• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 17:31 ]


    obsessive rage

    Jo

    Wat een lekker uitzicht hiero! Zozo, wacht eens... Lisa...
    "Lisa pas op! Achter je!" schreeuwde ik!
    Het was eigenlijk best moeilijk, moeilijk om een jongen te zijn als je een meisje bent, al die meisjes op het schip waren uitzonderingen, en natuurlijk ben ik dat niet, nee natuurlijk niet want ja, ik ben normaal dus ik moet maar verkleed als een jongen...
    Snel klom ik uit de touwen en rende naar Lisa toe om haar te ondersteunen.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Megan Dilana Brookelin:


    'HELP ME!' Ik was gewoon angstig, nee niet gewoon,
    mega erg, niet mega erg, ultra erg. 'Laat me alsjeblieft gaan, meneer.'
    De man aaide over mijn hoofd. 'Bang meisje, bang meisje.'
    Waar sloeg dat op? Ik zag Hook met de schat aankomen...
    'NIET DOEN!' Riep ik.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 19:21 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Lisa Macaw

    "Lisa pas op! Achter je!" Ik keek om en zag een man met een zwaard naar me toe rennen. Ik rende naar hem toe en gleed onder zijn benen door toen hij niet oplette stak ik in zijn rug. 'Dankje Jo.' Ik rende naar Sofia. 'wat is er aan de hand?' Toen pas zag ik Megan. 'rustig het komt wel goed.' Ik keek naar mijn been. Shit ik was geraakt en het bloedde. Ach dat komt later wel, eerst Megan.

    - ik sluit af -


    ~



    Megan Dilana Brookelin:

    Ineens had ik het plannetje van Hook door.
    Ik gaf de man, toen hij niet oplette, een por in
    zijn kruis waardoor hij achterover viel van de pijn.
    Ik rende op lisa en mijn pleegmoeder af. 'Ik moet luisteren...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    [Guys nu besturen jullie Hook en dat mag echt niet... Bryan heeft nog niet eens kunnen reageren dus kunnen jullie ook niet bedenken dat hij een plan heeft en zo, plus, op Neverland zijn de enige rovers de Lost Boys, en die zijn niet ouder dan negentien. Het mag wel blijven staan maar dat jullie dat wel weten]


    obsessive rage

    Lisa Macaw

    'kom Megan, we moeten eigenlijk een ander plekje voor je zoeken.' Ik liep naar Megan.



    Captain Killian Jones Hook


    Lisa stelde opnieuw de vraag waarom we hier waren, maar opnieuw was ik geen antwoord verschuldigd door het geluk. Plots kijk ik verbaasd om als we te horen krijgen dat we worden aangevallen. "Bloodyhell, pak je wapens!" ik moest mijn ploeg nu aan het werk zetten. ik trok mijn zwaard en liep richting het dek toe waar ze geënterd werden. In twee soepele bewegingen had ik mijn eerste moord al weer te pakken vandaag.
    Het gebeurde allemaal vrij snel, steeds meer bloed kwam er op mijn haak en zwaard terecht. Met mijn voet duwde ik een lichaam van mijn zwaard af waarna ik geschrokken omkeek.
    Megan was gegrepen door één van de rovers. Ik moest nu ingrijpen. "Wapens neer!" schreeuwde ik, terwijl ik de schat pakte en richting de rover liep. "Ik smeet de schat in zijn handen en trok Megan bij hem vandaan. En in een fractie van een seconde gebeurde het. Het gene wat ik zag aankomen. Met mijn haak blokkeerde ik zijn aanval op Megan en mij waarna ik met een simpele trap, op een gevoelige plek, hem neer kreeg. Megan was veilig en de schat was veilig. "Waar wachten jullie op, Mates?" Ik raapte mijn zwaard op van de grond. "Let's go kill them!"


    Do I look like Mother Teresa?

    Megan Dilana Brookelin


    Angstig stond ik daar, stil. Wat was er net gebeurd?
    Ik voelde het zwaard tegen mijn keel nogsteeds.
    'Wie waren dat, Hook?' Ik keek hem aan. Toen
    de zon weer achter de wolken verscheen Klaarde ik meteen
    ook weer op. 'Waar gaan we morgen heen? Blijven we hier
    erg lang?
    '

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 19:40 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'


    Peter Pan


    Ik grinnik als ik zie hoe de piraten in het niets vechten, de illusies waar ik dwars doorheen kan kijken. 'Mal, wat doen ze?' vraagt Odi, haar stem staat bezorgd. Z bezorgd dat de oude ik, degene die haar voor het eerste ontmoette, even omhoog komt.
    Maar ik duw het weer aan de kant. Geen goed moment voor flashbacks. 'Oh, ik verwelkom ze.' zeg ik plat, waardoor Odi alleen nog maar ongeruster lijkt.
    'Alsjeblieft, wees niet zoals... Valene,' zegt ze zachtjes. 'Dit is een persoonlijkheid van jou, ja, maar moet je die dan altijd laten zien? Je bent leuker wanneer je gewoon bent zoals vroeger.'
    Ik krijg een brok in mijn keel bij de herinneringen. Odi weet altijd wel dingen omhoog te halen bij me die ik zo hard probeer te verbergen.
    Mislukt, alweer.
    Ik laat mijn handen zakken en de illusies verdwijnen. 'Goed.' zeg ik dan. 'Maar niet voor jou.'
    Odi lacht, dat zei ik vroeger ook altijd tegen haar. Bij de bekende lach op haar gezicht ebben de pijnlijke herinneringen weer weg, zodat er weer plaats is voor de nieuwe ik.


    obsessive rage

    Kalea-Lilly Brown - Undertale



    Ik vloog harder en harder tussen de
    grote woudreuzen. Ik draaide een rondje.
    'Haal me dan in Valentine!' Riep ik.
    Ineens knalde ik tegen iemand aan.
    Ik viel op de grond net zoals...
    'ODI!!!'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15 jaar | het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think Lovely Thoughts. Without them, you won't survive, Malcolm,''

    Mal loopt na een tijdje weg, wordt opgeslokt door de schaduwen. Dan knalt er iets - of beter gezegd iemand - tegen me aan waardoor ik onhandig op de grond val. Als ik zie wie de oorzaak is begin ik meteen te lachen. 'ODI!' roept Kallie hard. Ja, ze wil Kalea-Lilly genoemd worden, maar Kallie is toch de perfecte combinatie. 'Mooie naam hé?' vraag ik overdreven arrogant en lach dan. 'Ook leuk jou te zien, nu ben ik eindelijk van de hik af! Thanks Kallie!'


    obsessive rage

    Kalea-Lilly Brown - Undertale

    Wat is de hik? Ineens hikte ik.
    Hihi! Hik! Ik stond op en trok jou ook op.
    Even een rondje vliegen, ik vergat haar hand los te laten en
    deed mijn aanloop. Ik sprong en vloog over de zee.
    Hmm lekker windje, o wacht ik ben iets vergeten...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Megan Dilana Brookelin





    Ik hoorde wel een stem, ergens tussen de bosjes. Ik zuchtte
    diep want ik wist niet waar het vandaan kwam. Ik wees ineens
    naar de vliegende Kalea. 'Wie is dat?' Vroeg ik aan Lisa.
    Ik keek haar vragend aan. 'Een vliegende persoon?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Lisa Macaw

    'Wie is dat?' Vroeg Mega aan mij. 'ik denk dat het wel een vliegend persoon is en dat je gelijk hebt.'