• Van designer schoenen tot designer drugs - status is alles op Yale. Ongeacht of je de nakomeling bent van de top twee procent best verdienenden of dat je een of ander scholarship kind ben - de verwachtingen zijn immens hoog. Sommigen kunnen prima met de druk om gaan en sommigen... well, dat kan je je wel voorstellen. Een ding is wel zeker, dit zijn de toekomstige leiders van het land, en dat weten zij ook!

    Yale University, een elite Ivy League universiteit in New Haven, Connecticut, heeft een duidelijke hiërarchie. De bevoorrechten (en degenen die goed zijn in dit faken) hebben alle macht. Het lijkt niet eerlijk, maar wanneer is het leven ooit eerlijk? Niet dat deze mooie socialites en toekomstige CEO's klagen, ze hebben het allemaal goed voor elkaar en zijn niet bang om hier aan toe te geven. Toch is het niet alleen maar exclusieve feestjes en alles wat je met geld kunt kopen. Ongeacht je status als kroost van ouders met hoge verwachtingen, of als iemand met een scholarship die iets te bewijzen heeft, succes is geen optie - het is een must.


    ROLLEN
    Naam -
    Leeftijd -
    Nationaliteit -
    Studiejaar -
    Gekozen courses/graduate study -
    Innerlijk -
    Uiterlijk -
    Geschiedenis -
    Extra -

    UNDERGRADUATE
    Freshman
    ×
    ×

    Sophomores
    × Vrouw gereserveerd voor Rigel
    × Vrouw gereserveerd voor Camhanaich
    × Vrouw gereserveerd voor Remarkeyable

    Juniors
    × Vrouw gereserveerd voor xVeertje
    ×

    Seniors
    × Man gereserveerd voor Kahl
    × Man gereserveerd voor Poshlost


    GRADUATE
    × Man gereserveerd voor Panix
    ×

    UNDERGRADUATE COURSES
    Een undergraduate student neemt gemiddeld 4 à 5 courses per term, om uiteindelijk hun degree met 36 courses te behalen. Als je ergens hulp mee nodig hebt hoor ik dat graag!
    GRADUATE STUDY
    Een graduate student haalt zijn of haar diploma aan de Graduate School of Arts and Sciences of een van de twaalf professional schools. Ook hier geldt dat als je hulp nodig hebt, ik dat graag hoor.

    SPORTS
    Badminton × Ice hockey × Men's soccer × Men's tennis × Swim team × Women's tennis × Women's water polo × Wrestling × Rifle and pistol club × Baseball × Field hockey × Golf × Cricket × Cycling Team × Equestrian Team × Men's Basketball × Men's volleyball × Men's water polo × Men's rugby football × Polo × Women's basketball × Women's soccer × Women's volleyball × Women's rugby football

    TEAMS
    Team

    De Ivy League is een sportcompetitie, waaraan acht noordoostelijke Amerikaanse universiteiten deelnemen in 33 takken van mannen- en vrouwensport.
    EXTRACURRICULARS
    Op Yale zijn er verscheidende extraculaire activiteiten waar je als student aan deel kan nemen. Zie bovenstaande link voor meer informatie.


    RULES
    × De huisregels van Q gelden hier natuurlijk ook.
    × Posts dienen geschreven te worden in ABN.
    × Alleen ik, Rigel, open de nieuwe topics tenzij dat ergens anders vermeld staat.
    × Wees lief voor elkaar. (:
    × Als je niet meer mee wil doen, schrijf je dan uit. Het is niet leuk als mensen voor niets op je zitten te wachten.
    × Bespeel elkaars personages niet zonder toestemming.
    × 16 + is toegestaan, maar zet het wel onder een spoiler voor de mensen die het liever niet willen lezen.
    × Er is geen woordenminimum maar schrijf alsjeblieft een beetje fatsoenlijke posts.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 17:33 ]


    -

    xVeertje schreef:
    Not to be rude, maar Texas is een van de staten van Amerika, dus is je personage dan niet Amerikaans? ;3

    Het is figuurlijk bedoeld, haha. In het zuiden van Amerika zijn ze nogal trots op het feit dat ze uit het zuiden komen, snap je?
    Hij associeert zichzelf dus meer met Texas dan met de rest van Amerika, omdat hij vindt dat dit twee hele andere gebieden zijn, haha (:


    tya

    Volgens mij is Francis af, maar ik ben er nog niet helemaal tevreden mee, ik kan er alleen mijn vinger niet op leggen haha.


    tya

    Kan ik een vrouwelijke junior reserveren?


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Kan ik een vrouwelijke junior reserveren?


    Yes!


    -

    Hi guys. Ik denk dat ik deze RPG sluit en over een tijdje opnieuw open, sorry. Ik denk niet dat er heel veel meer mensen mee gaan doen. Het was een beetje slechte timing om hem op het moment dat een andere universiteiten RPG geopend werd te openen. De mensen die hun rol al geschreven hebben kunnen die natuurlijk dan alsnog gebruiken!


    -

    Wat ontzettend jammer ): Misschien komen er toch nog meer mensen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Wat ontzettend jammer ): Misschien komen er toch nog meer mensen?


    Ja, ik vind het ook jammer. ): Maar een RPG is nou eenmaal leuker als er wat meer mensen meedoen, zeker omdat er altijd een aantal zijn die na een tijdje niet meer reageren en dan bloedt het ook sneller dood.


    -

    Cyclone schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het ook jammer. ): Maar een RPG is nou eenmaal leuker als er wat meer mensen meedoen, zeker omdat er altijd een aantal zijn die na een tijdje niet meer reageren en dan bloedt het ook sneller dood.


    Ja, dat is waar. Misschien een idee om hem na de examenperiode weer te openen? Daar zijn mensen nu ook druk mee. Deze is zo enorm goed uitgedacht, zo zonde om hem dan nooit te gebruiken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. Misschien een idee om hem na de examenperiode weer te openen? Daar zijn mensen nu ook druk mee. Deze is zo enorm goed uitgedacht, zo zonde om hem dan nooit te gebruiken.


    Ja, dat is een goed idee. En de zomervakantie komt er natuurlijk bijna aan dus dan heeft iedereen tijd. (:
    Dankjewel! (:


    -

    Cyclone schreef:
    (...)

    Ja, dat is een goed idee. En de zomervakantie komt er natuurlijk bijna aan dus dan heeft iedereen tijd. (:
    Dankjewel! (:


    Mocht ik 'm toevallig missen wil je me dan een berichtje sturen als hij weer opengaat? Dan bewaar ik mijn personage gewoon :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    Mocht ik 'm toevallig missen wil je me dan een berichtje sturen als hij weer opengaat? Dan bewaar ik mijn personage gewoon :"D


    Of course!


    -

    > Slotje op aanvraag


    Happy Birthday my Potter!