• It's a surf city


    Story:

    Een klein dorpje genaamd Cabana is direct gelegen aan de zee. Zon,zee en strand. Surfen is er dan ook heel belangrijk. Iedereen kan of leert het. Er wonen maar een paar gezinnen en iedereen kent iedereen. Daardoor worden de roddels er dan ook snel verspreid. We nemen een kijkje in het dagelijkse leven van deze bewoners.

    Characters:

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra


    Gezinnen:

    •Gezin 1.
    Smith
    Dochter • Charlotte Kain Smith ~ xveertje
    Dochter • Lucy Smith ~ shairell
    Zoon • Toby Benoit Smith ~ Dalis


    Gezin 2.
    Johnson


    Vader •Joris Mark Johnson ~ _dark_

    Dochter • Christine Phoebe Johnson ~ Panix
    Dochter • Lotus Johnson ~ _dark_

    Gezin 3.
    Williams
    Dochter ~ xNaniow • Katherine Williams
    Dochter ~ Serafina Neela Ava Becca Williams ~ _patch
    Zoon ~ Ricardo Williams ~ shairell


    Gezin 4.
    Jones
    dochter ~ Chloe Marie Jones • Dalis
    Dochter ~ Summer Rosemarie Jones • Conde
    Zoon ~ Francisco Patrick Jones ~ xveertje

    Gezin 5.
    Brown

    Dochter ~ Arielle Suri Brown~ Rakharo
    Zoon ~ Francis Holden Brown ~ poshlost

    Gezin 6.
    D'angelo
    dochter ~Alessandra Emilia D'Angelo ~ Camhanaich
    Zoon ~Delroy Farran D'Angelo ~ Aemilin


    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik maak nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 12:13 ]

    Mag ik een dochter van de familie Jones?


    I am not as think as you drunk I am

    Conde schreef:
    Mag ik een dochter van de familie Jones?

    Tuurlijk :)

    Summer Rosemarie Jones
    "It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not."



    "Do it with passion or not at all."



    "Honey, it's called being sarcastic"



    "The only limits that exist are the ones in your mind."





    Name —
    Summer
    This is a feminine name, from the name of the season. | SUM - ur |
    Rosemarie
    This is a feminine name, combination of ROSE and MARY. This name can also be given in reference to the herb, which gets its name from Latin ros marinus meaning "dew of the sea". | RO-se-mah-ree |
    Jones
    This is a family name, derived from the given name Jon, a medieval variant of JOHN. | JONS |


    Nickname —
    Summer heeft niet echt een bijnaam, ze heeft een korte naam die lekker bekt. Heel af en toe wordt hij afgekort tot Sum maar dit vindt ze lelijk en laat ze eigenlijk nooit toe.

    Age —
    16 // October 29th // Scorpio

    Personality —
    Adventurous
          "One day, I am going to see things you can not even imagine."

    Caring
          "I may not have the cutest eyes, prettiest smile, gorgeous face or perfect body, but I do have a caring heart."

    Honest
          "If you tell the truth, you don't have to remember anything."

    Independent
          "A women sitting by herself, is not waiting for you."

    Loyal
          "Please allow me to be your anti-depressant."

    Passionate
          "Put up a fucking fight for what you love"

    Reckless
          "Go to heaven for the climate and hell for the company."

    Sensitive
          "Dear diary, when life is shit, turn to music."

    Social
          "The world is filled with nice people, if you can't find one be one."

    Stubborn
          "Be stubborn about your goals and flexible about your methods."


    Appearance —
    Hair
    Summer heeft donkerbruin haar tot halverwege haar rug. Meestal draagt ze het los en valt het als een gordijn over haar schouders.Als ze aan het werk is of aan het surfen/zwemmen draagt ze haar haren vaak in een hoge knot op haar hoofd.

    Face
    Summer heeft borstelige donkerbruine wenkbrauwen boven haar blauwgroene ogen. Haar ogen zijn vrij groot en hebben lange zwarte wimpers. Summer heeft volle lippen en een wipneus.

    Body
    Summer is 1.67 m lang en is daarmee van gemiddelde lengte. Ze is vrij slank maar met genoeg rondingen op de juiste plekken. Ze is ook redelijk gespierd door het sporten.

    Tattoos
    Geen.

    Clothing style
    Haar kledingstijl is boohoo te noemen en wordt afgewisseld met natuurlijke tinten en stoffen. Ook draagt ze vaak een bikini met daaroverheen een simpel jurkje.

    Additional
    Geen.


    Family & her past—
    Summer woont al vanaf haar geboorte in Cabana en is dan ook opgegroeid met alle kinderen uit de buurt. Van jongs af aan is ze ook al te vinden in het water of op het strand. Op school ging het altijd wel goed en ook buiten school was haar leventje prima. Ze heeft genoeg vriendinnen en een fijne familie. Ze voelt zich hier wel op haar plek al droomt ze er wel van om later wat meer van de wereld te kunnen zien. De afgelopen 16 jaar van haar leven is ze nog maar een keer het land uit geweest en dat was een hele ervaring voor haar.

    Francisco Patrick Jones | Broer | 19 jaar


    Relationships —
    Who?

    Extra —
    Likes
    Art, Flirts, Boys, Panic! At The Disco, Loud music, Cosy shirts, Sushi, Polaroid pictures, Big sunglasses, Beer, Rome, Singing in the shower (and everywhere else), Avocado, Spicy food, Rain, Her old guitar, Adventure, Foreign countries, ...

    Dislikes
    Judgemental people, Gin-tonics, Egoists, Brainless Primadonna girls, Operas, People with no opinion, Bananas, Soccer, Ducks, Limes, Classical music, Comic books, Being ordinary, Uniforms, Peanut butter, Nail varnish, Black clothes, Swimsuits, ...

    Languages
    Summer spreekt vloeiend Engels en Spaans

    Sexuality
    Summer is heteroseksueel en heeft ook al wel wat ervaring op het gebied van relaties, al flirt ze liever dan dat ze zich bindt.

    Job
    Summer werkt als serveerster bij een van de strandbarren in Cabana

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 16:59 ]


    I am not as think as you drunk I am

    Dankjewel

    Mag ik een zoon reserveren uit gezin 5.


    Mijn geheim is geheim

    Waterwork schreef:
    Mag ik een zoon reserveren uit gezin 5.


    Ja hoor :)

    Zou ik een dochter mogen? als deze niet meer vrij zijn denk ik nog even verder :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ja hoor

    Misschien is t handig jongens en meisjes gelijk te houden?... maar wil me er niet mee bemoeien verder dus je moet je t doen zoals jij het wilt c;


    I am not as think as you drunk I am

    Okee leuk dan zal ik zo mijn rol sturen ;)
    bij welke familie zou het handigste zijn?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Serafina Neela Ava Becca Williams
    be happy and smile


    _________________________________________________________________________________________


    Naam
    Serafina Neela Ava Becca
    -Serafina: hemels gevleugelde
    -Neela: de kleur van de zee
    -Ava: de adem van het leven
    -Becca: gebonden
    Serafina stelt zichzelf voor als Sera

    Leeftijd

    Sera is 16 jaar oud en jarig op 29 juli

    ___________________________________________________________________________________________


    Innerlijk
    Sera is het actiefste en drukste meisje dat je ooit hebt gezien, ze gaat als een stuiterbal door het leven. Dit is ook de reden waarom haar naam zo goed bij haar past. Ze lijkt de adem van het leven wel op te slurpen als je ziet hoeveel energie ze uitstraalt. Ook bind Sera zich heel snel aan iemand en niet perse op een negatieve manier maar ze vertrouwt mensen gewoon te snel waardoor ze vaak in de problemen komt. Verder klopt de rest van haar naam natuurlijk gewoon met haar lievelings sport surfen. Sera kan geen minuut stil zitten wat meteen ook weer een negatieve eigenschap voor haar is want hier kan ze nogal wat mensen mee irriteren. Ze is heel erg dapper en laat niemand zonder reden in de steek. Verder houdt ze van alles wat met pizza of avontuur te maken heeft. En een dingetje dat ze altijd voor iedereen geheim wil houden is dat ze zelfs ’s nachts niet stil kan liggen, ze slaapwandelt altijd het hele huis door. Verder is Sera heel erg snel gekwetst, het is een meisje dat al best veel heeft meegemaakt en daardoor een tikje gevoeliger is dan ieder ander. Ook is ze heel onzeker over zichzelf en weet niet of ze alles wel op de goede manier doet. Ze weet dit echter prima te verdoezelen achter een dikke laag sarcasme. Verder hoopt ze nog veel meer in het leven te bereiken zoals meer surfwedstrijden winnen hier streeft ze dan ook echt na wat meteen ook de rede is waarom ze 's ochtend al om zes uur opstaat. Sera is een allermans vriend en heeft eigenlijk geen haters want al zou ze iemand niet mogen zou ze dit nooit laten merken. Sera heeft de grootste hekel aan mensen die roddelen, hier doet ze dan ook nooit aan mee. Ze probeert altijd het goede in mensen naar boven te laten kopen. Verder is Sera altijd twaalf minuten te laat waar iedereen zich altijd aan irriteert. Ook is ze heel vergeetachtig dus leen haar nooit geld uit of herinner haar er iedere dag aan want ze doet het echt niet bewust maar ze denkt er gewoon niet meer aan. Ondanks Sera eigenlijk een heel slim meisje is geloven de meeste dit niet omdat ze altijd wel een domme opmerking maakt waardoor haar mensen veel lager inschatten dan haar niveau eigenlijk is.

    Uiterlijk

    Cara Delivingne
    -Grootte: 1 meter 74
    -Lichaam: Slank gebouwd met een mooi zandloper lichaam
    -Gezichtsvorm: ovaal
    -Wenkbrauwen: Dikke donkere wenkbrauwen
    -Oogkleur: Heldere blauwe ogen
    -Neus: een smalle neus
    -Lippen: dunnen lippen
    -Huidskleur: blank/gebruind
    -Haarkleur: blond
    -Haartype: krullend
    -Haarstijl: een knotje of los
    -Kledingstijl: casual, streetstyle
    -Favoriete kledingstuk: ripped jeans & crop top
    -Accessoire: een ketting en een armband
    -Tatoeages: 1 op de onderkant van haar boven arm
    ___________________________________________________________________________________________
    Familie
    Williams

    Geschiedenis

    Sera was heel erg close met een meisje genaamd Sophie, ze voelde als een zusje.
    Echter is deze vriendin van Sera al op jonge leeftijd gestorven aan kanker, Sera was
    gesloopt en heeft dagen alleen maar gehuild. Sera heeft hierdoor heel lang iedereen
    van zich afgestoten maar is nu opnieuw goed bevriend met iemand geraakt. Verder
    heeft ze te horen gekregen dat ze hoog sensitief is waardoor iemand zijn gevoelens
    heel erg makkelijk de hare kunnen worden.
    Ze is op jonge leeftijd al begonnen met surfen en is hier met de dag beter in geworden toen ze 12 jaar oud was
    heeft ze haar eerste overwinning behaald en is ze alleen maar gaan streven naar meer. Nu staat ze iedere dag
    om zes uur op en jogt richting de zee waar ze zichzelf eerst opwarmt door in te zwemmen en daarna op
    de surfplank springt. Zelf is ze van mening dat de golven in de ochtend net zo geweldig zijn als in de
    middag. Op haar 14e is ze er ook zwemmen en fitness als sport erbij gekozen wat zorgt voor een goede
    conditie en een eigenlijk te drukke week want hiernaast heeft ze ook nog een baantje als
    strandwachtster.
    (over de familie in overleg met de rest)
    Extra
    - Sera is biseksueel
    - Sera gelooft in niks
    - Sera werkt als strandwachtster
    -
    Relaties

    Summer~ Sera is goed bevriend met Summer en zien elkaar nog altijd regelmatig. Dan praten ze over
    allerlei dingen die ze als kind samen hebben meegemaakt inclusief Sophie wat Sera nog
    altijd wel een beetje dwars zit
    Tyler~ Sera mag hem wel en gaat dan ook vaak langs bij de bar waar hij werkt. Toch zorgt ze dat ze dit
    niet te veel doet want ze heeft af en toe het idee dat ze te druk voor hem is en neemt dan vaak wat
    afstand. Meestal ziet ze dan een opgeluchte blik op zijn gezicht.
    Lotus~ Sera kende Lotus eigenlijk helemaal niet zo heel goed maar ze zijn goede sportmaatjes
    geworden en komen ze vaak bij elkaar op bezoek. Sera vindt het nog wel af en toe lastig om over dingen
    die haar dwars zitten met Lotus te praten dit komt omdat ze Lotus nog niet heel lang kent. Ze nemen het
    echter wel altijd voor elkaar op.
    Lucy~ Sera is niet echt close met Lucy maar ze is wel een goede vriendin van haar en ze gaat er veel
    mee om dit komt ook dankzij Lotus want die sleurt haar altijd overal mee naar toe tot de irritatie van
    Sera ze zou graag ook een keertje alleen met Lotus zijn.
    Arielle~ Sera zou niet zonder haar kunnen Arielle voelt voor haar als een zusje, ze is degene die
    de plaats van Sophie heeft ingenomen. Sera zou Arielle nooit kwijt willen dan zou ze stuk
    zijn en nooit meer bij elkaar gelijmd kunnen worden.

    _______________________________________________________________________________________
    the monster in me is happy

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 18:32 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik de dochter van de familie Davis?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Zou iemand dan een zusje willen want ik zie dat de meeste een broer/broertje hebben en dan hebben we er ook eentje met zusje ;)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een dochter van de familie Brown?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nou dan vraag ik het maar gewoon zou ik er bij gezin 3 bijmogen?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."