• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 19:48 ]


    obsessive rage

    JoSnape schreef:
    Oh ja, ~!#~#! Dit is het verkeerde praattopic.... Sorry
    En ja als ik hem heb gezien ga ik heel veel pijn krijgen denk ik ;)
    :)
    :(
    xD


    Haha gmeheheheh...


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Haha gmeheheheh...


    Evil!
    (gaat het ook gebeuren dat ik Pan tegenkom en heel veel pijn krijg?)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Evil!
    (gaat het ook gebeuren dat ik Pan tegenkom en heel veel pijn krijg?)


    Duhuh. Hij vindt dat grappig. (Zou ook kunnen dat het mede door hem gebeurt dat jij betrapt wordt?)

    Als ik Rainbow wil plagen ga ik planken van het schip stelen


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Duhuh. Hij vindt dat grappig. (Zou ook kunnen dat het mede door hem gebeurt dat jij betrapt wordt?)

    Als ik Rainbow wil plagen ga ik planken van het schip stelen


    Ja dat is een slimme!! (Y)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Ja dat is een slimme!! (Y)


    Het kan dan dat hij je misschien laat struikelen wanneer je wegrent wanneer je iemand boos hebt gemaakt? Lijkt me wat voor hem tenminste...


    obsessive rage

    Ja dat is een goede,

    En dat mijn pruik afvalt of dat iemand mijn haar vastpakt omdat hij boos is?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mmm ik denk dat je pruik gewoon af valt, maar daar kan jij ook even naar kijken natuurlijk, wat het beste bij het karakter past, haha


    obsessive rage

    Is het een idee als ze gewoon het bos ingaan? Ik heb het idee dat ze anders zo lang blijven staan.
    En als je een plank wil stelen vindt ik dat best wel hilarisch, maar oké.


    She was always looking for more..

    Jo wil liever niet dat jullie gaan lopen dus dat word nog wat xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    Jo wil liever niet dat jullie gaan lopen dus dat word nog wat xD


    O, ik dacht dat Odi het verholpen had, haha.


    She was always looking for more..

    Anticyclone schreef:
    Is het een idee als ze gewoon het bos ingaan? Ik heb het idee dat ze anders zo lang blijven staan.
    En als je een plank wil stelen vindt ik dat best wel hilarisch, maar oké.


    Gmeheheh cx
    En dan boos worden als Rainbow heel droog "het is een plank" zegt en wegloopt natuurlijk.

    En ja is goed


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Gmeheheh cx
    En dan boos worden als Rainbow heel droog "het is een plank" zegt en wegloopt natuurlijk.

    En ja is goed


    Haha, idd.

    Maar is het dan een goed plan als ik haar ergens vandaag knock-out gaat? Als je wilt kan je Pan er ook bij betrekken. Misschien dat ze zo naar het toilet moet en ergens een rustige plek op probeert te zoeken, en dat ze dan Pan tegenkomt als ze alleen is?


    She was always looking for more..

    Anticyclone schreef:
    (...)

    Haha, idd.

    Maar is het dan een goed plan als ik haar ergens vandaag knock-out gaat? Als je wilt kan je Pan er ook bij betrekken. Misschien dat ze zo naar het toilet moet en ergens een rustige plek op probeert te zoeken, en dat ze dan Pan tegenkomt als ze alleen is?


    Ja, is goed.


    obsessive rage

    Ik heb even mijn afscheidspost voor de komende dagen geschreven. Het kan ook dat ze bijvoorbeeld iets zou zien wat ze niet zou mogen zien en dat hij haar daarom bewusteloos slaat of wat dan ook. Ik heb in elk geval niet echt de tijd om daar nog een post voor te schrijven, sorry, ik ben vandaag erg druk geweest met mijn koffer pakken. Maar qua dat maakt het me verder helemaal niet uit hoe het gebeurd.
    En voor het geval dat er een derde zoekactie naar Rainbow wordt georganiseerd, misschien dat ze gewoon niet ver van hun vandaan ligt, voordat de helft van de personages lang vermist raakt of zo.
    But anyway, I see you all saturday.


    She was always looking for more..

    Lost_Girl --> Gibigianna


    “To live will be an awfully big adventure.”