• It's a surf city


    Story:

    Een klein dorpje genaamd Cabana is direct gelegen aan de zee. Zon,zee en strand. Surfen is er dan ook heel belangrijk. Iedereen kan of leert het. Er wonen maar een paar gezinnen en iedereen kent iedereen. Daardoor worden de roddels er dan ook snel verspreid. We nemen een kijkje in het dagelijkse leven van deze bewoners.

    Characters:

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra


    Gezinnen:

    •Gezin 1.
    Smith
    Dochter • Charlotte Kain Smith ~ xveertje
    Dochter • Lucy Smith ~ shairell
    Zoon • Toby Benoit Smith ~ Dalis


    Gezin 2.
    Johnson


    Vader •Joris Mark Johnson ~ _dark_

    Dochter • Christine Phoebe Johnson ~ Panix
    Dochter • Lotus Johnson ~ _dark_

    Gezin 3.
    Williams
    Dochter ~ xNaniow • Katherine Williams
    Dochter ~ Serafina Neela Ava Becca Williams ~ _patch
    Zoon ~ Ricardo Williams ~ shairell


    Gezin 4.
    Jones
    dochter ~ Chloe Marie Jones • Dalis
    Dochter ~ Summer Rosemarie Jones • Conde
    Zoon ~ Francisco Patrick Jones ~ xveertje

    Gezin 5.
    Brown

    Dochter ~ Arielle Suri Brown~ Rakharo
    Zoon ~ Francis Holden Brown ~ poshlost

    Gezin 6.
    D'angelo
    dochter ~Alessandra Emilia D'Angelo ~ Camhanaich
    Zoon ~Delroy Farran D'Angelo ~ Aemilin


    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 12:13 ]

    Kan me gwn niet schelen, jahoor xd


    ~

    Wie is leuker Ricardo of Delroy, dis gwn gemeen die vraag eigenlijk xd


    ~

    _Dark_ schreef:
    Wie is leuker Ricardo of Delroy, dis gwn gemeen die vraag eigenlijk xd

    Alessa en Charlotte > Delroy en Ricardo
    xoxo sorry boys


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Maar jij kent Delroy ook beter heb ik ontdekt, hij is je broer :p


    ~

    And i like Lotus :)


    ~

    Heb je nog een rol vrij? Zo ja, welke kun je het beste gebruiken?


    tya

    xVeertje schreef:
    Bij welk gezin mag mijn zoon nu dan?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Poshlost schreef:
    Heb je nog een rol vrij? Zo ja, welke kun je het beste gebruiken?

    Een ouder of zoon :)

    xVeertje schreef:
    (...)


    Kies maar :) ( nogmaals sorry)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 15:23 ]

    Dalis schreef:
    (...)
    Een ouder of zoon :)

    Dan had ik graag een zoon, als dat mag (: Familie kies ik later


    tya

    Ik heb voor de familie Jones gekozen :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Francisco Patrick Jones
    ''He wasn't Batman, but he also wasn't The Joker. He would save you, but he isn't a good hero.''



    Naam
          Francisco • Deze naam komt van origine uit Spanje en wordt al enkele eeuwen gebruikt. De naam komt ook steeds vader voor in Engelstalige landen, maar nu eigenlijk wel over de hele wereld. De naam betekend vrij land.
    Patrick • Patrick is officieel een jongens naam die afstamt uit het Latijn. De betekenis van de naam Patrick is nobel. De naam is ergens wel vaak voorkomend.


    Bijnaam
          Het liefste wordt Francisco aangesproken met de naam Frank of Franky.

    Leeftijd
          Momenteel is Francisco negentien jaar oud, hij is geboren op 24 januari.


    Uiterlijk
          • Donker bruine haren
    • Doet er vaak wat gel in
    • Hazelachtige kleur ogen
    • 1 meter en 90 centimeter lang
    • Redelijk gespierd
    • Draagt bijna altijd zijn zwarte Adidas gympen
    • Heeft diverse littekens over zich heen
    • Heeft zo'n ketting die ze in het leger ook hebben
    • Draagt ook bijna altij deen horloge
    • Grijnst veel
    • Zijn huid verkleurd snel


    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    ''Don’t walk in front of me… I may not follow. Don’t walk behind me… I may not lead. Walk beside me… just be my friend.”

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    Innerlijk
          Goede eigenschappen
    • Sportief
    • Humoristisch
    • Plichtsgetrouw
    • Royaal
    • Accuraat
    • Intelligent
    • Sociaal

    Slechte eigenschappen
    • Sarcastisch
    • Eigenwijs
    • Kieskeurig
    • Arrogant
    • Sluw
    • Tactloos
    • Roekeloos

    Geschiedenis
         
    text

    text

    Extra
          —Likes •
    —Dislikes •
    —
    —



    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 18:22 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    xVeertje schreef:
    Ik heb voor de familie Jones gekozen :Y)


    Ola brother c:


    I am not as think as you drunk I am

    Hij is nog niet af, en de geschiedenis wordt nodig aangepast om bij de rest van het gezin te passen, maar ik zou graag bij het Brown gezin horen (:

    Tyler Holden Brown
    ‘‘Justice? You can have justice in the next world, in this world, we have the law.’’

    Leeftijd
    Tyler is geboren op 11 november en is nu 20 jaar oud.
    Nationaliteit
    Hij is geboren en getogen in Cabana, zijn moeder is Hongaarse en zijn vader Amerikaans.
    Innerlijk
    Tyler is erg trots op zijn afkomst, moge dat duidelijk zijn. Hij pocht graag met de dingen die hij heeft bereikt. Arrogant is hij wel, hij vind zijn uiterlijk erg belangrijk en doet er dan ook alles voor om zichzelf constant te verbeteren en zijn lichaam in goede conditie te houden.
    Hij is een erg beschermende jongen tegenover de mensen van wie hij houdt. Hij is erg zelfstandig, maar vindt het heel belangrijk om de goede band met zijn moeder te behouden, daarom gaat hij haar zo vaak mogelijk opzoeken.
    Tyler is een slimme jongen, maar erg lui wat betreft zijn schoolwerk. Hij zou het beter kunnen doen, maar vind dat hij niet nodig. Hij is blij met zijn punten zoals ze zijn.
    Hij is altijd wel in voor een feestje, hij organiseert ze graag ook zelf. Een van zijn goede punten is het feit dat hij heel erg georganiseerd en netjes is. Net zoals hijzelf, moet zijn omgeving ook altijd perfect zijn. Hij houdt niet van rommel.
    Tyler is erg haatdragend. Als je hem eenmaal tegen je hebt, is het heel moeilijk om hem weer aan jouw kant te krijgen. Hij vergeeft niet snel, en dit is ook de reden dat hij geen contact heeft met zijn vader.
    Ook zou je hem wel een rokkenjager kunnen noemen, hij flirt heel veel, maar heeft moeite met zich te binden, de reden hiervan is ook weer zijn vader.
    Voor de buitenwereld lijkt hij misschien egoïstisch, maar dit is puur om zichzelf te beschermen tegen de verkeerde mensen.
    Uiterlijk
    Tyler heeft een dikke bos krullend, bruin haar, dat hij vaak in een soort kuif omhoog draagt. Af en toe laat hij eens een stoppelbaardje staan, maar vaak is hij gewoon netjes geschoren. Hij heeft een ietwat rechthoekig gezicht met een sterke kaaklijn en blauwgroene ogen. Hij is gespierd en is 1,86 lang, wat hem boven de meesten laat uitstijgen. Zijn kledingstijl is netjes, hij draagt veel polo's en hemden met een lange of korte geklede broek, voorbeeld.
    Geschiedenis
    Tot zijn 10e heeft Tyler een perfect leven gehad, hij speelde veel buiten met zijn vrienden, en was altijd wel aan het strand te vinden met zijn broertjes of zusjes. Tot hij een dag te nieuwsgierig was, en zijn vader betrapte met zijn tante, de zus van zijn moeder.
    Zijn vader heeft hem gedwongen het stil te houden, wat hij heeft gedaan, tot zijn twaalfde. Toen hij het zijn moeder uiteindelijk vertelde, heeft ze zijn vader meteen weggestuurd, en hij is nooit meer terug gekomen. Met zijn tante is hij verhuisd naar New York waar hij een baan heeft als financieel analist. Hij heeft geprobeerd in contact te komen met hem en zijn familie, maar iedereen weigerde. Zijn moeder was een wrak nadat haar vader is weggegaan, en heeft wel gedate, maar heeft geen vaste vriend meer gehad. Veel van zijn vaders verantwoordelijkheden kwamen ongewild op hem neer. Hij was de oudste en voelde zich verantwoordelijk voor het beschermen van zijn familie.
    Om weg te gaan van deze verantwoordelijkheid glipte hij vaak weg. Hij ging met de verkeerde vrienden om en zij hebben hem geïntroduceerd met bepaalde harddrugs. Nu is hij helemaal clean. Zijn broertje/zusjes zijn alles voor hem en hij zou niet weten wat hij zonder ze moest.
    Gelukkig was geld nooit een probleem, zijn grootouders hebben zijn studie betaald en hebben hen altijd financieel ondersteund, daar waar nodig. Ook hen heeft hij heel hoog zitten.
    Door zijn vader is hij bang zich te binden aan een meisje, daarom heeft hij nooit een relatie langer dan 2 maanden gehad. Hij houdt het voorlopig op one night stands, friends with benefits en heel veel flirten.

    Extra
    Tyler rookt. Niet veel, hij probeert namelijk te minderen. Dit lukt alleen niet tijdens stressvolle periodes en tijdens het uitgaan.
    Hij houdt van koken, en doet dit ook graag als hij een meisje wil imponeren. Daarbij gaat hij vaak naar de sportschool en houdt hij van muziek, die heeft hij dus ook constant opstaan als hij thuis is.
    Tyler studeert rechten op de dichtstbijzijnde universiteit. Hij woont nog thuis, want wil graag sparen voor later.
    Hij werkt op een van de strandbarren op Cabana, en geeft af en toe surfles aan kinderen en jongeren.
    Hij heeft een auto die hij tweedehands heeft gekocht. Een Ford Escape uit 2008, en het is zijn kindje.

    Relaties
    Charlotte Kain Smith
    Charlotte en Tyler zijn goed bevriend met elkaar. Zij is zijn ‘‘kleintje’’ en hij ziet haar als een soort van zusje.
    Alessandra Amelia d'Angelo
    Hij en Alessa hebben een gecompliceerde relatie. Ze zijn goed bevriend, maar ze is nogal jong, dus probeert hij haar op afstand te houden, maar soms is dit nogal moeilijk. Hij probeert tevergeefs zijn opkomende gevoelens voor haar te verbergen.
    Lotus Johnson
    Hij kan het goed vinden met Lotus, maar zal het op een casual flirt houden en een oppervlakkige vriendschap.
    Summer Rosemarie Jones
    Summer is een meisje waar, als ze 2 jaar ouder was, hij zeker voor was gegaan. Ze is avontuurlijk, lief en natuurlijk knap, maar voor nu houdt hij het op vriendschap. Hij kan het speelse geflirt van Summer wel waarderen.
    Francisco Patrick Jones
    Tyler en Francisco lijken ontzettend veel op elkaar. Vaak surfen en sporten ze samen, en ze zijn ook collega's in de bar waar ze werken. Ze kunnen het goed met elkaar vinden.
    Serafina Neela Ava Becca Williams
    Sera brengt vaker een bezoekje aan de bar waar Tyler werkt, voor hem, maar Tyler irriteert zich vaker dan eens aan haar. Hij probeert altijd aardig tegen haar te doen, dat wel.
    Delroy Farran D'Angelo
    Hij en Delroy sporten samen, maar vanwege Tyler's stiekeme crush op zijn zusje, probeert hij het zo platonisch mogelijk te houden.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:37 ]


    tya