• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 17:31 ]


    obsessive rage


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15 jaar | het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think Lovely Thoughts. Without them, you won't survive, Malcolm,''

    Druppels spetteren in mijn gezicht wanneer Megan zich omdraait. 'Oh zeker wel! Kan je ver springen? Springen, dan moet je nog een meter lopen. Ik zou rennen.' Pretlichtjes dansen in mijn ogen en ik schiet in de lach.
    'Helaas ben ik daar vrij slecht in,' geef ik toe. Dan bedenk ik me dat ik mijn rode schoenen die als portaal werken nog aan heb. Slim bezig ben ik weer. 'Oh, wacht, ik heb een andere manier.'
    Ik begin te dansen en denk sterk aan de rand van Mal slash Peters kamp, de omgeving begint te veranderen en al snel sta ik weer in de buurt van zijn kamp, op het eiland. Slim dat ik daar niet eerder aan had gedacht weer.


    obsessive rage

    Megan Dilana Brookelin


    Ik kijk en geef, haar nog een handkusje en draai me vrolijk om.
    Ik ga op 1 been staan en tel hoeveel stappen ik zo kan doen.
    Dan draai ik me weer om. Ik neem een aanloop en spring.
    Ik beland op het strand op mijn rug. Ik ga recht op zitten
    en ren naar Odette. 'Kiekeboe!'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15 jaar | het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think Lovely Thoughts. Without them, you won't survive, Malcolm,''

    Ik lach als ik zie dat Megan me is gevolgd en luid kiekeboe roept. 'Megan, je moet wel terug naar je schip,' waarschuw ik haar. 'Ik doe zo hetzelfde verdwijn trucje, alleen dan verder, dus ga me niet zoeken, oké?'


    obsessive rage

    Megan Dilana Brooklin


    'Ik beloof het, erewoord', ik spuugde door mijn vingers in
    het water. Ik gaf haar een knuffel. 'Kom je terug? Jij bent
    een van de minst saaiste personen op het schip,
    die op het schip zat.' Ik liet haar los en keek haar
    met een verdrietige blik in mijn ogen aan. 'Verdwijn niet
    te ver, er zijn beren...'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'


    Odette "Odi" Straw
    FC: Georgie Henley | 15 jaar | het Meisje met de Rode Schoentjes
    ,,Think Lovely Thoughts. Without them, you won't survive, Malcolm,''

    Ik ben ontroerd door Megan's woorden en glimlach. 'Ik zal terug komen,' beloof ik. Als ze over beren begint moet ik een beetje lachen, het is echt ontzettend lief hoe bezorgd ze om me is! 'En ik zal oppassen voor de beren,' voeg ik er dan aan toe en spuug net als zij door mijn vingers de zee in. Normaal doe ik dat nooit, maar om haar te laten zien dat ik het meen doe ik het wel. Gewoon voor haar. Dan maak ik me los en begin weer te dansen, mijn gedachten gaan naar Mal, dus al snel verandert de omgeving. Megan is verdwenen, in plaats daarvan staat Mal nu voor me.


    obsessive rage

    (Ik moet je verlaten 0_o)


    Megan Dilana Brookelin


    Ik geef haar voor de laatste keer (nu dan)
    een knuffel. 'Ooit breek ik deze belofte omdat
    ik je te erg mis, LET OP MIJN WOORDEN!'
    Dan draai ik me om en klim ik op het schip.
    Het schemerd en het is laat. Ik loop naar mijn
    kamer en laat me op mijn bed vallen. Dan haal ik
    mijn gekruiste vingers achter mijn rug vandaan.
    'Sorry Odi..' Ik trek mijn pyjama aan en val in slaap...


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    (Ik moet je verlaten 0_o)


    Megan Dilana Brookelin


    Ik geef haar voor de laatste keer (nu dan)
    een knuffel. 'Ooit breek ik deze belofte omdat
    ik je te erg mis, LET OP MIJN WOORDEN!'
    Dan draai ik me om en klim ik op het schip.
    Het schemerd en het is laat. Ik loop naar mijn
    kamer en laat me op mijn bed vallen. Dan haal ik
    mijn gekruiste vingers achter mijn rug vandaan.
    'Sorry Odi..' Ik trek mijn pyjama aan en val in slaap...


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    (Ik moet je verlaten 0_o)


    Megan Dilana Brookelin


    Ik geef haar voor de laatste keer (nu dan)
    een knuffel. 'Ooit breek ik deze belofte omdat
    ik je te erg mis, LET OP MIJN WOORDEN!'
    Dan draai ik me om en klim ik op het schip.
    Het schemerd en het is laat. Ik loop naar mijn
    kamer en laat me op mijn bed vallen. Dan haal ik
    mijn gekruiste vingers achter mijn rug vandaan.
    'Sorry Odi..' Ik trek mijn pyjama aan en val in slaap...


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    (Ik moet je verlaten 0_o)


    Megan Dilana Brookelin


    Ik geef haar voor de laatste keer (nu dan)
    een knuffel. 'Ooit breek ik deze belofte omdat
    ik je te erg mis, LET OP MIJN WOORDEN!'
    Dan draai ik me om en klim ik op het schip.
    Het schemerd en het is laat. Ik loop naar mijn
    kamer en laat me op mijn bed vallen. Dan haal ik
    mijn gekruiste vingers achter mijn rug vandaan.
    'Sorry Odi..' Ik trek mijn pyjama aan en val in slaap...


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    (Omg dat ging fout xd)

    GOEDENACHT


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'



    Captain Killian Jones Hook


    Ik probeer alles ff te verwerken in mijn antwoord, maar moet nog al veel teruglezen. Sorry als ik wat over het hoofd zie.


    'Wie waren dat, Hook?' ik keek Megan aan. Ik negeerde haar vraag, omdat ik zelf het antwoord ook niet wist. "Bloody pirates." mompelde ik waarna ik een slok van mijn rum nam. In verslikte me nog net niet in mijn rum toen er opeens een meisje voor me landen. Ik schatte haar zo rond de 16 jaar, maar in Neverland wist je het nooit zeker. 'Wie is dat, kapitein .H?' vroeg Megan weer aan mij. Ik keek haar aan. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Waarom dacht ze toch steeds dat ik alles wist? Megan en het meisje waren van het schip afgelopen en ik keek ze na hoe ze verdwenen. "Wat Neverland ons wel niet te bieden heeft." zei ik verbaasd, maar op een grappige manier. Ik keek Lisa aan. "Gelloof me meid, dit is nog het minst ergste wat je hebt gezien." ik liep mijn kajuit weer binnen en staarde naar de map van Neverland. "Waar zit je toch Pan?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Peter Pan

    Ik verschijn vlak achter Hook wanneer hij mijn naam mompelt. 'Ik sta vlak achter je.' zeg ik met een lachje.


    obsessive rage

    Lisa Macaw

    "Gelloof me meid, dit is nog het minst ergste wat je hebt gezien." Zei Hook en hij liep weer weg. Daar zat ik dan. Ik keek omhoog en zag Star op een mast zitten, waarschijnlijk houdt ze de wacht daarboven. Ik keek naar mijn been. De wond was weg? Het bloed ook? Wat is dit? Ik stopte mijn zwaard weer in mijn schede en liep naar de zijkant van het schip. Daar stond ik dan, te staren naar het water.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 7:39 ]

    Captain Killian Jones Hook


    'Ik sta vlak achter je.' hoorde ik opeens en draaide me verbaast om. Daar stond Peter Pan dan met een lach op zijn gezicht. "Pan." mompelde ik als begroeting. "Een warm welkom net." confronteerde ik hem. "je mag de beveiliging hier wel wat aansterken." Ik liep naar de tafel toe waar de map lag. "Those bloody robbers, maar ik dacht dat het nog een hele opgave zou worden om je te vinden, Mate."


    Do I look like Mother Teresa?


    Peter Pan

    Ik lach als Hook zegt dat hij dacht dat het nog een hele opgave zou zijn me te vinden. 'Waarom zou ik?' vraag ik en trek een wenkbrauw op. 'Met een hele troep Lost Boys en een meisje met rode schoentjes dat constant wegloopt is me verstoppen niet echt in mijn voordeel. Dat zou zelfs jij wel kunnen begrijpen, Killian.'

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 9:13 ]


    obsessive rage