• Nummer drie alweer! =D


    She's imperfect but she tries

    Velaris schreef:
    Chessa claimt trouwens bij deze het eten dat dan te veel is, want waarschijnlijk heeft ze nog niet avond gegeten.


    Met wat er allemaal gehaald gaat worden, en wat er al is, moet dat geen probleem zijn, lijkt mij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Met wat er allemaal gehaald gaat worden, en wat er al is, moet dat geen probleem zijn, lijkt mij.


    Er eten ook nog jongens mee, hè... dus miss een klein probleempje...


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Er eten ook nog jongens mee, hè... dus miss een klein probleempje...


    Wie dan?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iig Ryder, en vast ook anderen


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Iig Ryder, en vast ook anderen


    Eh, dan nog snap ik niet helemaal het probleempje dat er zou zijn? Heb je enig idee hoeveel voedsel er kan gaan zijn, vooral omdat er dus ook nog gehaald gaat worden.
    Het is een studentenfeest; dronken jongeren die midden in de nacht shoarma en pizza's gaan bestellen. Niemand gaat er dan nog rouwig om worden als Chessa wat eten claimt dat er al staat, of nog over blijft.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Eh, dan nog snap ik niet helemaal het probleempje dat er zou zijn? Heb je enig idee hoeveel voedsel er kan gaan zijn, vooral omdat er dus ook nog gehaald gaat worden.
    Het is een studentenfeest; dronken jongeren die midden in de nacht shoarma en pizza's gaan bestellen. Niemand gaat er dan nog rouwig om worden als Chessa wat eten claimt dat er al staat, of nog over blijft.


    Ik dacht dat je alleen van t eten bedoelde wat Candi en Sav halen, sorry, misverstandje


    Bowties were never Cooler

    Zooo eindelijk terug van weer een dagje werken


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I'm gonna post with Benji now :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil jullie even laten weten dat als ik na dit weekend niet meer reageer dat ik dan ben overleden aan mijn verbrande huid :')
    On a serious note: ik probeer vanavond een stukje te posten


    tya

    Poshlost schreef:
    Ik wil jullie even laten weten dat als ik na dit weekend niet meer reageer dat ik dan ben overleden aan mijn verbrande huid :')
    On a serious note: ik probeer vanavond een stukje te posten


    R.I.P. you and your skin


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik laat jullie even weten dat ik vanaf nu de drie op volgende weekenden (dus niet doordeweekse dagen) waarschijnlijk niet zal reageren. Ik zit dan namelijk drie weekenden lang in het theater vanwege dansvoorstellingen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Ik laat jullie even weten dat ik vanaf nu de drie op volgende weekenden (dus niet doordeweekse dagen) waarschijnlijk niet zal reageren. Ik zit dan namelijk drie weekenden lang in het theater vanwege dansvoorstellingen.



    Alvast veel succes!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Polovina schreef:
    Ik laat jullie even weten dat ik vanaf nu de drie op volgende weekenden (dus niet doordeweekse dagen) waarschijnlijk niet zal reageren. Ik zit dan namelijk drie weekenden lang in het theater vanwege dansvoorstellingen.


    Well, good luck and have fun ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @Raccoon , @SphinxX dankjewel <3


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik probeer vanavond weer te posten! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking