• Nummer drie alweer! =D


    She's imperfect but she tries

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Dit dus.
    Ik denk dat Ryder voor de grap wel eens kijkt, maar Hunter er ver vandaan blijft en zich liever op zijn studie houd.


    Lijkt me verstandig ook, aangezien ik er bijna zeker van ben dat Hunter de post die over hem ging niet zomaar zou laten gaan, denk ik.. Want die was afschuwelijk hard.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Lijkt me verstandig ook, aangezien ik er bijna zeker van ben dat Hunter de post die over hem ging niet zomaar zou laten gaan, denk ik.. Want die was afschuwelijk hard.


    Jup. Die zou jankend instorten


    Bowties were never Cooler

    Ik moet vandaag de hele dag werken, dus kan niet posten


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik post waarschijnlijk in de na middag of avond. De hoeveelheid toetsen is niet normaal en ik moet ook vanmiddag optreden.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    AlecLightwood ->PeterMaximoff


    Bowties were never Cooler

    Edit: ik kan morgen pas een stukje schrijven!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Waar kan ik Morrison & Aza heen sturen?


    Remember to be ridiculous.

    Ik weet niet wie er nog vrij zijn, of waar de meesten zijn? Ik wacht zelf nog op een post van Ryder.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Ik weet niet wie er nog vrij zijn, of waar de meesten zijn? Ik wacht zelf nog op een post van Ryder.


    En ik wacht met Ryder op Sav.

    Ga nu posten met Hunter


    Bowties were never Cooler

    Niet lullig bedoeld, ik snap niet zo goed waarom je perse op het sms'je van Savannah zou moeten wachten voordat je Ryder schrijven kan. Normaal gezien zetten mensen hun leven ook niet stop om te wachten op een SMS van iemand :x
    Het is maar een sms en het is niet alsof een sms niet beantwoord kan worden in een latere post, right? Als er op dit soort dingen steeds gewacht gaat moeten worden in de rpg, loopt het enkel dood.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Niet lullig bedoeld, ik snap niet zo goed waarom je perse op het sms'je van Savannah zou moeten wachten voordat je Ryder schrijven kan. Normaal gezien zetten mensen hun leven ook niet stop om te wachten op een SMS van iemand :x
    Het is maar een sms en het is niet alsof een sms niet beantwoord kan worden in een latere post, right? Als er op dit soort dingen steeds gewacht gaat moeten worden in de rpg, loopt het enkel dood.


    Het is meer dat Ryder's plannen afhangen van haar antwoord, of hij direct naar het feest gaat of eerst met de dames ergens gaat eten, dus ja, hij wacht daarop. Wacht jij nooit op antwoord van je vrienden met dit soort dingen? Als het echt lang duurt post ik wel, maar het is nog niet zo heel lang geleden.
    Daarbij hoeft het ook geen sneltrein te worden zoals het praattopic. Ik, en vele anderen, hebben ook nog een leven en andere rpgs

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 21:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik heb ook een leven en andere RPGs hoor :')
    Ik bedoel meer dat ze in RL waarschijnlijk niet doodleuk in die kamer zouden blijven zitten wachten totdat iemand antwoord geeft :')
    Het is niet lullig bedoeld, maar ik zou het persoonlijk gewoon niet erg handig vinden, ook omdat voor Sav gepost kan worden, eerst nog Candice nog gepost moet worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Ik heb ook een leven en andere RPGs hoor :')
    Ik bedoel meer dat ze in RL waarschijnlijk niet doodleuk in die kamer zouden blijven zitten wachten totdat iemand antwoord geeft :')
    Het is niet lullig bedoeld, maar ik zou het persoonlijk gewoon niet erg handig vinden, ook omdat voor Sav gepost kan worden, eerst nog Candice nog gepost moet worden.


    Dat snap ik, maar om nou 400 tot 500 woorden een beetje te gaan staan dralen bij de voordeur heeft ook geen enkele zin. Dan wacht ik liever een dagje, zeker zo in het weekend, dan een compleet arbitraire post te schrijven die compleet niets toevoegt aan de RPG, zeker nu deze goed loopt.


    Bowties were never Cooler

    En nu weet ik meteen waarom ik een hekel heb aan sms/app/whatever in een RPG, het vertraagd een hoop.

    Ik snap dat iemand wil wachten op de post van een ander - zeer logisch, vooral in groepsverband - maar dit zijn nu 4 personen die moeten wachten op één enkel dingetje terwijl een deel daarvan (nog) niks met de rest heeft. Daarbij hebben Gregor en Benji aangegeven toch geen eten te willen, dus zou Ryder dat dan niet op voorhand al moeten sturen, voordat die meiden eten in slaan wat niet nodig blijkt te zijn?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 22:08 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chessa claimt trouwens bij deze het eten dat dan te veel is, want waarschijnlijk heeft ze nog niet avond gegeten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered