• Nummer drie alweer! =D


    She's imperfect but she tries

    Canagan schreef:
    Wie doen er eigenlijk nog mee, want van sommige heb ik al een poos geen post meer gezien.

    Inderdaad, haha.
    Nouja, ik kan gewoon niks momenteel, maar sommigen hebben geloof ik maar 1 keer gereageerd of zo?


    tya

    Ik reageer zodra ik weer waar ik Ryder heen kan sturen.

    En ik wilde graag nog weten of iemand Hunter en Joshua naar het feest wilde slepen


    Bowties were never Cooler

    Ik was dit weekend te druk om te reageren, en nu waarschijnlijk ook..


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    PeterMaximoff schreef:
    Ik reageer zodra ik weer waar ik Ryder heen kan sturen.

    En ik wilde graag nog weten of iemand Hunter en Joshua naar het feest wilde slepen


    Ik heb mijn twijfels.

    Ik bedoel, je kan nog doen dat de auto door andere studenten gesaboteerd is ofzo waardoor ze niet verder kunnen reiden :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik denk dat het kinda overduidelijk is dat die twee toch niet naar het feest willen, dus dan gaan mensen dat ook niet proberen haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PeterMaximoff schreef:
    Ik reageer zodra ik weer waar ik Ryder heen kan sturen.

    En ik wilde graag nog weten of iemand Hunter en Joshua naar het feest wilde slepen

    Well, Mia heeft hem gesms't haha.

    En anders stuur ik Mia gewoon naar huis, en wacht ik tot het feest is afgelopen of ze onverwachts gezelschap krijgt thuis ehehe, gezien ze spijt heeft dat ze is gegaan.


    tya

    PeterMaximoff schreef:
    Ik reageer zodra ik weer waar ik Ryder heen kan sturen.

    En ik wilde graag nog weten of iemand Hunter en Joshua naar het feest wilde slepen


    Ik snap niet zo goed waarom ze perse naar het feest gesleept moeten worden, je kunt ze er toch gewoon heen sturen als dat je doel is - en niemand er op lijkt te reageren?

    @Poshlost, sta je vast dan? Want als je personage bij iemand staat die al een lange tijd niet gereageerd heeft zou ik haar gewoon op een subtiel manier losschrijven. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ik snap niet zo goed waarom ze perse naar het feest gesleept moeten worden, je kunt ze er toch gewoon heen sturen als dat je doel is - en niemand er op lijkt te reageren?

    @Poshlost, sta je vast dan? Want als je personage bij iemand staat die al een lange tijd niet gereageerd heeft zou ik haar gewoon op een subtiel manier losschrijven. ^^


    Omdat het niet binnen hun persoonlijkheden valt om te gaan, maar het anders een orpg wordt tussen de twee en dat binnen een rpg niet wenselijk is.


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Omdat het niet binnen hun persoonlijkheden valt om te gaan, maar het anders een orpg wordt tussen de twee en dat binnen een rpg niet wenselijk is.


    Nee, oké, maar niemand reageert erop - waarschijnlijk omdat de meeste al in gesprek zijn, of simpelweg niet reageren - en je blijft het wel herhalen. Stuur ze dan gewoon met - weet ik veel wat voor reden - naar het feest.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ik snap niet zo goed waarom ze perse naar het feest gesleept moeten worden, je kunt ze er toch gewoon heen sturen als dat je doel is - en niemand er op lijkt te reageren?

    @Poshlost, sta je vast dan? Want als je personage bij iemand staat die al een lange tijd niet gereageerd heeft zou ik haar gewoon op een subtiel manier losschrijven. ^^


    Ja, nou niet heel erg hoor. Ik en Polivina (Lidia) hadden beide geen tijd om te schrijven dit weekend haha, maar nu zit ik weer vol met inspiratie (en tijd) maar weet ik niet waar ik Mia naar toe moet sturen, snap je? (:

    en @PeterMaximoff als je er geen ORPG van wil maken (wat denk ik niet zo heel snel gaat gebeuren hoor (: ) zou ik ze gewoon naar het feest sturen onder het mom van ‘‘checking out how the other half lives’’, als ej snapt wat ik bedoel. Als Hunter en Josh van dode lichamen houden, hoe kunnen zedan niet van levende lichamen die zichzelf belachelijk maken houden, hehe.


    tya

    Vanavond kan ik op de laptop, dus hopelijk ook weer posten. Als je vaststaat, zou ik je subtiel los schrijven zodat je verder kunt c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat is het stil hier. . .


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik weet niet zo goed waar Ryder heen kan. Ik kan wel met Hunter reageren, verzin wel iets om ze op t feest te krijgen...


    Bowties were never Cooler

    Canagan schreef:
    Wat is het stil hier. . .


    Ik reageer vanavond c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hunter heeft aan Matias gevraagd om een reserveband.

    Is er een meisje waarmee Ryder mag aanpappen?


    Bowties were never Cooler