• It's a surf city


    Story:

    Een klein dorpje genaamd Cabana is direct gelegen aan de zee. Zon,zee en strand. Surfen is er dan ook heel belangrijk. Iedereen kan of leert het. Er wonen maar een paar gezinnen en iedereen kent iedereen. Daardoor worden de roddels er dan ook snel verspreid. We nemen een kijkje in het dagelijkse leven van deze bewoners.

    Characters:

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra


    Gezinnen:

    •Gezin 1.
    Smith
    Dochter • Charlotte Kain Smith ~ xveertje
    Dochter • Lucy Smith ~ shairell
    Zoon • Toby Benoit Smith ~ Dalis


    Gezin 2.
    Johnson


    Vader •Joris Mark Johnson ~ _dark_

    Dochter • Christine Phoebe Johnson ~ Panix
    Dochter • Lotus Johnson ~ _dark_

    Gezin 3.
    Williams
    Dochter ~ xNaniow • Katherine Williams
    Dochter ~ Serafina Neela Ava Becca Williams ~ _patch
    Zoon ~ Ricardo Williams ~ shairell


    Gezin 4.
    Jones
    dochter ~ Chloe Marie Jones • Dalis
    Dochter ~ Summer Rosemarie Jones • Conde
    Zoon ~ Francisco Patrick Jones ~ xveertje

    Gezin 5.
    Brown

    Dochter ~ Arielle Suri Brown~ Rakharo
    Zoon ~ Francis Holden Brown ~ poshlost

    Gezin 6.
    D'angelo
    dochter ~Alessandra Emilia D'Angelo ~ Camhanaich
    Zoon ~Delroy Farran D'Angelo ~ Aemilin


    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 12:13 ]

    Mag ik een vrouwelijk karakter? Gezin maakt me niet veel uit haha


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    xVeertje schreef:
    Mag ik een vrouwelijk karakter? Gezin maakt me niet veel uit haha


    Moeder, dochter,..? :)

    Dalis schreef:
    (...)

    Moeder, dochter,..? :)


    Een dochter, van zestien/zeventien graag ;3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    xVeertje schreef:
    (...)

    Een dochter, van zestien/zeventien graag ;3


    Dankjewel!

    Mag ik een dochter? Familie maakt niet uit.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Panix schreef:
    Mag ik een dochter? Familie maakt niet uit.

    Tuurlijk :)

    Lijkt me een leuk idee! Kan ik een dochter reserveren? Familie maakt niet uit.

    MT

    Ik wil graag een zoon uit gezin 4. (':


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jullie staan erbij :)

    Dalis, zou het handig zijn als jij de gezinnen een achternaam gaf? Zo voorkom je dat er later nog discussies vormen over dat iemand het niet eens is met de achternaam of dergelijke.. -dit is enkel een voorstel hoor!


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    xVeertje schreef:
    Dalis, zou het handig zijn als jij de gezinnen een achternaam gaf? Zo voorkom je dat er later nog discussies vormen over dat iemand het niet eens is met de achternaam of dergelijke.. -dit is enkel een voorstel hoor!


    Bedankt! Ik zal het aanpassen :)


    Naam: Haar volledige naam is Katherine Williams, maar iedereen noemt haar Kate.


    Leeftijd: Kate is geboren op 17 Januari 1998. Daarmee is zij 18 jaar.

    Innerlijk: Kate is van zichzelf heel spontaan en nieuwsgierig. Omdat ze zo nieuwsgierig is weet zij meestal als eerste alle nieuwe nieuwtjes uit het dorp. Ze vertelt de nieuwtjes ook graag. Daardoor kan ze overkomen als een roddellaar en iemand die geen geheim binnen kan houden. Kate is ook iemand die zich te snel aan iemand hecht. Dus er kan heel gemakkelijk misbruik worden gemaakt van haar. Maar om dat niet te laten gebeuren heeft zij haar vriendinnen. Al haar vriendinnen kent ze al vanaf de kleuterklas, dus ze hebben alles meegemaakt. Dan bedoel ik ook letterlijk alles, de puistjes, de eerste menstruatie, het eerste vriendje, de eerste kus, echt van alles! Kate is super trots op haar vriendinnen en weet dan ook dat ze alles tegen hun kan zeggen. Kate is ook eensportief persoon en een echte dierenvriend. Ze had haar eerste hond op haar 5e, het was een Zwitserse Herdershond genaamd Zoey. Helaas is die gestorven aan een mooie leeftijd van 14. Toen haar eerste hondje gestorven was, besloot ze om een nieuw hondje te nemen uit het asiel. Dit keer werd het een blauwe American Pitbull Terriër reu. Zijn naam is ZJ, als in Zoey Junior.


    Zij gelooft dat geen een hondenras agressief geboren is, maar dat de baasjes dat doen. ZJ is nog maar een puppy dus ze volgt hondencursussen om haar hond te trainen. Kate houd ervan om lekker te rennen met ZJ. Ze doet ook aan surfen, dat kan de dan ook heel goed.


    Uiterlijk: Kate heeft donkerbruin haar, groen/blauwachtige ogen en een licht getinte huidskleur. Kate kan best wel onzeker zijn over haar uiterlijk want ze vind dat ze een "Baby Face" heeft.

    Verleden: Kate heeft een heel makkelijk verleden gehad. Haar vader liet haar zich altijd als een prinsesje voelen. Ze werd heel veel verwent door haar vader. Haar moeder deed dat ook, maar minder. Haar vader was altijd "Nu lol maken, leren komt later" hoewel haar moeder vond dat je eerst moest leren en daarna pas lol maken. Alhoewel Kate een betere band had met haar vader dan haar moeder, betekende dat niet dat ze geen goede band had met haar moeder. Kate en haar moeder gingen vaak op shopping trips en naar de spa. Kate en haar vader gingen vaak naar speelpaleizen en pretparken. Ze heeft een hele goede band met haar familie.
    Familie: Zelfs nu ze 18 is, heeft ze nog steeds een hele goede band met haar ouders. Kate gaat wel vaak naar feestjes, maar als haar ouders zeggen dat ze om 00:30 thuis moet zijn, is ze thuis. // Ik weet niet of er nog andere mensen in Gezin 3 komen Als dat wel zo is dan verander ik Verleden & Familie.


    Relaties: // Zeg wat je wilt zijn, vrienden, vijanden, beste vrienden etc

    Extra: Kate is doodsbang voor spinnen en clowns. Haar favoriete bloemen zijn lelies. Ze kan zwemmen als de beste. Haar favoriete films zijn: Alle Harry Potter films. Haar favoriete boeken zijn: Alle Divergent boeken. Ze is een echte filmnerd, ze houdt ervan om films te gaan kijken, maakt niet uit welk genre, maar haar favoriete genre is toch horror of sci-fi. Ze is ook dol op Star Wars. Ze vindt spinazie het vieste eten wat er is. Ze houdt ervan om te gaan skateboarden. Ze heeft dan ook een eigen skateboard.


    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 17:41 ]

    Charlotte Kain Smith
    ''She was a star that wanted to be the sun.''



    Naam
          Charlotte • Deze naam komt van origine uit Frankrijk en wordt al enkele eeuwen gebruikt. De naam komt ook steeds vader voor in Engelstalige landen, maar nu eigenlijk wel over de hele wereld. De naam betekend klein en vrouwelijk.
    Kain • Kain is officieel een jongens naam die afstamt uit het Herbreeuws en voorkomt in de bijbel bij het verhaal van Kaïn en Abel. Het verhaal gaat voornamelijk over dat Kaïn jaloers is op Abel, wiens succes groter is. Hoewel dit niet de betekenis is. De betekenis van de naam Kain is speer. Haar ouders vonden de naam erg mooi en hebben haar daarom zo genoemd.


    Bijnaam
          De jongedame wordt het liefste met haar tweede naam aangesproken. Charlotte vindt ze veels te tuttig klinken. Hierdoor stelt ze zich voor als Kain, maar familie noemt haar vaak Lottie. Pas als je erg close met haar bent zal ze zeggen dat je haar ook Lottie mag noemen, maar dit is amper tot niet voorgekomen.

    Leeftijd
          Momenteel is zeventien jaar oud, ze is geboren op 15 november.


    Uiterlijk
          • Lange blonde haren met diverse high en low lights
    • Haar lokken dragen krul met zich mee of ze gebruikt een spreuk om ze te stijlen.
    • Groen, bruine ogen met lange donkere wimpers
    • 1 meter en 57 centimeter lang
    • Redelijk tenger
    • Draagt eigenlijk bijna altijd wel hakken
    • Heeft sproetjes op haar gezicht
    • Officieel hoort Kain een bril te dragen, want haar ogen zijn plus 2, maar ze is te eigenwijs ervoor en draagt ze dus niet, met veel hoofdpijn wel
    • Je hoort een Engels accent, Kain heeft vanaf haar twaalfde tot vijftiende in Engeland gewoont bij familie.
    • Heeft bijna altijd een lichtelijke glimlach
    • Lichtelijk verkleurde huid


    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    ''Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Innerlijk
          Goede eigenschappen
    • Geduldig
    • Loyaal
    • Zelfverzekerd
    • Liefdevol
    • Sociaal
    • Intelligent
    • Zelfstandig

    Slechte eigenschappen
    • Sarcastisch
    • Ambitieus
    • Dromerig
    • Eigenwijs
    • Perfectionistisch
    • Jaloers
    • Gesloten
    Geschiedenis
         
    text

    text

    Extra
          —Likes • Coffee, bonfires, chilling, beer, food, friends, family, surfing, cooking, rain, England and happiness
    —Dislikes • Tea, clowns, heights, small rooms, anger, strangers, dogs, winter, thunderstroms and little children.
    —Kain heeft haar eigen motor en rijdt eigenlijk bijna altijd hier wel op. Ze is gewoon verliefd op het ding en zorgt er ook voor dat het niet kapot gaat.
    —



    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 12:16 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    CHRISTINE PHOEBE JOHNSON
    “Quote.”


    Naam
          Christine • volger van Christus • Frans
          Phoebe • puur • Latijns.
          Johnson • zoon van John • Schots


    Haar vriendinnen gebruiken wel eens "Chris" als bijnaam en dit is ook de enige bijnaam waar Christine naar luistert.


    Leeftijd
          Christine is op het moment zeventien jaar oud en is geboren op de eenendertigste van augustus.


    Innerlijk

    Text

    Uiterlijk

    [FC: Allie Lewis]
    — Grootte • Eén meter tweeënzeventig.
    — Lichaamstype • Vrij slank gebouwd, mooie rondingen.
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Wenkbrauwen. • donkerblond, niet heel dik
    — Oogkleur • Groen
    — Bril of lenzen • Geen van beide nodig.
    — Neus • Niet heel groot.
    — Lippen • Dun.
    — Huidskleur • Blank.
    — Haarkleur • Blond.
    — Haartype • Stijl met lichte slag
    — Handicaps • Geen
    — Kledingstijl • Stijlvolle, comfortabele kleding.
    — Favoriet kledingstuk • crop top
    — Accessoires • Draagt altijd een horloge.
    — Tatoeages • 1
    — Piercings • Geen.



    Family en geschiedenis
    • Familie •
    .

          *text*.

    Extra

    • .
    •
    •
    •
    •

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 12:15 ]


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.