril of lenzen • Geen.
    — Neus • Gemiddelde neus dikte.
    — Lippen • roze en gemiddelde dikte.
    — Huidskleur • Blank met een roze tint.
    — Kenmerken • Haar schitterende ogen.
    — Haarkleur • Rossig.
    — Haartype • Dik haar wat goed te temmen is.
    — Haarstijl • Stijl.
    — Stem • een hoge stem.
    — Handicaps • Geen.
    — Kledingstijl • Meisjesachtig.
    — Favoriet kledingstuk • een jumpsuit
    — Accessoires • Geen.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Geen.
    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    • Vriendelijk
    • Niet snel op haar teentjes getrapt.
    • Spontaan

    • Dapper
    • Doorzettend
    • Duidelijk
    • Behulpzaam.
    • Eerlijk
    • Stralend
    • Goed gevoel voor humor.
    Negatieve eigenschappen.
    • Sluw
    • Brutaal
    • Sarcastisch

    • Eigenwijs
    • Fanatiek
    • Slechte inschat.
    • Ongeduldig.
    • Wispelturig.
    • Arrogant

    — Amaliya heeft geen oordeel over haarzelf.

    • • E X T R A
    [justify]— Geaardheid • Heteroseksueel.
    — Geloof • Geen, gelooft wel in Karma.
    — Soort • Een Vampier in gebied C.
    — Hobby's • Lezen, omgaan met vrienden, alles wat met muziek te maken heeft.
    — Diepste geheim • Amaliya heeft een tweelingzus, die gestorven is.
    — Taak • Dokter.
    — Angsten • Kleine ruimtes, verdrinken, de dood.
    — Krachten • Amaliya kan vanwege het vampier zijn zeer snel zich verplaatsen..
    — Muzieksmaak • Alle soorten muziek.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:05 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mag ik een krijger van Eleïchon?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ik twijfel nog even, maar maak hier dus even MT van, zodat ik vanavond kan brainstormen ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Het lijkt mij een leuke rpg, maar is het een probleem dat ik vanaf woensdag anderhalve week weg ben? Ik zal dan wel proberen om mijn rol voor vertrek aan te maken.

    Maar dan zou ik graag een krijger van de Namheriden willen.


    Stenenlikker

    Lilithir 'Lilith' Nerifas
    ~
    Only trust yourself and another shall not betray you.







    Ras:
    Elegide (Eleïchon)

    Rol:
    Assasin (vermomd als krijgster)

    Naam:
    Lilithir Nerifas
    Omdat Lilithir een eerder plechtige benaming is, gebruiken de meeste mensen gewoon 'Lilith', wat Lilith zelf ook liever hoort.


    Leeftijd:
    26

    Innerlijk:
    Op zich heeft Lilith wel een vriendelijk karakter, je gaat haar nooit horen snauwen en rap boos worden is ook niet echt haar ding. Bij haar draait alles om controle en gematigdheid. Het is niet zo dat ze stoïcijns is, maar ze zal zich nooit voor de volle honderd procent laten gaan. Lilith kan bijvoorbeeld wel lachen met grapjes en meepraten over van alles en nog wat, maar een schaterlach of haar volledige aandacht zul je bijna nooit krijgen. Let op! Bijna nooit. Het kan wel eens gebeuren dat ze per ongeluk haar controle verliest, maar dat is een eerder zeldzaam gebeuren en moeilijk te verkrijgen. Zo is het ook vanzelfsprekend dat ze zich niet snel opent voor andere mensen, toch blijft ze ten alle tijden vriendelijk. Vanaf het moment dat een gesprek ook maar een beetje gaat in de richting van Lilith zelf, dan probeert ze zo snel mogelijk van onderwerp te veranderen. Lilith praat niet graag over zichzelf en haar familie en voelt zich daar dan ook heel oncomfortabel bij. Door deze kleine foutjes heeft Lilith dan ook 'trustissues'. Ze vertrouwt geen andere mensen en rekent vooral op zichzelf.

    Verder is Lilith een snelle leerlinge en neemt ze dus rap nieuwe informatie in zich op. Bijgevolg is dat ze dan ook heel creatief is. Als er zich dan een eens een probleem zou voordoen, dan popt er meteen een idee in haar hoofd op. Als je haar dan iets meer tijd schenkt, dan worden die ruwe ideeën op een korte tijd uitgewerkt tot volwaardige en fantastische plannen. Wat Lilith ook is, is een grote doorzetter. Wanneer een doel zich in haar hoofd heeft geplaatst, dan zal ze er alles aan doen om dat doel te bereiken. Dat is wanneer men moet oppassen voor Lilith. Doordat ze er dan volledig voor gaat, maar tegelijkertijd ook rustig blijft, is ze een perfecte machine die je niet zomaar tegen kunt houden. Ook kan Lilith snel haar gedachten op nul zetten, zodat haar emoties helemaal worden uitgeschakeld en ze eigenlijk verder gaat op 'robotmode'. Let wel, het is dan niet zo dat Lilith zich dan roekeloos voorbewegt, het is eerder het omgekeerde. Door haar slimheid weet ze perfect wat te doen zodat haar situatie zich erop verbeterd. Want dat is het enigste waar ze op dat moment dan aan denkt; Welke acties zijn een positieve invloed op mijn doel, welke negatief. Achteraf heeft Lilith bijna nooit spijt van wat ze gedaan heeft, ze houdt zich dan voor dat het nodig was om het doel te bereiken.


    Uiterlijk:
    Lilith is een eerder slanke vrouw die ongeveer de 1m78 bereikt. Ze heeft lange zwarte haren die een natuurlijke neiging vertonen om te krullen en kleine puntige oren als gevolg van haar ras. Lilith heeft felle gijze ogen die sterk afsteken tegen haar ietwat donkerdere huid. Verder heeft ze redelijk volle lippen en rondingen die goed in evenwicht staan met de rest van haar lichaam. Lilith heeft een elegante en luchtige tred en haar blik staat bijna altijd gefocust op iets. Soms kan het zo zijn dat ze haar hoofd wel eens schichtig beweegt of schuinzet zoals een dier dat zou doen, maar dat doet ze meestal wanneer ze iets vreemd of nieuw heeft ontdekt.

    Extra:
    Lilith vecht met twee lichte zwaarden. Meestal gebruikt ze de één als blokkade en de ander als aanvalswapen, als ze er één van de twee zou verliezen vecht ze met het overgebleven zwaard als een one-handed zwaard. Buiten het gevecht draagt ze de twee zwaarden gekruist op haar rug.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 17:13 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Panix schreef:
    Mag ik een krijger van Eleïchon?

    Wish granted!

    Lost_Girl schreef:
    Ik twijfel nog even, maar maak hier dus even MT van, zodat ik vanavond kan brainstormen ^^

    Geen probleem, neem je tijd. (:

    Kendoka schreef:
    Het lijkt mij een leuke rpg, maar is het een probleem dat ik vanaf woensdag anderhalve week weg ben? Ik zal dan wel proberen om mijn rol voor vertrek aan te maken.

    Maar dan zou ik graag een krijger van de Namheriden willen.

    Dat is geen probleem, ik hou er wel rekening mee. Ik zet je erbij dan. (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    IK WIL GRAAG EEN VLIEGENDE MANNELIJKE CAVENIAAAN.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 12:07 ]


    Heaven is a place that we all have

    RoyaIs schreef:
    IK WIL GRAAG EEN VLIEGENDE MANNELIJKE CAVENIAAAN.

    Dus iemand met een 'humanform' die kan vliegen? Ik keur het goed op voorwaarde dat je hem vleugels geeft. (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Zou ik de Assassin van Namheris mogen reserveren? Mannelijk, graag.
    En als het mogelijk is, zou ik een vrouw uit Cavenia willen reserveren. Edit: Ik zou toch graag een Sirene willen proberen. :')

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 13:20 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tyene schreef:
    Zou ik de Assassin van Namheris mogen reserveren? Mannelijk, graag.
    En als het mogelijk is, zou ik een vrouw uit Cavenia willen reserveren. Edit: Ik zou toch graag een Sirene willen proberen. :')

    Beiden zijn goedgekeurd, je staat erbij. (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall