• Project C







    To Infinity and Beyond

    •Ideeëntopic•
    •Praattopic•

    ••••
    Wat eraan vooraf ging
    ••••
    Een paar eeuwen geleden ontstond er een nieuwe planeet in het zonnestelsel van Niozerym, genaamd ‘Cavenia’. De vier andere planeten die het zonnestelsel al bewoonden keken met ingehouden adem toe naar de evolutie van de nieuwe planeet. Terwijl de bewoners van de vier planeten het wonder toejuichten en aanbaden, begon het bestuur van iedere planeet al snel met plannen te smeden met als doel de nieuwgeboren planeet te koloniseren. Elk bestuur hield het kolonisatieplan geheim voor het ander bestuur, zodat de planeten zogezegd niets afwisten van elkaars plannen. Het enigste probleem waar ieder bestuur toen nog op stuitte, was dat Cavenia nog niet stabiel genoeg bleek om te verkennen en te koloniseren.

    •••
    Het Verhaal
    •••
    Ondertussen zijn we al een paar jaar verder en bevinden de astronomen van elke planeet omstreeks dezelfde periode dat Cavenia eindelijk stabiel genoeg lijkt om te exploreren (en te koloniseren). Het bestuur van elke planeet blaast het stof van de kolonisatieplannen af en begint ieder met de nodige voorbereiding. Deze houdt in dat elke van de vier planeten een team opstelt die de planeet gaat analyseren. De vier teams weten immers niets af van het kolonisatieplan en denken dat ze naar Cavenia afreizen met het er doel de levensomstandigheden te onderzoeken. Maar dat is niet het enigste geheim waarvan de teams onwetend zijn. Gezien de vier planeten wel een vermoeden hebben dat de andere planeten ook een kolonisatieplan hebben, sturen ze met ieder team een assasin mee die de andere teams dient weg te vagen. Dit moet uiterst discreet gebeuren en daarom gaan de assasins mee onder de vermomming van krijgers.

    Maar daarmee eindigen de plottwists niet.
    Wat als de planeet Cavenia nu ook nog eens bewoond blijkt te zijn?


    •••
    Over de planeten + Bewoners
    •••
    •Ivagoth•
    Bewoners: Ivagianen
    Kenmerk: Ivagianen kunnen de staat van hun lichaamstemperatuur wijzigen, zo kunnen ze hun lichaamstemperatuur laten dalen tot op het punt dat er zich kleine ijskristalletjes op hun huid vormen of zichzelf zodanig opwarmen dat er zich rook begint te vormen. Deze gave laat het lichaam intact, dus er wordt geen schade opgelopen. Door dit fenomeen hebben Ivagianen nooit last van de temperatuur.


    •Namheris•
    Bewoners: Namheriden
    Kenmerk: Namheriden hebben een sterk ontwikkeld zicht, wat ervoor zorgt dat ze snel veranderingen in de omgeving opsporen of dingen kunnen zien die voor bewoners van andere planeten onzichtbaar zijn. Ook zijn ze in staat om te zien in het donker. Hun ogen lijken daarom op die van een kat, met een verticale pupil. Het enigste problemen waar de Namheriden wel mee zitten is dat ze half verblind worden als de zon voluit schijnt. Hun eigen planeet is eerder donker.

    •Eleïchon•
    Bewoners: Elegiden
    Kenmerk: De Elegiden hebben een sterk ontwikkelde hoorzin. Zo kunnen ze ook een hartslag horen, en dus aanvoelen wanneer er iemand liegt of niet. De Elegiden zelf kunnen al beter tegen elkaar liegen gezien ze hierop voorbereid zijn, maar feilloos liegen gaat bijna niet. Als ze zich een beetje inspannen kunnen ze mensen van een grote afstand horen aankomen. Deze gave heeft als bijgevolg dat hun oren puntvormig zijn.


    •Thravetull•
    Bewoners: Thraverianen
    Kenmerk: De Thraverianen staan bekend om hun geweldig uithoudingsvermogen. Ze kunnen langer overleven zonder hun basisbehoeften te bevredigen (Eten, slapen, drinken,…) en kunnen dus ook langer fysieke acties ondergaan. Alle Traverianen hebben sinds hun geboorte een tattoo op hun lichaam van het dier waar ze het meest mee overeen komen qua karakter.
    ••Cavenia••





    Gebied A oftewel ‘Tel Marvir’
    Tel Marvir is het best te vergelijken met een tropisch regenwoud.

    Gebied B oftewel ‘Hatiss’
    Een gebied dat voornamelijk uit water bestaat. Er komen hier veel watervallen voor en rondzwevende waterbubbels kunnen ook wel eens voorbijvliegen. Te midden van al dat water bevinden zich af en toe wat aardeplakken met wat flora.

    Gebied C oftewel ‘Flyxir’
    Flyxir bestaat uit twee delen, een prairie met zeer veel reliëf (Denk maar aan grotten, vele heuvels, eventueel een klein bosje). Omringd door een lange keten van bergen waar het altijd sneeuwt. Om naar de andere gebieden af te reizen moet men over de bergen.

    Het is mogelijk om van het ene gebied naar het andere te reizen.
    Ook moet er geweten worden dat de planeet nog steeds niet volledig stabiel is. Natuurverschijnselen zoals aardbevingen, tsunami’s, orkanen en dergelijke kunnen voorkomen!

    •••
    Rollen
    •••
    •Ivagianen•
    (Wordt tijdelijk geschrapt.)

    •Namheriden• Vol
    - Dokter •Ophelia Arrhenius•6• Khal
    - Expert in flora en fauna •Norah Paisley Raynott•4• Miall
    - Krijger •Ohtar Yaule•5• Kendoka
    - Assasin •Aether Cescyae• Tyene

    •Elegiden• (Vrouwen = Vol)
    - Dokter
    - Expert in flora en fauna •Taylor Haines•2• Nel_T
    - Krijger •Francisco Cody Dillon•2• Panix
    - Assasin •Lilithir Nerifas•1• MrsNobody

    •Thraverianen• (Mannen = Vol)
    - Dokter •Gereserveerd• Scypho
    - Expert in flora en fauna •Eliason Quindiniar•1• Flazeda
    - Krijger
    - Assasin •Gereserveerd• nennest
    •Bewoners van Cavenia• (Vrouwen = Vol)
    - Tel Marvir •Aster de Laodamea•3• Royals
    - Hatiss •Nesea•6• Tyene
    - Flyxir •Amaliya Salomea•1• Polovina
    - Hatiss •Julia Zwaan•6• Undertale
    - Tel Marvir •Mary Goodnight•5• _Dark_

    Hierin ben je volledig vrij.Je kan bijvoorbeeld een Sirene uit Gebied B spelen of een vampier uit gebied C. Als je voor een rol als bewoner gaat, gelieve wel eerst te melden voor wat je dan precies gaat, zodat ik kan beslissen of het goed wordt gekeurd of niet.

    •Invullijstje•

    Voor de leden van een team
    Ras: Van welke planeet je komt.
    Rol: Welke rol je in het team speelt.
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Vergeet niet dat bepaalde rassen ook een speciaal uiterlijk kenmerk bezitten.
    Extra: Voor de krijgers/assasins kun je hier ook hun wapenkeuze plaatsen.

    Voor de bewoners van Cavenia
    Rol: Wat ben je?
    Gebied: Dit is dan je ‘thuisgebied’, je kan dan eventueel naar een ander gebied reizen tijdens het RPG
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra: Hier kun je eventueel uitweiden over je rol en eventuele gaves.

    •••
    Regels
    •••
    • Probeer minstens één keer per week te antwoorden, als dit voor een reden niet zou kunnen, gelieve dan een berichtje te sturen. Als je in twee weken niet hebt gereageerd, dan krijg je een waarschuwing.
    • Minstens 100 woorden alsjeblief.
    • Geen geruzie tussen gebruikers, gebeurt dit immers wel dan krijgen beiden een waarschuwing.
    • Variaties in persoonlijkheden zijn welkom, Mary Sue’s / Gary Stu’s vliegen buiten. (;
    • Je bestuurt enkel je eigen personage(s)
    • Twee personages per persoon is het maximum, en één daarvan moet een bewoner van Cavenia zijn.
    • Na drie waarschuwingen kan het zijn dat je uit het RPG wordt gezet.
    • Ik ben de topicleider en maak de nieuwe topics aan.
    • Verder heb ik dit idee helemaal zelf uitgedacht en zou ik graag hebben dat niemand mijn idee steelt. (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 22:07 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Mijn rollen zijn af. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tyene schreef:
    Mijn rollen zijn af. (:


    I like Aether. A lot.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil nog graag meedoen (: Ik moet wel leren voor examens, maar tijdens m'n pauzes zit ik vaak op quizlet dus kan ik best een rol maken. En éénmaal per week reageren zou moeten lukken.

    Graag een dokter van Thravetull.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Scypho schreef:
    Ik wil nog graag meedoen (: Ik moet wel leren voor examens, maar tijdens m'n pauzes zit ik vaak op quizlet dus kan ik best een rol maken. En éénmaal per week reageren zou moeten lukken.

    Graag een dokter van Thravetull.

    Echt top dat je meedoet!
    (En ik heb ook speciaal het woordenaantal wat lager gezet met de examens, dus dat is dan ook weer een voordeel (; )
    Je staat er bij. (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Mag ik vrouwlijke thraveriaan en dan een assasin reserveren dan maak ik morgen het profiel

    nennest schreef:
    Mag ik vrouwlijke thraveriaan en dan een assasin reserveren dan maak ik morgen het profiel


    Je staat erbij. (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ras: thraveriaan
    Rol: assasin
    Naam: volpe astuta
    Leeftijd: 23 jaar oud
    Innerlijk: volpe is een sterke vrouw ze werkt liever alleen ze is sluw en heeft vlugge handjes daarnaast is ze altijd alert en voor bereid op elk gevaar
    Uiterlijk: jonge vrouw met rood haar ze is vrij klein en heeft blauw/grijze ogen. Ze heeft een tatoeage van een vos op haar bovenarm.


    Wapen: ze hanteert met bijde handen een haladie. Dit is een soort van dubbelzijdig mes

    Ik moet me helaas uitschrijven.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ik wil even z3ggen dat ik mijn naam van nennest naar daisy_Evans heb verandert

    Loopt dit topic nog? Anders wil ik wel een vrouwelijke Thraveriaan (krijger)


    When you believe your dreams come true

    --> slotje op aanvraag


    Happy Birthday my Potter!